Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Freezerpick`s Minecraft Experience

NYTT TEMA
Freezerpick
FreezerpickInnlegg: 2
30.04.13 19:27

Heisann!

Jeg har som så mange andre startet en Minecraft "let`s play" på min youtube kanal, og tenkte jeg bare skulle nevne det her i tilfelle noen skulle være interessert i å sjekke den ut.

Det som kanskje skiller meg mest ut fra andre LP`er, er at jeg redigerer vekk mye av dødtiden det kan være i dette spillet og jeg har en klar plan når jeg gjør opptak. I tillegg er jeg 32 år, og jeg har på følelsen at det er "litt" over gjennomsnittsalderen på en vanlig youtube gamer. Det setter sikkert sitt preg på serien også :)

Hvis du føler at du har tid til mer Minecraft så sjekk ut den siste episoden min:

Freexerpick`s MC Experience #27: Desert Temple Base

I neste episode skal jeg ta en liten rundtur på kartet for å vise hva som har blitt gjort så lang for nye følgere!

(Innlegget ble redigert 30.04.13 19:29)

Freezerpick
FreezerpickInnlegg: 2
04.05.13 18:30

Jeg har laget en kanal trailer for nye seere:

Freezerpick`s Channel Trailer

Sjekk også ut den siste singleplayer episoden hvor jeg har en omvisning på hva som har skjedd så langt:

Freezerpick`s MC Experience #28: World Tour

Klikk for å gå tilbake til toppen