Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Joe Rogan Experience

NYTT TEMA
Hoppidioten
HoppidiotenInnlegg: 5413
18.03.19 13:25

Denne podcasten fortjener en egen thread. Slik jeg ser det er han nok den beste "intervjueren" som finnes der ute, i tillegg til at han som regel alltid har interessante gjester.

For de av dere som ikke har hørt om denne før, sjekk ut her. Han har som regel ny sending/podcast hver dag.

Eddie.x
Eddie.xInnlegg: 1149
23.04.19 21:27

Podcast begynner virkelig å bli stort, og det burde være et eget tema her på vgd hvor vi som hører mye på podcaster kan diskutere og anbefale podcaster. JRE er uten tvil min favorittpodcast. Hørt på denne siden oppstarten og sier meg enig med deg angående Joe. Han er rett og slett klasse syns jeg.

Syns de to siste episodene med Russell Brand og Graham Hancock har vært veldig bra. 

CapTrips
CapTripsInnlegg: 2757
15.05.19 21:23
Eddie.x: Podcast begynner virkelig å bli stort, og det burde være et eget tema her på vgd hvor vi som hører mye på podcaster kan diskutere og anbefale podcaster. JRE er uten tvil min favorittpodcast. Hørt på denne siden oppstarten og sier meg enig med deg angående Joe. Han er rett og slett klasse syns jeg.

JRE er bra,mest fordi han har så mange ulike typer mennesker innom. Og så er han ustoppelig virker det som,nærmest en ny gjest hver dag. Noe som er et stort pluss,da interessen min for MMA,totalt ukjente komikere og generelt tøvprat om potrøyking med generisk hosting er kjedelige greier.

CapTrips
15.05.19 21:25
Eddie.x: Graham Hancock

Fyren som trodde på Maya kalenderen og undergangen?

Eddie.x
15.05.19 21:41
CapTrips: Fyren som trodde på Maya kalenderen og undergangen?

Haha, det kan sikkert stemme. Han er jo veldig inn i DMT og alle de greiene der, så blir ikke forundret om det stemmer. Syns allikevel han er kul å høre på. 

Ale-Jet
Ale-JetInnlegg: 13671
15.05.19 21:42

Episoden med Tyson Fury anbefales. Blir ikke bedre enn det.

CapTrips
16.05.19 01:32
Eddie.x: Syns allikevel han er kul å høre på.

Joda,likte den med han og Randall Carlson. Mye artig og sikkert masse vi ikke vet enda om tapte sivilnasjoner og klimatiske katastrofer, men man blir jo gjerne litt skeptisk også når personen er såpasss far off.

UFC
UFCInnlegg: 38
16.05.19 01:42

Joe Rogan er en legende. Uten tvil en av de bedre podcastene som ligger ute. Bredt aspekter av interessante gjester, spesielt om en MMA-interessert. 

Episoden med Tyson Fury som nevnt er veldig bra. Ellers syntes jeg Ben Shapiro, Milo Yianniapolous og Jordan Peterson podcastene har vært veldig interessante. Har jo komt noen "gullkorn" også som når Elon Musk tok seg en joint.

Artig type, men litt bastant av og til. Han fryder seg godt av at han ser på seg selv som en veldig åpensinnet person, noe jeg hvertfall ikke alltid føler er tilfellet. 

Eddie.x
16.05.19 22:18

MMA podcastene er klasse, elsker fight companions også. Sleit skikkelig med Eddie Bravo før, men nå er han en av mine favoritter. Kjipt at det virker som Joe har fryst han ut litt etter all konspirasjonsteorien han kommer med. Syns det var utrolig morsomt.

Dette er for øvrig også et av mine favoritt øyeblikk i podcasten. link

(Innlegget ble redigert 16.05.19 22:19)

CapTrips
19.05.19 20:03
Eddie.x: Sleit skikkelig med Eddie Bravo

Urk.Er fyren alvorlig når han kommer med KT fjaset eller er han en reinspikka tosk?

CapTrips
19.05.19 20:08

Ellers,disse podcastene med Louis er ganske så artige

https://www.youtube.com/playlist?list=PLtUxsdsZyss7EnAm9c8Vu7jwrZB0aueEi

Eddie.x
22.06.19 02:09

Noen som har sjekka ut podcasten med Bob Lazar? Helt utrolig at Joe fikk han på podden, dette er noe jeg har håpet på i mange år! Likte podcasten veldig, og det er kanskje litt flaut å innrømme, men det er noe med Lazar som fremstår som genuint, jeg tror faktisk på det denne fyren sier. 

Tempelhof
TempelhofInnlegg: 1027
23.06.19 23:04

Ser på det nå. Meget spennende. I WANT TO BELIEVE. 

Norrytonius
NorrytoniusInnlegg: 637
25.06.19 23:27
Eddie.x: men det er noe med Lazar som fremstår som genuint, jeg tror faktisk på det denne fyren sier.

Jeg også. Lurer på hva Joe Rogan tror ettersom han latterligjorde Tom Delonge etter han var der. De to historiene krysses jo et par ganger

Eddie.x
26.06.19 10:58
Norrytonius: Jeg også. Lurer på hva Joe Rogan tror ettersom han latterligjorde Tom Delonge etter han var der. De to historiene krysses jo et par ganger

Problemet med Delonge var at hver gang han fikk et kritisk spørsmål var svaret at han ikke kunne gå inn på det. Jeg sleit selv med å tro på at ord av det han sa, mens Lazar virker troverdig og har fortalt samme historie siden 1989 hvor mye i senere tid har vist seg å stemme. Må ta en rewatch på Delonge podden, husker ikke hvordan historiene krysses. 

CapTrips
17.09.19 19:58

Ny pod ute med Rob Zombie. Likte denne. Ok fyr med host..forferdelig..host musikk. Men uansett mest snakk om filmer og nostalgi. Samt noen gode tips og råd,som f.eks at man ikke burde gi råd fordi folk hører ikke etter uansett. Crap!

Eddie.x
07.10.19 22:08

Podcasten med jagerflypiloten bak det berømte tik-tak klippet var megeeet bra! Syke greier. 

Hoppidioten
22.10.19 12:42

Richard Dawkins på showet igår.

SlimWhitman
SlimWhitmanInnlegg: 3981
23.10.19 15:37

Edward Snowden nå.

Hoppidioten
23.10.19 17:26
SlimWhitman: Edward Snowden nå.

Fantastisk.

SlimWhitman
SlimWhitmanInnlegg: 3981
23.10.19 18:11

Jepp. Bare synd at omstendighetene ikke tillater at han fysisk kan være i studio.

Jack_Daniels
Jack_DanielsInnlegg: 27883
23.10.19 18:16

Jævla spent på om denne blir tatt ned av YouTube. 

CapTrips
26.10.19 23:54
Jack_Daniels: Jævla spent på om denne blir tatt ned av YouTube.

Rogan lever enda og podden har 7,4m seere på tuben.

Likte også C. Ryan som kom på dagen etter. Snakk om å leve livet.

CapTrips
26.10.19 23:56

Ellers,noen som har tips andre podcaster?

Jack_Daniels
Jack_DanielsInnlegg: 27883
27.10.19 11:12
CapTrips: Ellers,noen som har tips andre podcaster?

Du har de gamle XFM-podcastene med Ricky Gervais, Stephen Merchant og Karl Pilkington som tidvis er helt geniale! 

CapTrips
08.11.19 22:54
Jack_Daniels: Du har de gamle XFM-podcastene med Ricky Gervais, Stephen Merchant og Karl Pilkington som tidvis er helt geniale!

Japp,ikke ukjente disse.

Andre tips folkens?

Kokuhaku
KokuhakuInnlegg: 4238
08.11.19 23:00

Det er ingen konkuranse, slik det later til at man vurderer - i sin jakt etter det målbare - men han er ok.

Det fine med hans podcast, er at det viser hvor langt man kan komme ved å gi gjester god tid til sine svar og unnlate/redusere sin agenda - denne kan dog være påvirket av overhoder i kanalene, mens han er ca. uavhengig.

Liker konseptet, men jeg synes ikke han er utmerket.

CapTrips
08.11.19 23:00

Artie Lange må nevnes. Fy for en artig fyr. Sammenlignet med resten av den vante runkesirkelen som infiserer JRE,var dette genialt. Minst.

Bzbill
BzbillInnlegg: 649
08.11.19 23:07

Så akkurat Edvard Norton på JRE og jeg synes det var interessant. Det snakket mest om film (litt deilig at de med spesialkunnskap på et felt diskuterer nettopp sitt felt) hadde fra før lest noe rykter om at Norton var en vanskelig bedreviter og ha på settet, da han hele tiden skulle komme med forslag, kritikk osv. Men her var han veldig ydmyk  der han solgte den siste filmen sin, som forøvrig virket som et spennende prosjekt. 

edit: JRE episoden med William Von Hippel likte jeg veldig godt. Handlet mye om hvordan mennesket har blitt slik vi er, hvordan vår evolusjon har foregått og hva som skiller oss fra resten av dyrene. 

edit 2: JRE episoden med Chuck Palahniuk (forfatteren av Fight Club) også ytterst interessant

(Innlegget ble redigert 08.11.19 23:25)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg