Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

This is The End (Rogen,Cera,Franco)

NYTT TEMA
mcdermott

mcdermott
07.04.13 20:47

--- red-band trailer som jeg synes jeg bra ut

LonerWithABoner

LonerWithABoner
07.04.13 22:03
mcdermott: --- red-band trailer som jeg synes jeg bra ut

Dette er en av de trailerne som viser alt for mye, og når man setter seg ned for å se filmen har man allerede sett alt det morsomme samt de uforutsigbare twistene.

freemasun

freemasun
07.04.13 22:15
LonerWithABoner: Dette er en av de trailerne som viser alt for mye

Thanks, denne filmen gleder jeg meg like mye til som jeg gledet meg til Pineapple Express, så da avstår jeg fra traileren.

Franco, Rudd, Segel, Hill, Rogen, Cera og Baruchel... Virker nesten for godt til å være sant.

-k9b_

-k9b_
23.04.13 20:09

Denne ser småmorsom ut. Selv om traileren har visst altfor mye.

Mange cameoer i alle fall. Virker som noe de kom opp med på en av James Francos faktiske fester.

Starkweather

Starkweather
23.04.13 20:17

Rogen/Franco-kombinasjonen igjen, ja, de har jo jobbet en del sammen før. Og det er sjelden jeg har blitt skuffet, så ser frem til denne.

mcdermott

mcdermott
06.06.13 11:36

--- Starter veldig bra på Rotten

It's the wildest screen comedy in a long time, and also the smartest, the most fearlessly inspired, and the snort-out-loud funniest.

--------------

Rogen and Goldberg (making their directorial debuts) get the balance just right, with one gut-busting punchline and situation after another set against the escalating dread of the end of existence, taking place just outside of James Franco's house.

http://www.rottentomatoes.com/m/this_is_the_end/

liverpo__ole

liverpo__ole
06.06.13 18:31

Synes denne ser så helsprø ut at den umulig kan slå feil. Lættis-film.

LonerWithABoner

LonerWithABoner
06.06.13 18:45

Filmen hylles av folk som liker de involverte skuespillerne. Det betyr at jeg antageligvis kommer til å like denne.

Starkweather

Starkweather
27.09.13 14:13

Danny McBride var fantastisk i denne. "I cum wherever I want to cum!"

LonerWithABoner

LonerWithABoner
15.01.14 18:47

Hvordan faen skal man få sett denne i Norge? Ikke viste de den på kino i Oslo, og ikke kommer den på Blu-ray før i APRIL. Den har allerede kommet i UK, men ikke faen om jeg får bestilt denne og The Worlds End derifra. Nei, jeg må vente til den kommer i Norge, som er helt skandaløst sent. 

Nedlasting er tingen, dessverre. Ser ikke noen annen løsning på problemet.

MartinOVO

MartinOVO
15.01.14 22:55
LonerWithABoner: Hvordan faen skal man få sett denne i Norge? Ikke viste de den på kino i Oslo, og ikke kommer den på Blu-ray før i APRIL.

Helt enig at det Norge driver med er helt på trynet. Selv bestilte jeg og fikk den fra amazon.co.uk for en del måneder tilbake siden.

(Innlegget ble redigert 15.01.14 22:57)

LonerWithABoner

LonerWithABoner
16.01.14 16:01
MartinOVO: elv bestilte jeg og fikk den fra amazon.co.uk for en del måneder tilbake siden.

Det fungerer ikke for meg. Det står at de ikke kan levere til min adresse.

MartinOVO

MartinOVO
16.01.14 16:14
LonerWithABoner: Det fungerer ikke for meg. Det står at de ikke kan levere til min adresse.

Hm, merkelig.. Prøv å bruk Biit.no som et hjelpemiddel. Får av og til ting litt billigere der også enn hva som står på selve Amazon.co.uk. Legg inn det du vil ha på biit, pass på å være under 200 kroner inkludert frakt også trykker du på gå til kassen og da sender den deg direkte til Amazon. Så er det bare å passe på å ha fylt ut alt som er nødvendig osv, standard frakt og så små pakker som mulig. Mulig du vet alt dette fra før av, men sånn jeg pleier å gjøre det og har bestilt mange av mine Blu-rays derifra.

(Innlegget ble redigert 16.01.14 16:17)

LonerWithABoner

LonerWithABoner
16.01.14 20:25
MartinOVO: Hm, merkelig.. Prøv å bruk Biit.no som et hjelpemiddel. Får av og til ting litt billigere der også enn hva som står på selve Amazon.co.uk. Legg inn det du vil ha på biit, pass på å være under 200 kroner inkludert frakt også trykker du på gå til kassen og da sender den deg direkte til Amazon. Så er det bare å passe på å ha fylt ut alt som er nødvendig osv, standard frakt og så små pakker som mulig. Mulig du vet alt dette fra før av, men sånn jeg pleier å gjøre det og har bestilt mange av mine Blu-rays derifra.

Takk for tipset!

Aldri hatt problemer med Amazon.co.uk før, men kan ha noe med at filmen ikke enda har kommer ut i Norge. 

Edit: Fungerte når jeg gjorde det igjennom Biit-no! Da blir det snart This is the End og The Worlds End hjemme i stua! HURRA!

(Innlegget ble redigert 16.01.14 20:31)

dPdP

dPdP
26.01.14 21:16

Anbefales! Lo godt gjennom hele filmen.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg