Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

NYTT TEMA
mcdermott

mcdermott
23.07.10 21:14

In the clip, shown to audiences in 3-D, Sparrow shambles his way through an introduction ("hello, boys and girls…or, whatever") and swigs back from a bottle of rum.The Comic-Con promo offered a bit of insight into the film's plot, which centers around the quest for the Fountain of Youth. Jack Sparrow ran down the "varied and substantial dangers" that would be facing him on a potential fourth voyage, which includes "zombies, cutthroats, mermaids, and the vicious and vivacious Penelope Cruz."Cruz does indeed appear in "Stranger Tides" as a mysterious woman from Sparrow's past. Ian McShane ("Pillars of the Earth") has also been cast in the villain role as Blackbeard. Keira Knightley and Orlando "The Groom" Bloom will not be returning as Elizabeth and Will, although series mainstays Geoffrey Rush (Barbossa) and Kevin McNally (Gibbs) are coming back for Part Four.

Read more: http://www.nydailynews.com/entertainment/movies/2010/07/23/2010-07-23_captain_jack_is_back_in_pirates_of_the_caribbean_on_stranger_tides_comiccon_trai.html#ixzz0uXCKkDZ3

--- tror dette kan bli moro,i hvert fall en fin skuespiller-liste hittil

ManUtdfan_5

ManUtdfan_5
23.07.10 21:28

Fant denne, 

http://vgd.no/musikk-tv-og-film/film/tema/1493918/tittel/pirates-of-the-caribbean-4-kommer/side/2,

men forsåvidt greit med en ny, offisiell tråd. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg. Selv om 3'eren sugde balle, vil jeg tro at den opprydningen som er gjort i skuespillerteamet, kun er til det bedre. Så lenge Johnny Depp fortsetter, vil denne være verdt en viss oppmerksomhet.

HardPackage

HardPackage
25.07.10 15:26

Begge oppfølgerne var elendige, kjedelige og pregløse. De burde ha stoppet med den første filmen.

PhilLeotardo

PhilLeotardo
25.07.10 15:26

Synes Pirates-sagaen er bedre.

phb

phb
25.07.10 16:37
mcdermott: The Comic-Con promo offered a bit of insight into the film's plot

Var ikke mye til innblikk, med tanke på at boka har vært ute i 22 år...

Dex74

Dex74
05.12.10 20:17

Behind the scenes :)

ManUtdfan_5

ManUtdfan_5
07.12.10 03:00

Jeg ser altså ikke for meg at dette kan bli bra.

Dex74

Dex74
15.12.10 08:38

Første trailer

Tror dette kan bli gøy jeg...frem med popcornet i mai :)

spawneru

spawneru
15.12.10 12:25

Ser veldig kult ut.

-liverbird-

-liverbird-
20.05.11 01:08

Førrbainnade mainnskitfilm. Hadde det ikke vært for at jeg hadde tidenes smerte i det ene kneet etter 3 timer på alfheim ville jeg sovet gjenneom helle møkka.

HardPackage

HardPackage
20.05.11 11:22

Så denne på kino i går. En underholdende, men likevel ingen minneverdig film. Ikke på høyde med første film, men likevel bedre enn de to foregående oppfølgerne. Jack Sparrow er også svært vanskelig å like.

phb

phb
20.05.11 17:26

Var Blackbeard sjaman i filmen?

maniacwohooo

maniacwohooo
20.05.11 19:36
HardPackage: Jack Sparrow er også svært vanskelig å like.

Er han virkelig det?

(Innlegget ble redigert 20.05.11 19:36)

LaCangura

LaCangura
20.05.11 19:41
mcdermott: Bloom will not be returning as Elizabeth and Will,

Takk, Gud!For et kjedelig kjærestepar. Bloom burde ha sluttet som skuespiller etter LOTR. Ellers er jeg skeptisk til filmen da jeg hverken likte 2'ern eller 3'ern. Begynner vel å bli utvannet?

olem92-

olem92-
20.05.11 20:46
HardPackage: Jack Sparrow er også svært vanskelig å like.

Utdyp.

Hegreberg

Hegreberg
20.05.11 23:17
LaCangura: Ellers er jeg skeptisk til filmen da jeg hverken likte 2'ern eller 3'ern. Begynner vel å bli utvannet?

Pretty much, 1ern var kul.... Men det var kanskje for at jeg var rimelig ung når jeg så den. 2erb og 3ern var forferdelige. Men føler meg tvunget til å se nr 4ern siden jeg har sett de tre første.

Litt som hvordan jeg føler meg tvunget til å se videre på HIMYM selv om jeg hater det.

moj68

moj68
20.05.11 23:47

Alle disser den andre filmen. Jeg synes at det er en film som har vokst med tiden. Jeg liker den. Film nr tre er en mer blandet fornøyelse. Alt fra veldig bra til veldig dårlig. Den ble hverken fugl eller fisk. At den første pirates filmen er den beste er jeg helt enig i. Nå gjenstår det å se den fjerde. Gleder meg litt til den. 

ManUtdfan_5

ManUtdfan_5
21.05.11 00:42

Merkelig at ingen her enda har sett den (?).

Spunk-81

Spunk-81
21.05.11 00:50

Skuffende film. For all del, IKKE se den i 3d. Denne filmen er dårlig i 3d. Fikk i tillegg meget vondt i hodet. Handlingen var svak, filmen ble langtekkelig og kjedelig. Kan ikke måle se med de tre første.

6/10.

spawneru

spawneru
21.05.11 01:25
ManUtdfan_5: Merkelig at ingen her enda har sett den (?).

Jo, har sett den, men er ikke så veldig mye å skrive hjem om. Tamme greier. Til og med kapt'n Jack er halvslapp i fisken.

HardPackage

HardPackage
21.05.11 02:04
maniacwohooo: Er han virkelig det?

Oops! En skriveglipp fra min side, beklager. Mente selvsagt at Sparrow er vanskelig å mislike. Fantastisk karakter.

swordfish

swordfish
21.05.11 12:35

Man må selvsagt ikke se denne selv om man har sett de andre. Det er med denne tenkningen Hollywood casher inn på å lage slappe filmer.

Den første var forsovet litt morsom, kul og annerledes, men den hadde ikke nok godt stoff til å fylle 2 timer og 30 min. Også jeg ble "lurt" til å se den andre pga hypen men kjedet meg etter 10 min. Da bestemte jeg meg for å hoppe av denne serien og er glad jeg gjorde det. Anbefaler andre som er i tvil om å gjøre det samme. Det er ikke mer å hente i denne serien og det har ikke vært det på lenge.

Den første timen i Transformers var også kul nok men også her ble det kjapt dumt og kjedelig. Derfor så jeg aldri nummer 2 og skal ikke se nummer 3. Jeg venter til Michael Bay lager voksenfilm igjen ala The Rock.

(Innlegget ble redigert 21.05.11 12:38)

spawneru

spawneru
21.05.11 13:36
swordfish: Anbefaler andre som er i tvil om å gjøre det samme. Det er ikke mer å hente i denne serien og det har ikke vært det på lenge.

Nå skal ikke jeg forsvare PotC, men jeg finner det litt merkelig at du kan si dette uten å ha sett de to siste filmene.

M_Kelly

M_Kelly
21.05.11 13:49

Så den i går og må si at det var litt som forventet. Ble aldri ordentlig spennende eller noe, men morsom var den. Faktisk synes jeg det gikk over til å bli mer en komedie. 

ManUtdfan_5

ManUtdfan_5
21.05.11 17:22
Spunk-81: For all del, IKKE se den i 3d. Denne filmen er dårlig i 3d

Utdyp?

(Innlegget ble redigert 21.05.11 17:22)

ManUtdfan_5

ManUtdfan_5
21.05.11 17:23
spawneru: Jo, har sett den, men er ikke så veldig mye å skrive hjem om. Tamme greier. Til og med kapt'n Jack er halvslapp i fisken.

Har lest stort sett det samme i div. anmeldelser, men føler denne uansett er en må se -film.

swordfish

swordfish
21.05.11 17:24

Jeg har sett de to første selv om jeg som sagt kjedet meg veldig raskt i den andre. Ettersom nesten alle sa at nummer 3 var slappere enn nummer 2 vurderte jeg aldri den. Og ettersom nummer 4 ser akkurat lik ut som nummer 3 ser jeg nok ikke den heller.

Men hvis jeg hadde hørt at de virkelig hadde kommet opp med noe nytt kult skulle jeg selvsagt vurdert det. Men 2 timer og 30 min med tullehandling og en litt småvittig Depp holder ikke for min del. Men for all del, jeg respekterer at det er folk som liker det. Poenget mitt et at man er ikke forpliktet til å se alle bare fordi man har sett de som er kommet til nå. Og spesielt hvis man ikke likte de to siste i det hele tatt.

Jeg sier som denne fyren som kommenterte Empire sin anmeldese av filmen. (De gav den 2 av 5 forresten).

I find it amusing that there are many people here who hated the last couple of sequels but are still going back to see this new instalment.Gluttons for punishment i tell ya! ...

Livet er for kort til å se filmer man vet man kommer til å mislike (hvis man mislikte 2 og 3 sterkt). Mange serier begynner bra men så blir det bare melking. Da er det best å hoppe av. Ikke la dere lure av massiv markedsføring og velklippede trailere. Man må absoulutt ikke se denne filmen. For de fleste vil det beste være å la være.

(Innlegget ble redigert 21.05.11 17:27)

spawneru

spawneru
21.05.11 18:20
swordfish: Og ettersom nummer 4 ser akkurat lik ut som nummer 3 ser jeg nok ikke den heller.

Nummer 4 er ikke lik nummer 3 i det hele tatt. Den er mer lik den første, men langt fra like bra.

swordfish

swordfish
21.05.11 20:19

Vel det ser fortsatt ut som de drar på mange ulike quester som knapt nok henger sammen. Men poenget her er jo ikke historien, det skjønner jeg. Poenget med disse filmene er humoren og actionsekvensene. Kanskje jeg hadde likte de bedre hvis filmene var kortere og strammere. 150 min er lenge hvis du egentlig ikke har nor å fortelle.

rune89

rune89
21.05.11 23:30

Jeg kan ikke la vær å tenke på hvor gode disse filmene kunne blitt hadde det ikke vært for den fordømte PG13. En film med slikt budsjett og ressureser kunne blitt noe sikkelig bra med en voksen historiedel og uten alt barnehumoren. Med mye blod og kroppsdeler som fyker rundt i sjåslagene, og virkelig onde og brutale pirater.

Men men, PG13 er dessverre kommet for å bli, men det er egentlig en annen diskusjon, hehe.

Jeg har sett de tre første filmene, og det er helt grei underholdning, flotte effekter, men som sagt alt for barnslig. Jeg kommer ikke til å se nr 4.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg