Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

** DEN OFFISIELLE UWE BOLL-TRÅDEN!!**

NYTT TEMA
hansomalltidharrett

hansomalltidharrett
23.10.10 00:08

Ja, Alle som er interessert i film har vel sin egen mening om Uwe Boll.

Alt denne mannen tar borti går fra gull til gråstein.

Uwe Boll er mannen som lager film av et hvert spill.

Mannen som ødela Far Cry.

Mannen om ville lage WOW-film, men ble avslått fordi de ikke ville at "wow skulle bli ødelagt for alltid".

OG ikke minst mannen som skal lage en ny film om holocaust.

Offa meg, hva synes dere?

Aleksander88

Aleksander88
23.10.10 00:19

Jeg har ikke hørt om han før nå, og godt er det antar jeg ;)

Skal passe på å ligge unna hans verk i fremtiden i alle fall.

hansomalltidharrett

hansomalltidharrett
23.10.10 00:25

Google han. han er verdenskjent fordi han ødelegger alt han tar borti.

Han ble så lei kritikkerene at han utfordret de til boksekamper, kalt "Raging Boll". vel en liten parodi på filmen Raging Bull eller noe.

Carlos91

Carlos91
23.10.10 00:35

Haha, mannen er jo legendarisk.

Står bak storheter som House Of The Dead, Alone In The Dark, Postal og Bloodrayne.

hansomalltidharrett

hansomalltidharrett
23.10.10 20:10
Carlos91: Haha, mannen er jo legendarisk. Står bak storheter som House Of The Dead, Alone In The Dark, Postal og Bloodrayne.

Haha, Alone in the Dark var helt forferdelig.

Han kommer alltid i minus den fyren.

Er en underskriftskampansje på at han skal legge opp. 500 tusen cirka nå tror jeg!

LiquidDarkness

LiquidDarkness
23.10.10 20:46

Uwe har skjønt det - nakne damer, vold og blod. Må bare elske den mannen.

sertono

sertono
23.10.10 21:14
hansomalltidharrett: OG ikke minst mannen som skal lage en ny film om holocaust.

Hvordan går det med den forresten? Det klippet som ble vist skapte jo en viss debatt, har han gitt opp eller er han i rute?

hansomalltidharrett

hansomalltidharrett
23.10.10 21:57
sertono: Hvordan går det med den forresten? Det klippet som ble vist skapte jo en viss debatt, har han gitt opp eller er han i rute?

Jeg vet virkelig ikke.. finner ikke så mye stoff om filmen!

PopMyHead

PopMyHead
24.10.10 19:03
hansomalltidharrett: Offa meg, hva synes dere?

Tragisk fyr.ref Postal filmen.Postal 2 er et sykt spill,men jeg ler meg fillete gang på gang.Filmen derimot,er rævva og unger blir skutt i den.Drøyt og unødvendig(dette skjedde ikke i spillet engang)

Fyren er en tulling.

Arcticblue

Arcticblue
25.10.10 11:23
hansomalltidharrett: Ja, Alle som er interessert i film har vel sin egen mening om Uwe Boll. Alt denne mannen tar borti går fra gull til gråstein. Uwe Boll er mannen som lager film av et hvert spill. Mannen som ødela Far Cry. Mannen om ville lage WOW-film, men ble avslått fordi de ikke ville at "wow skulle bli ødelagt for alltid". OG ikke minst mannen som skal lage en ny film om holocaust. Offa meg, hva synes dere?

For å være ærlig så synes jeg ikke alle filmene hans er så dårlige, f.eks. Postal er jo hysterisk morsom og en av hans beste filmer så langt...

Når det gjelder den nye Holocaust filmen så ser jeg egentlig litt frem til den, den kommer til å være en usminket og brutal film men det var også disse leirene.

Ellers må jeg nok dessverre være enig i at det meste han har laget har vært preget av å være C filmer men noen er jo underholdende nok.

TheFightingEagle

TheFightingEagle
25.10.10 11:25
PopMyHead: Tragisk fyr.ref Postal filmen.Postal 2 er et sykt spill,men jeg ler meg fillete gang på gang.Filmen derimot,er rævva og unger blir skutt i den.Drøyt og unødvendig(dette skjedde ikke i spillet engang)

Den filmen var da skikkelig artig. Hva er så ille med at noen bortskjemte unger blir skutt på film?

PopMyHead

PopMyHead
25.10.10 15:45
TheFightingEagle: Den filmen var da skikkelig artig. Hva er så ille med at noen bortskjemte unger blir skutt på film?

Sånn blir man når man er blitt far vet du=)

TheFightingEagle

TheFightingEagle
25.10.10 16:35
PopMyHead: Sånn blir man når man er blitt far vet du=)  

Ja, men når noen skyter andre sine barn så vil dine barn møte mindre konkurranse gjennom livet. 

spawneru

spawneru
25.10.10 19:36

Har faktisk aldri sett en Uwe Boll-film i hele mitt liv, men har skjønt at jeg har mange godbiter ventende på meg i framtida.

mArbledud

mArbledud
25.10.10 22:08
klassiske greier dette her... Blubbarella superhelt. http://www.collider.com/2010/10/24/poster-and-synopsis-for-uwe-bolls-blubberella/
Brumlebassenn

Brumlebassenn
26.10.10 00:33

brenn

mcdermott

mcdermott
17.01.11 06:24

--- Uwe Bolls Darfur. Har mannen faktisk klart å lage en severdig film......?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg