Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Norsk Netflix - hva er verdt å se?

NYTT TEMA
B.O.B
B.O.BInnlegg: 1258
28.01.18 15:36

Må innrømme at jeg synes Netflix er så dårlig at jeg ikke har det. Hver gang jeg abbonerer så er det for å gå inn å se etter en serie. Men den har de selvsagt ikke, så jeg har ikke sett på det en dag engang selv om det er gratis. Hell on wheels, Peaky Blinders og ikke minst tenkte jeg se første sesong av Ripper Street som går på NRK som selvsagt ikke var der.

Tenkte å se Braquo, en fransk serie, men den er vel neppe der. Noen forslag?

Bml-93
Bml-93Innlegg: 661
29.01.18 10:58

Netflix har veldig mange bra serier og filmer. Men det kommer jo helt an på hva du er villig til ta sjansen på. Jeg så f.eks. filmen Stranger Than Fiction der for noen dager siden, som var ukjent for meg. Det var en solid film - og slike overraskelser dukker stadig opp. Hvis du går inn i Netflix med håp om å bare finne en spesifikk serie som du er ute etter, så blir du garantert skuffet.

Serier som House of Cards, Dark, Stranger Things og Mindhunter alene gjør jo Netflix verdt det. 

0gg0
0gg0Innlegg: 28520
30.01.18 16:54
B.O.B: Noen forslag?

Manhunt: Unabomber. Se den, og takk meg etterpå.

LskTerje
LskTerjeInnlegg: 1416
01.02.18 12:22

Startet på manhunt i går, etter 2 episoder vil jeg se mer. Så forsetter i kveld, lover bra. 

Haugevis med bra serier på Netflix, men ser at smaken din ikke virker så veldig Amerikansk. Breking bad, The killing, Americans, Narcos, osv

aJx
aJxInnlegg: 191
01.02.18 15:51

Unabomber var ganske bra, men ikke akkurat spektakulær, bortsett fra sjetteepisoden, som var aldeles glimrende.

Cabal
CabalInnlegg: 12659
01.02.18 19:08

Jeg synes Netflix har veldig bra innhold. De produserer (eller hva ordet er) en del eget materiale også som har høy kvalitet.

Stranger things. Dark. Black Mirror. Start Trek - Discovery. The Crown. 

Jeg kjeder meg aldri når det er tid for Netflix&chill :)

rivaldo
rivaldoInnlegg: 1298
03.02.18 18:20

Jessica Jones og Daredevil er bra. Anbefales på det sterkeste. 

Jessica Jones starter litt tregt, men tar seg opp vanvittig etter hvert. 

Narcos er jo også knallbra!

Synes det generelt er mange bra serier på Netflix. 

(Innlegget ble redigert 03.02.18 18:21)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg