Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Avater II,III og IV diskuteres her

NYTT TEMA
The_Kwames
The_KwamesInnlegg: 3216
10.11.15 17:59

Sannsynlig premiere 2017 og 2018

Altså manuset blir skrevet i sammenheng,med utgivelse ala Matrix II og III

Att vi vil få en Prequal,kan bli intressant,men en undervanns Avatar i neste film...der mye av skapningene skal lages i en Pandoras undervannsklode

Nå kan virkelig Cameron ting og tang om dyp og dypdykking,så det kan bli spennende,igjennom doku og Abyss

Videre spekuleres det om Pandoras fødsel og endelikt i en 3 film,da kan man lure på om Uma Thurmans oppkjøp av rettigheter til Frank Schatzing's bok "Svermen" men det er helt utopi spekulasjon fra min del

En Avatar IV har jeg ikke noe tru på ,i herrens år 2015

Men att det kan bli en film under vann er ikke usannsynlig,men Cameron har ventet med filmen så lenge,for manus og tilrettelegging for skapninger er problematiske

Ja hva skal man si,men jeg trur dette kan blåse oss av kinostolen av fantasy og vakkerhet,som vi aldri har sett før

Til udiskutabel orientering

Kwame

The_Kwames
10.11.15 18:00

eller for å si det sånn,diskutabel orientering

Kwame

The_Kwames
10.11.15 18:03

For de som har lest Schatzings bok "Svermen" handler det om bl.a norske sokkelen,og om Tsunami,fisker som angriper mennesker,krabber som går på land etc i en sånn ca 1000 siders bok

osv

Kwame

The_Kwames
10.11.15 18:05

Spørsmålet er om boka eventuelt blir overført til en klode som Pandora i stedet for jordkloden Tellus

fremdeles diskutabelt

Kwame

jonas
jonasInnlegg: 34665
10.11.15 21:13
The_Kwames: Ja hva skal man si,men jeg trur dette kan blåse oss av kinostolen av fantasy og vakkerhet,som vi aldri har sett før

Meh. Det gjorde han med den første filmen. I årene siden da har andre overgått det han gjorde. Og satt det i mer spennende settinger.

Avatar var en middelmådig film pakket inn i vakkert 3d-papir. Men nå er vi bortskjemt med 3d. 

The_Kwames
11.11.15 17:44

Har noen sett så mye bedre 3-D siden Avatar fra 2009?...så fortell

og da innunder fortellerkunst,kamera jobb og gjerne lengde

Trur neppe du finner noe bedre innen 3D som Avatar selv i 2015

som 2D kan jeg til nød være enig

Egentlig så er skilnaden hvor profesjonell en cgi er gjort for film,mens en lidenskapelig regissør,samt foto mann,ser imot til å gjøre det ultimate,det kan Cameron etter en god del doku filmer

Er ikke for ingenting det går så mange år mellom hvær film,fordi Cameron føler teknologien ikke er utviklet nok

På en annen side,hadde vært jævlig morro,med en action film på vanlige premisser også...ala "True Lies" eller en ny "Abyss"

Kwame

Sarella
SarellaInnlegg: 17068
11.11.15 21:03
The_Kwames: For de som har lest Schatzings bok "Svermen" handler det om bl.a norske sokkelen,og om Tsunami,fisker som angriper mennesker,krabber som går på land etc i en sånn ca 1000 siders bok

Jeg har lest den, lovende begynnelse og flotte beskrivelser av tsunamien når den treffer kysten osv, men slutten og oppløsningen av plottet skuffet meg enormt, det ødela så og si inntrykket av hele boka. Håper for all del Cameron styrer unna noe slikt.

Randiholm
RandiholmInnlegg: 95
13.11.15 07:21

verste som har hent filmverden er camerons fetish på blå mennesker =(

The_Kwames
13.11.15 17:55

Vel! regner med det vil nok komme mer update utover 2016,blir det en prequal,så er spørsmålet skuespillerne som blir med videre,da vil jeg tru att en Sam Worthington er uaktuell...men i ryktene sies att han blir castet.

Da blir det ikke en prequal,men kanskje en fortsettelse av hva...?

til ett nytt folk på Pandora?,til Undervannsfolket?...osv,jeg regner med Cameron har ett ønske å gå under vann igjen.

Sofonda

The_Kwames
19.12.15 07:53

http://www.ibtimes.co.in/avatar-2-plot-rumours-jake-sully-neytiris-fate-will-be-revealed-couples-children-will-be-658877

Det ser nok ut som dette kan ta tid,hvis ryktene stemmer om å få undervanns scenene så realistiske,att det blir en film mye under vann kan bli intressant,det kan Cameron

Kwame

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg