Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

The Sisters Brothers (2018)

NYTT TEMA
Roshambo
RoshamboInnlegg: 4298
26.03.17 05:59

Fortsatt en stund til denne kommer, men dette må da bli en av 2018s beste filmer? En western med Joaquin Phoenix, Jake Gyllenhaal og John C. Reilly i hovedrollene, i det som blir Jacques Audiards engelskspråklige debut. Western er min favorittsjanger, og Phoenix og Gyllenhaal er nummer en og to på listen over mine favoritter blant aktive skuespillere, så jeg er i hvertfall rimelig hyped. Har faktisk ikke sett noen av filmene til Audiard enda, men alt han lager får jo knallgod kritikk. Hva tror folket? Dette kan da ikke bli annet enn suksess?

LANGEMANN-1968
LANGEMANN-1968Innlegg: 7473
26.03.17 06:48
Roshambo: . Hva tror folket?

Håpefull..Western er en av mine favorittsjangere, så det er alltid velkomment med en ny film i sjangern som er litt utdødd.

Når det gjelder regissør så kan jeg anbefale de to jeg har sett iallefall:

Profeten og mitt hjertes tapte slag. Dheephan skal jo være kvalitet, så den skal sees i løpet av året.

GimleSag
GimleSagInnlegg: 2871
26.03.17 16:25
Roshambo: En western med Joaquin Phoenix, Jake Gyllenhaal

Helvetes godt utgangspunkt i alle fall! Så gjenstår bare resten... Blir spennende å følge med på i alle fall.

Roshambo
04.05.17 08:06

Riz Ahmed (Four Lions, Nightcrawler, Jason Bourne, Rogue One) er neste mann til å joine castet.

franzsigel
franzsigelInnlegg: 15094
04.05.17 09:39
Roshambo: Hva tror folket? Dette kan da ikke bli annet enn suksess?

Har lest boka. En litt snodig western - egentlig som skapt for Brødrene Coen, men kan sikkert funke bra med andre regissører også...

(Innlegget ble redigert 04.05.17 09:39)

Elguaje
ElguajeInnlegg: 18185
05.05.17 14:31
Roshambo: Joaquin Phoenix, Jake Gyllenhaal

Trengte ikke å lese mer.

Jeg er solgt.

Roshambo
05.06.18 14:27

Trailer er ute, for de som ikke har sett den enda. Ser meget lovende ut.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester