Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Haywire

NYTT TEMA
swordfish
swordfishInnlegg: 4146
10.01.11 15:14

Filmen kommer i april. En glimrende regissør og cast omringer Gina. For første gang får vi en kvinne som virkelig kan fighte og ikke sånt Angelina Jolie tøys som vi så i Salt. Denne filmen er forhåpentligvise mer realstisk og gritty enn den filmen. En trailer kommer sikkert ganske snart.

http://www.imdb.com/title/tt1506999/

Gina Carano er en profesjonell mma fighter.

http://www.youtube.com/watch?v=F73B_HY7L2k

"A black ops super soldier seeks payback after she is betrayed and set up during a mission. "

Regi: Steven Soderbergh

Cast: Gina Carano, Michael Douglas, Ewan McGregor,  Antonio Banderas, Michael Fassbender, Bill Paxton og Channing Tatum

PatEvra
PatEvraInnlegg: 4558
11.01.11 19:16

Gleder meg også til Contagion fra Soderbergh.

Den kommer også i år.

ManUtdfan_5
ManUtdfan_5Innlegg: 10501
11.01.11 22:13

Michael Douglas faktisk.

Hvem er dama?

blackpete
blackpeteInnlegg: 1664
11.01.11 23:35

Banderas. Det kan jo bli kult.

phb
phbInnlegg: 8501
11.01.11 23:40

Gina Carrano er digg.

swordfish
12.01.11 12:16

Soderbergh er en travel mann. Han har jo sagt han skal gi seg om noen år så han vil vel gi ut mest mulig før det. Utrolig spennende at han valgte Gina Carano til denne filmen. Endelig får vil litt realistisk kvinneaction.

Her er litt Gina:

Gina Carano vs. Satan

http://www.youtube.com/watch?v=RP_CVyQi7_c

Carano vs. Cyborg: Strikeforce MMA on SHOWTIME

http://www.youtube.com/watch?v=bHAOTbvjUrE&feature=channel

swordfish
26.07.11 11:37

En ganske teit og dårlig trailer. Håper bare de har har klippet den sånn for å selge den til de som likte den ganske svake filmen Salt.

http://www.youtube.com/watch?v=OpffbDjWlog

swordfish
liverpo__ole
liverpo__oleInnlegg: 19889
22.11.11 19:51

Dette så kult ut. Kan bli bra ditta herre her ja!

blackpete
blackpeteInnlegg: 1664
23.11.11 22:12

Likte traileren. Liker egentlig ikke damer i hovedrollen, men damer som klarer å banke folk i virkeligheten òg godtas.

swordfish
17.01.12 14:22

Her er åpningen på filmen. Den kommer til Norge i mars eller april tror jeg. Den kommer til USA nå på fredag.

http://www.youtube.com/watch?v=KBUt2lQbGJs

swordfish
17.01.12 14:29

Soderbergh sin filosofi bak filmen:

"soderbergh said that he wanted this movie to look and sound like it was really happening no big flashy moves, no crazy camera angles, no huge music behind it he wanted it to be raw which it is".

PompøsOgUtdatert
PompøsOgUtdatertInnlegg: 1951
18.01.12 11:04
swordfish: For første gang får vi en kvinne som virkelig kan fighte og ikke sånt Angelina Jolie tøys som vi så i Salt.

Du har ikke sett så mange action filmer fra Øst Asia regner jeg med?

tommy_cowan
tommy_cowanInnlegg: 30280
18.01.12 11:25
PompøsOgUtdatert: Du har ikke sett så mange action filmer fra Øst Asia regner jeg med?

Der flyr de bare i lufta og oppe i trærna.

PompøsOgUtdatert
PompøsOgUtdatertInnlegg: 1951
18.01.12 11:31
tommy_cowan: Der flyr de bare i lufta og oppe i trærna.

Hva er nødvendigvis problemet med det? Det er jo uansett ikke i alle de gjør det, men det var en sterk mote på nittitallet, men den trenden er reversert endel utover 2000-tallet. Man brukte ikke slike teknikker i filmene til Angela Mao eller Etsuko Shihomi.

tommy_cowan
18.01.12 11:35
PompøsOgUtdatert: Hva er nødvendigvis problemet med det?

For meg ødelegger det veldig mye. Det er ikke sci-fi jeg er ute etter når jeg ser slike filmer.

swordfish
11.04.12 09:38

Haywire kommer på kino nå på fredag.

Hitherto
HithertoInnlegg: 1002
11.04.12 10:06
swordfish: Haywire kommer på kino nå på fredag.

Skal sees. Gina Carano ser ut som en av de mest troverdige tøffe damene på film. Kanskje ikke så rart med hennes bakgrunn.

swordfish
11.04.12 11:34

De som vil ha standard action synes å mislike den ganske sterkt. Filmen er visstnok ganske kald og hard og rett på sak uten at det forklares så mye. Jeg kan like det så lenge det er godt laget. Hvis detter er noe ala Sodenberghs's The Limey blir jeg fornøyd.

tommy_cowan
11.04.12 11:48
swordfish: Jeg kan like det så lenge det er godt laget. Hvis detter er noe ala Sodenberghs's The Limey blir jeg fornøyd.

Veldig langt unna The Limey. Intetsigende plott, og Carrano er ingen skuespiller. Heit nok er hun jo og hun kan virkelig slå fra seg.

swordfish
mcdermott
mcdermottInnlegg: 63806
24.04.12 22:18

---Likte den,og den er i mine øyne ganske så "Sodenberghs". Men det er helt riktig at Carano ikke er noen skuespiller,hun har ett modus å spille på

Mifune
MifuneInnlegg: 12287
25.04.12 19:57

en film som får mye pepper, ufortjent sådan...

Haywire

Soderbergh's actionfest med kjøtt på beina overrasket meg positivt, ikke minst Gina Carano som er fin som fy og.....kan banke gørra ut av folk flest samtidig som hun har talent innen skuespill, endelig en mer troverdig actionheltinne som virkelig er tøff. Filmen har Soderbergh's vekjente "lavbudsjett/indie" type filming, men det  bare veier over til det positive da en får en kaldere og røffere atmosfære. Eneste jeg ikke likte var mot slutten da det ble unødvendig mye hopping, ga meg en følelse av sexploitation formen (som helt sikkert var påtenkt), og dama er tydeligvis en racer på "cornrows" da hun bytter denne frisyren ihvertfall annenhver scene..

uansett en spenstig og god actionfilm på lik linje med Bournefilmene. 

4/5

swordfish
23.06.12 21:04

Småkul og ikke dum men ikke spesielt engasjerende heller. Bare terningkast 3 fra meg dessverre. Jeg hadde håpet på litt mer.

keyser1
keyser1Innlegg: 14435
23.06.12 21:34
Mifune: uansett en spenstig og god actionfilm på lik linje med Bournefilmene. 4/5

Heller en film som ikke får nok pepper. Å sammenligne dette makkverket med Bourne-filmene er en fornærmelse mot den trilogien, og å belønne Soderbergh med 4/5 for dette er faktisk enda merkeligere for meg enn å se talent i Carano's "skuespill".

Mifune
23.06.12 23:02
keyser1: Å sammenligne dette makkverket med Bourne-filmene er en fornærmelse mot den trilogien, og å belønne Soderbergh med 4/5 for dette er faktisk enda merkeligere for meg enn å se talent i Carano's "skuespill".

åååh....hmmmm....nei du tar feil her, fasiten har jeg jo skrevet og denne filmen er veldig god ! 

kanskje du ikke forstod den ?

tommy_cowan
24.06.12 00:23
Mifune: kanskje du ikke forstod den ?

:p

Ja, den var dyp.

Sorte_Baron
Sorte_BaronInnlegg: 9603
24.06.12 16:15
keyser1: Heller en film som ikke får nok pepper. Å sammenligne dette makkverket med Bourne-filmene er en fornærmelse mot den trilogien, og å belønne Soderbergh med 4/5 for dette er faktisk enda merkeligere for meg enn å se talent i Carano's "skuespill".

En forferdelig kjedelig actionfilm. Dette er i beste fall terningkast 2. Historien var platt og det hele virket som å være en film satt sammen for å promotere Carano. 

Irriterende å se Ewan Mcgregor kaste bort tid på en slik film. 

Mifune
24.06.12 23:32
tommy_cowan: Ja, den var dyp.

hehe synes uansett at Carano's karakter som iskald elite drapsmann/soldat var veldig gjennomført. 

engavif
engavifInnlegg: 10730
04.05.13 21:02

Pen dame, men ellers var vell ikke dette så mye å skryte av.

4/10

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg