Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tomme tønner - gratis og lovlig

NYTT TEMA
MektigeM

MektigeM
26.12.10 13:38

De skal ha for forsøket: Tomme tønner - gratis og lovlig.

JonRUMPE

JonRUMPE
27.12.10 01:26

Hadde ikke sett den igjen om jeg fikk penger for det. Skiiikkelig drittfilm.

Gudfaren

Gudfaren
27.12.10 08:52
JonRUMPE: Hadde ikke sett den igjen om jeg fikk penger for det. Skiiikkelig drittfilm.

Du kom meg i forkjøpet. 
Enig med deg at dette var en skikkelig drittfilm! 

ManUtdfan_5

ManUtdfan_5
27.12.10 14:32

Synes det er flott at tilbud som dette blir lagt frem. Filmen har jeg ikke fått sett.

maniacwohooo

maniacwohooo
28.12.10 03:38
Gudfaren: Du kom meg i forkjøpet. 
Enig med deg at dette var en skikkelig drittfilm! 

Enig med dere begge to... Dette er virkelig et makkverk av en film.

michaelhe

michaelhe
28.12.10 05:59
MektigeM: De skal ha for forsøket: Tomme tønner - gratis og lovlig.

Takk skal du ha. Jeg ser den nå. Litt uvanlig til å være norsk syntes jeg så langt. Den har jo litt sjarm. Vi har hatt en lignende små gangster film på norsk på 60-tallet. Nydelige Nelliker het den http://thepiratebay.org/torrent/5765892/Nydelige_Nelliker.1964.Norsk_tale.VHS-rip.Xvid.Saga . 

Det mest minneverdige med den filmen var Arve Oppsalh som skurken Slegga. 

michaelhe

michaelhe
28.12.10 07:03
JonRUMPE: Hadde ikke sett den igjen om jeg fikk penger for det. Skiiikkelig drittfilm.

Jeg er nettopp ferdig å se den, og jeg kan ikke si at jeg syntes den var helt elendig. Jeg lo jo flere gang i filmen. De tok det kanskje litt langt når de delte ut heroin på slutten, men jeg syntes filmen var helt grei. Vi har selvsagt sett dette før i engelske filmer, men vi har jo ikke så mange slike filmer på norsk. Jeg syntes det er bra at man utvider det norske film repertoaret litt.

Jeg la merke til at de stjal en scene fra True Romance når nordlendingen møter dansken og skyter ham. Den scenen minte meg om Dennis Hopper som fornærmer Christopher Walken. Men ellers var filmen helt grei. 

Tomme Tønner var ingen oscar kandidat selvsagt, men en film som var lett å se på og som fikk meg i godt humør. 

Mifune

Mifune
17.01.11 20:21

gøy å se Bodnia igjen, virker som han trives. Artig no-brainer

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg