Harry Potter, Twillight, The Departed... Uttalelser som "gammel film er møkk for oldinger" er noe som hører til på barneskolen. Hva skjer med å ikke se eldre filmer?
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Harry Potter, Twillight, The Departed... Uttalelser som "gammel film er møkk for oldinger" er noe som hører til på barneskolen. Hva skjer med å ikke se eldre filmer?
Det som skjer er at gamle filmer ses.
gjør du noe annet enn å lese tematitler, går du inn på flere tråder blir det diskutert gamle filmer også. Men at nyere filmer dominerer må en nesten regne med.
Hva skjer med å generalisere?
Det er helt vilt hvor mye oppmerksomhet dette trollet har fått her inne den siste tiden.
(Innlegget ble redigert 20.07.11 15:43)
Men jeg skjønner ikke at folk gidder å fokusere på dem når det kommer så lite bra i forhold til hvor mye bra det finnes bakover i tid.
En av de lengstre trådene her er om den siste Batman-filmen...
Tiltak. Hollywoodfilmer lander i fanget på folk.
En fra 2003 med tosifret antall innlegg?
Jeg er ikke Capich eller Flynch/malaikan.
Han var ung på den tiden, hvis Kieslowski er i begynnelsen av 20-åra nå ;)
Jeg trodde Flynch/Django var retask, jeg?
godt vi har deg til å starte en opplysningskampanje her inne på vgdebatt da, eller ?
Det er ikke rart det.
Utdyp og begrunn.
Fordi de 2 forrige faktisk var gode filmer. Greit nok at de ikke lager filmer som de gjorde i gamledager mer, men Nolan lager noen av de beste filmene dette århundre har å by på.
en fasit, de er populær blant millioner, noe de filmene du er opptatt ikke er!!
men snart er det over med Twilight og Harry Potter, Så da blir du vel glad=)
IQ din er iallefall i vranglås som vanlig!
At du ikke blir lei?
Gir du deg om folk slutter å svar deg eller?
Trådstarter snakker om filmer fra 1920-1950.
javel men utrulig bra er den okke som:)
Selvsagt liker vi eldre filmer. Men de gamle filmene så vi i gamle dager. Det var i tiden før diskusjonsforumet på VGD, så vi måtte gå ut eller bruke telefonen når vi diskuterte film.
Charon, barn av sin tid.
Hei.
Jo, jeg elsker gammel film. Har nok sett en god del mer enn deg og.
Det har du overhodet ingen forutsetninger for å uttale deg om. Jeg ser mer film enn mannen i gata som drar på kino en gang i måneden for å se den nye Hollywood-blockbusteren.
Hvor mye film ser du da? To filmer i måneden?