pikachu: Nei, jeg må innrømme at jeg ikke har gjort det.
Da er det jo virkelig ikke rart du ikke helt ser hva som er så spesielt med disse filmene. De to nyeste er laget av Cristopher Nolan og er av en helt annen verden og kvalitet enn de foregående. Se nå i alle fall de først. Kan nærmest love deg at du vil bli veldig positivt overrasket.
Jeg var heller aldri noe fascinert av Batman-filmene før Nolan tok over skuta. De filmene du har sett er veldig middelmådige mens The Dark Knight vel er på min topp 3 over alle filmer noensinne. Batman Begins er også der oppe.
Se de!
(Innlegget ble redigert 19.07.12 22:32)

pikachu: Nei, jeg må innrømme at jeg ikke har gjort det.
[Slettet]
(Innlegget ble redigert 17.04.20 17:27)

Denne tråden blir bare pinligere og pinligere. Oppfølgere? Skal man være eplekjekk med en viss verdighet er det et krav at man har satt seg inn i det man ser ned på.
(Innlegget ble redigert 19.07.12 22:59)

pikachu: Jeg tror faktisk bobletekster under slagsmålene..., som feks "tjooobling" "pooov" og "smaack" osv..., hadde hevet kvaliteten betraktelig.
Vel... i det minste underholdningen.
Da bør jo 60-talls-Batman være noe for deg! :-)
Men ja, den nyeste trilogien av filmer (den tredje har norsk premiere om en snau uke) har knapt annet felles med de eldre enn Batman-navnet (de to siste faktisk ikke det engang ;-) ) og er langt fra oppfølgere. En helt annen verden både i handlingsmessig og filmatisk forstand.
(Innlegget ble redigert 19.07.12 23:16)