Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Åh, så det gledes...

NYTT TEMA
0gg0
0gg0Innlegg: 26759
02.12.17 22:14

Scorsese, De Niro, Pesci og Pacino. Dette er navn som får tennene til å løpe i vann. En ny mafiafilm er altså på vei, og har sant og si håpet og ventet på dette lenge nå, men har egentlig aldri helt trodd at det ville skje.

Until now. Hadde Ray Liotta i tillegg stått på rollelisten så ville drømmen vært komplett. Netflix styrer det hele. Snille Netflix.

Kan ikke tenke meg at de overgår Goodfellas eller Once Upon A Time In America, men de skal jammen få lov til å prøve.

Hvorfor kan ikke jeg hørhør når Scorsese?

The Irishman

Kulumuli
KulumuliInnlegg: 3593
02.12.17 22:25
0gg0: Until now. Hadde Ray Liotta i tillegg stått på rollelisten så ville drømmen vært komplett. Netflix styrer det hele. Snille Netflix.

Det hadde vel vært verre om de droppa en av de andre tre enn Ray Liotta. 

LANGEMANN-1968
LANGEMANN-1968Innlegg: 7473
02.12.17 22:34
0gg0: Scorsese, De Niro, Pesci og Pacino.

Nice! Pesci har vel mer eller mindre pensjonert seg, men klarte vel ikke si nei til sine gamle kompiser. Så spørs det om de klarer å gjenskape magien fra gamle dager.

Jeg tror de kanskje vil slite litt med det. De begynner å dra på årene og utseendet er ikke som i glansdagene..men gøy blir det sikkert uansett med denne godgjengen.

0gg0
0gg0Innlegg: 26759
02.12.17 22:42
LANGEMANN-1968: Jeg tror de kanskje vil slite litt med det. De begynner å dra på årene og utseendet er ikke som i glansdagene..men gøy blir det sikkert uansett med denne godgjengen.

Ja, jeg har absolutt troen på dette. Mer karakter i ansiktet trenger ikke bety noe annet enn at rollene blir tilpasset.

Det er den samme godgjengen okke som.

Bakkus
BakkusInnlegg: 1194
02.12.17 23:40
LANGEMANN-1968: Nice! Pesci har vel mer eller mindre pensjonert seg, men klarte vel ikke si nei til sine gamle kompiser.

Er ikke dette første gangen Al Pacino og Joe Pesci spiller i samme film? Har Pacino noen gang før jobbet med Scorsese, forresten?

LANGEMANN-1968
LANGEMANN-1968Innlegg: 7473
03.12.17 09:59
Bakkus: Er ikke dette første gangen Al Pacino og Joe Pesci spiller i samme film? Har Pacino noen gang før jobbet med Scorsese, forresten?

Aner ikke og aner ikke..var dette svar godt nok? Det jeg derimot vet er at Pesci en gang i tiden jobbet i en bowlinghall hvor han satte opp kjeglene..

GimleSag
GimleSagInnlegg: 2541
04.12.17 18:21

Er det virkelig Al Pacino til venstre med Niro der? wtf happened

SlimWhitman
SlimWhitmanInnlegg: 2794
05.12.17 11:08
GimleSag: Er det virkelig Al Pacino til venstre med Niro der? wtf happened

Han har fått tits.

Frank.N.Steen
Frank.N.SteenInnlegg: 870
05.12.17 15:24

Var ganske så spent for en 11-12 år siden angående dette mye omtalte prosjektet men nå er forventningene mine langt mindre og bare det blir ok til slutt så er jeg "fornøyd", da verken De Niro eller Pacino har imponert meg noe særlig nå på minst et tiår eller mer, men det er jo alltids lov å håpe på det beste. 

The_Kwames
The_KwamesInnlegg: 2519
09.12.17 19:22

Mangler bare han her på denne filmen...slik er han ute på byn

https://www.youtube.com/watch?v=C6zzffR3JFU

Hvis noen kjenner han igjen

Kwame

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg