Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Guy Ritchies neste etter Sherlock Holmes:

NYTT TEMA
Zidane

Zidane
26.04.09 06:32

The Gamekeeper.

Smak på tittelen: T-H-E   G-A-M-E-K-E-E-P-E-R...

Kul tittel, kul regissør, sikkert kule skuespillere som skal spille i den også, alt i alt kult...

Kulere kan det ikke bli...

Men hmmm...kan hende det er rocknolla 2 da, når jeg tenker på tittelen the gamekeeper så kan det hende det er han rockern johnny quid som skal styre og ordne i londons underverden denne gangen!!!

jepp det er det jeg tror det er...men jeg er ikke sikker...

Zidane

Zidane
26.04.09 06:46

writers er noen andre enn guy ritchie, guy ritchie var writern til rocknrolla, skal han lage en oppfølger så har han vel lyst til å skrive sjæl...kan hende dette er en helt ny ide av mannen.

jaja, kult er det uansett...

Zidane

Zidane
02.05.09 21:03

dette innlegget må ikke forsvinne i mengden... :-)

eller jo, men etterhvert.

Nightlas

Nightlas
02.05.09 21:53

Synes ikke The Gamekeeper er så bra tittel. Høres ut som en dramathriller med Jennifer Lopez i hovedrollen.

prezzman

prezzman
02.05.09 22:20
Nightlas: Synes ikke The Gamekeeper er så bra tittel. Høres ut som en dramathriller med Jennifer Lopez i hovedrollen.

Hos meg vekker tittelen assosiasjoner til En kar for sin kilt, eller hva nå enn det  Monarch of the Glen blir kalt her til lands. Det var vel Gully han het han viltvokteren der?

_k9b_

_k9b_
27.12.09 01:12

Guy Ritchie er helt seriøst guden min. For meg er han kanskje tidenes regissør.

Mifune

Mifune
27.12.09 01:23
_k9b_: Guy Ritchie er helt seriøst guden min. For meg er han kanskje tidenes regissør.

hvis han er guden din, betyr det at du likte Swept Away ? Revolver var jo en liten skuffelse den og.....!!

Min gud er ufeilbar, og derfor ikke-eksistererende

Amused99

Amused99
27.12.09 07:44

For de som i likhet med meg ikke vet vet hva dette er:

Fra Wikipedia.

Noen vil kanskje kalle det en SPOILER. Jeg tror ikke jeg ville gjort det. Men uansett...

Guy Ritchie's Gamekeeper is a comic book series from Virgin Comics and film director Guy Ritchie. Warner Brothers has acquired the rights to the series for Silver Pictures to produce and Ritchie to direct.

The man known only as Brock lives a quiet existence as gamekeeper on a secluded Scottish estate. The tranquility is disrupted when Russian paramilitary mercenaries storm the estate and kill Jonah Morgan -— Brock’s friend and owner of the estate. To avenge Jonah’s death and protect a secret equation, Brock must turn predator and journey deep into an unfamiliar, urban underworld. Throughout his journey, he is plagued by a dark past and his son's death.[1]

tommy_cowan

tommy_cowan
27.12.09 13:58
Mifune: hvis han er guden din, betyr det at du likte Swept Away ? Revolver var jo en liten skuffelse den og.....!!   Min gud er ufeilbar, og derfor ikke-eksistererende

Jeg ville heller ikke at min gud giftet seg med en ravende gal kabbala-fanatiker

swordfish

swordfish
27.12.09 18:36

Gamekeeper høres veldig spennende ut. Med Ritchie i storform kan den bli en vinner i min bok.

Zidane

Zidane
11.08.11 23:37

Den er borte fra imdb.com! Muligens det ikke blir noe av det da. Jaja, vi får nyte SH til vinteren da. :) Får håpe den innfrir.

DavidFlynch

DavidFlynch
12.08.11 01:46

Synes også dette var helt elendig tittel. Og jo mer jeg "smaker" på tittelen, T-H-E G-A-M-E-K-E-E-P-E-R, jo mer får jeg lyst til å brekke meg selv over ramma. Seriøst. Det høres ut som en rett-til-DVD thriller som ble gitt ut på VHS på slutten av 90-tallet.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg