Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tinker Tailor Soldier Spy

NYTT TEMA
Mlcom

Mlcom
13.08.11 22:11

Enten holder jeg på å vokse opp til å bli en grinete og miserabel voksen eller så er det noe som er umåtelig gærnt med de fleste av filmene som kommer på kino. Hvert år virker det som om filmene blir verre enn de som kom året før. Likevel lever de fleste av oss som elsker film på håpet om gode opplevelser som vi kan snakke dagevis om når vi inntar setet vårt i kinoen.

Den filmen som jeg har størst forventninger til den kommende måneden er Thomas Alfredsons stjernespekkede tolkning av John Le Carres " Tinker, Tailor, Soldier Spy" om en pensjonert spion som gjenkalles til tjeneste for å røyke ut en sovjetisk muldvarp i den britiske etterretningstjenestens øverste sjikt.

En fantastisk teaser kom for snart to måneder siden, og en lengre trailer for en måned siden. Nå har flere klipp blitt vist på Empire Big Screen i London, og flere av de som har sett det sier allerede nå at Gary Oldman endelig vil bli nominert til Oscar, noe som utrolig nok aldri har hendt.

Er det noen av dere her på forumet som gleder seg til denne ? Har dere sett traileren og hva synes dere ?

tommy_cowan

tommy_cowan
14.08.11 14:09
Mlcom: Er det noen av dere her på forumet som gleder seg til denne ? Har dere sett traileren og hva synes dere ?

Det finnes allerede en tråd, men uansett, selvfølgelig gleder jeg meg, men trailere ser jeg aldri på.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg