Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

IMDB på norsk.

NYTT TEMA
perpersen78

perpersen78
28.12.10 00:33

Merkelig nok så dukker titlene på IMDB opp på norsk. Dette synes jeg er litt kjipt siden jeg ikke klarer å finne de titlene jeg ønsker, er vant med originaltitler.

Noen som vet om det er noen innstilling på å få det tilbake til "normalt" igjen?

vidar

vidar
28.12.10 00:35

Logg deg inn. Trykk på perpersen's account. Site preferences. Title display country.

perpersen78

perpersen78
28.12.10 00:52
vidar: Logg deg inn. Trykk på perpersen's account. Site preferences. Title display country.

Tusen takk for kjapt svar. Tommel gitt. ;)

ManUtdfan_5

ManUtdfan_5
28.12.10 02:04
vidar: Logg deg inn. Trykk på perpersen's account. Site preferences. Title display country.

Du hjalp fler her, gitt!

engavif

engavif
13.08.11 10:56

Bruker denne tråden her jeg.

Hvordan legger man til filmer inn i lista "my Movies"? Før så var det en knapp man trykket på, men jeg finner ikke denne knappen lenger.

SayWhatAgain

SayWhatAgain
13.08.11 12:04
engavif: Hvordan legger man til filmer inn i lista "my Movies"? Før så var det en knapp man trykket på, men jeg finner ikke denne knappen lenger.

Kan du ikke legge til filmene i "Watchlist"? Jeg er ikke sikker på at dette er det samme, men da vil hvertfall filmene dukke opp på profilen din under "Update your My Movies".

Supertzar_

Supertzar_
13.08.11 13:02
engavif: Hvordan legger man til filmer inn i lista "my Movies"? Før så var det en knapp man trykket på, men jeg finner ikke denne knappen lenger.

Du har det nye og rotete designet..

Klikk på Account - Site preferences

hak av på første valg:
Show previous title and name page design (reference view):

Nå har de også red-designet MyMovies, finner ikke helt ut hvordan jeg flytter filmer mellom listene mine..

(Innlegget ble redigert 13.08.11 13:02)

engavif

engavif
13.08.11 14:40
Supertzar_: hak av på første valg:
Show previous title and name page design (reference view):

Da er det problemet løst. Takk.

Men så får jeg samme problem som deg da! Hehe.

adroit

adroit
14.08.11 00:08

Ahh, takk. Når A Fistfull Of Dynamite kom opp som Dukk, din tosk var jeg på veg til å gi opp.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg