Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dokumentarer - Forretning, HR og lignende

NYTT TEMA
Mindstorms
MindstormsInnlegg: 26
19.03.15 10:57

Heisann!

Jeg håper på litt hjelp fra dere :). Jeg ønsker å forbedre kunnskapen min om en del hovedområder av forretning og kjerneområder av generelle jobber hvor man har mye kundekontakt.
Primært søker jeg litt spennende dokumentarer knyttet til ting som: HR, Talent Management, forhandlingsteknikker, implementasjonesarbeid og lignende. 

Takk for alle tilbakemeldinger! :)

franzsigel
franzsigelInnlegg: 15067
19.03.15 13:38
Mindstorms: Primært søker jeg litt spennende dokumentarer knyttet til ting som: HR, Talent Management, forhandlingsteknikker, implementasjonesarbeid og lignende

Er vel kanskje ikke områder det blir laget særlig mange spennende dokumentarer om. Implementasjonsarbeids-dokumentarer er nok en relativ smal sjanger. Og neppe helt i målgruppen for dette forumet.

Men spillefilmen "Glengarry Glen Ross" er jo et must for alle som jobber med salg og kundekontakt.

Er du ute etter mer faglig stoff, er det antagelig mer å hente ved å lete etter filmede forelesninger enn dokumentarer...

(Innlegget ble redigert 19.03.15 13:40)

LANGEMANN-1968
LANGEMANN-1968Innlegg: 7473
19.03.15 19:14

Seize the day med Robin Williams i storform er jo ikke å forakte..men om man får noe faglig ut av det er en annen skål..

Klikk for å gå tilbake til toppen