Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Skuespillerpresentasjonene i Fight Club

NYTT TEMA
MathiasHansen4
MathiasHansen4Innlegg: 3
28.11.15 19:24

Hei,

Har i skoleoppgave å skrive anmeldelse/analyse av filmen Fight Club. Jeg sitter litt fast på punktet "Skriv en faglig vurdering av skuespillerpresentasjonene", og håpet noen her hadde noe å si om det så jeg kan skrive rundt? :)

Har googlet rundt uten hell, så håper på bedre svar her..

jonas
jonasInnlegg: 34665
28.11.15 20:01

Hvilket fag? 

MathiasHansen4
MathiasHansen4Innlegg: 3
28.11.15 21:22

Norsk.

jonas
jonasInnlegg: 34665
30.11.15 23:03

Næh, orker ikke. Bare skriv "First rule of Fight Club: You do not talk about FIGHT CLUB." Hvis læreren protesterer klæbber du han ned. Eller herper bilen hans. Det ville Tyler Durden gjort.

Ellerby
EllerbyInnlegg: 172
01.12.15 23:51

Det er litt vanskelig og komme med noe konkret. Er det det generelle skuespillet eller spesielt utvalgte? Hvilke skuespillere skal du da vurdere? Bare Norton og Pitt? Helena Bonham Carter? Meat Loaf?

svankmajor
svankmajorInnlegg: 1828
02.12.15 00:38

Jeg elsker disse "kan dere gjøre leksene mine?" postene på foraer som VGD. De er ikke hyppige, ja, kanskje dukker de bare opp en gang i året eller kanskje til og med færre, men de er alltid noe for seg selv. 

Tror aldri jeg har sett det fungere heller. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg