Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Filmen er død, sier produsent

NYTT TEMA
michaelhe

michaelhe
22.01.11 00:18

http://rushprint.no/2011/1/filmen-er-dod--leve-filmen

Verdenskjent film produsent hevder i denne artikkelen at filmen må bli interaktiv, og at den blir tvunget til å endre seg på grunn av fallende inntekter til film bransjen. Så i følge ham skal vi alle i fremtiden klikke oss frem til historien i filmene, og ikke bare sitte på ræva i lenestolene. 

Jeg vet ikke helt om jeg tror på dette. Folk vil være late. På engelsk heter ordspråket

"Nobody ever went broke underestimating the taste of the American public"

ManUtdfan_5

ManUtdfan_5
22.01.11 00:26

Vel, jeg nyter fortsatt en god film.

spawneru

spawneru
22.01.11 01:55
michaelhe: Så i følge ham skal vi alle i fremtiden klikke oss frem til historien i filmene, og ikke bare sitte på ræva i lenestolene. 

Dataspill, med andre ord?

Mifune

Mifune
22.01.11 09:43

han har et imponerende cv, men tviler på at LEGO kommer til å omfavne indiefilmer

tommy_cowan

tommy_cowan
22.01.11 16:56
michaelhe: Så i følge ham skal vi alle i fremtiden klikke oss frem til historien i filmene, og ikke bare sitte på ræva i lenestolene. 
GrantHart

GrantHart
24.01.11 12:28

Ja, Små Einsteins, Dora og Mikke Mus klubbhus har vel gjort dette en stund allerede :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg