Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sideshow Collectibles

NYTT TEMA
ctrlaltdel

ctrlaltdel
20.02.11 14:04

Noen her inne som shopper film effekter her?

http://www.sideshowtoy.com/

Farlig sted... Selv har jeg dilla på Alien og Predators. Fantastiske produkter.
Kinoen er i ferd med å få en trofe vegg med Predator Bio-Mask's 1:1 scale. Disse produserer i relativt små kvantitum, så de forsvinner fort og stiger fort i verdi så snart de er utsolgt. "Limited to 2 per customer". Her er den første masken produsert fra den siste filmen. The Berserker Predator.

Sideshow is proud to partner with KNB EFX GROUP to bring you the Predators Collectible line from the 2010 film release. Each prop replica is an exact full-scale reproduction of the original on-screen prop, as created by KNB

http://www.sideshowtoy.com/?page_id=4489&sku=400044

ctrlaltdel

ctrlaltdel
26.02.11 12:54

Det ser ut til at dette blir en ego tråd hehe...

Fikk i går nyhetsbrev fra Sideshow Collectibles.
Kun 25 stk igjen av The Falconer Biomask så da ble det litt panikk og med ett en bestilling på den og. Allerede på vei over atlanteren via FedEx. 

The Falconer Mask

Her er en "review" av masken på youtube

Litt bitter på at jeg ikke klarte å sikre meg "Classic Predator Skull" eller dvs at jeg grublet for lenge mens den var "IN STOCK"... Fantastisk stykke arbeid. Ingen er helt identiske, virkelig flott arbeid. Sinnsykt hvor detaljerte disse filmeffektene er.

Classic Predator Skull

Her er en "review" på youtube sjekk detaljene.

torey100

torey100
29.05.11 16:11

Stilig saker. Alltid ømsket å bestille noen collectibles fra sideshow, men har bare aldri satt meg ordentlig inn i regler for toll og den type ting. 

Kunne du forklare hvordan det fungerer og priser på toll og avgifter? Hvor mye må du betale i toll dersom du importerer The Falconer Mask?

takk for svar 

ctrlaltdel

ctrlaltdel
08.08.11 19:17
torey100: Stilig saker. Alltid ømsket å bestille noen collectibles fra sideshow, men har bare aldri satt meg ordentlig inn i regler for toll og den type ting.  Kunne du forklare hvordan det fungerer og priser på toll og avgifter? Hvor mye må du betale i toll dersom du importerer The Falconer Mask?

Sorry for at svaret kommer så tregt.. Har ikke vært her inne på en stund.

The Falconer mask 
Prisen var 325 USD + ca 60 USD i shipping fee via FedEx.
Total sum ca 385 USD. Av denne summen betaler du 25% i toll.

Selv trodde jeg en kun betalte toll av selve varens verdi, altså 25% av USD 325, men det skulle vise seg at toll avgiften inkluderer faktisk fraktkostnaden og. 

Husker ikke helt hva dollaren sto i da jeg kjøpte The Falconer Mask, men tollen kom på ca NOK 600,-

Denne regningen får du ettersendt fra FedEx Norge. Tok ca 3-4 uker etter at varen var utlevert.

Kommende fredag får jeg The Tracker Mask levert på døren. 
Da er alle de tre "super predators" i boks. 

Har lagt inn en "Pre-order" på "Battle Damaged Classic Predator" masken og. Må jo ha samlingen komplett ;) 

Under maskene har jeg alle 12" predator figurene fra Hot Toys Movie Masterpiece (dvs alle fra den siste filmen).

Tracker Predator
Falconer Predator
Berserker Predator
Classic Predator (Pre-ordered kommer i Q4 2011)

Disse figurene er utrolig detaljerte og tar seg godt ut i "film rommet" hehe... 

MagicPie

MagicPie
11.08.11 05:41

Jeg er ingen samler og eier heller ingenting lignende, men som en Jaws-fan, har jeg lenge siklet på denne.

ctrlaltdel

ctrlaltdel
13.08.11 19:57
MagicPie: men som en Jaws-fan, har jeg lenge siklet på denne.

Jepp samme her. Ligger til salgs på ebay nå, men prisen er noe i det stiveste laget....

(Innlegget ble redigert 13.08.11 19:58)

MagicPie

MagicPie
14.08.11 12:10
ctrlaltdel: Jepp samme her. Ligger til salgs på ebay nå, men prisen er noe i det stiveste laget....

Enig. Og så kommer tollen utenom. Jeg sitter som regel lenge på vippetangen men ender opp med å kjøpe likevel. Sånn er det med de fleste ting jeg har lyst på:)

ctrlaltdel

ctrlaltdel
14.08.11 15:22
MagicPie: Jeg sitter som regel lenge på vippetangen men ender opp med å kjøpe likevel. Sånn er det med de fleste ting jeg har lyst på:)

Hehe samme her, men med akkurat disse objektene har en nesten intet valg... De forsvinner fort og så snart de er utsolgt stiger de voldsomt i verdi... 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg