Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hostiles, Christian Bale

NYTT TEMA
EseletFraMidtøsten
EseletFraMidtøstenInnlegg: 628
22.04.18 02:59

https://www.imdb.com/title/tt5478478

Denne westernfilmen har jeg ventet utålmodig på skulle slippes i Norge. Nå ser jeg den er ute på strømmetjenester og DVD/blue ray i USA.

Noen som har sett når den kommer hit? Kan nesten virke som den Kommer rett på DVD/strømming siden den ikke er satt opp med premieredato på kino.

Det er solide skuespillere og filmen har fått bra reviews. Merkelig den ikke har kommet på kino.

Altimeter
AltimeterInnlegg: 4020
22.04.18 16:53

Det er en «westeren» film. Kinoene i Norge tørr vel neppe å satse på å tjene noe på denne. allmuen i dag vil ha overdreven hjernedød action ispedd haugevis med dårlig cgi og glamourmodeller i rollene.

Oss fossiler tar de ikke  hensyn til ;)

EseletFraMidtøsten
22.04.18 22:17

Hehe..ja, du sier noe.

Er så lei disse superheltfilmene

Greystoke
GreystokeInnlegg: 79
23.04.18 12:32

Så den i går, likte den meget godt! Anbefales

EseletFraMidtøsten
25.04.18 00:47

Så bra. Har trua på denne.

Hvor fikk du sett den?

Xavi7
Xavi7Innlegg: 2294
25.04.18 19:40
EseletFraMidtøsten: Er så lei disse superheltfilmene

Er det noe annet på kino i Norge? MARVEL. Finnes det noe mere drit enn dette universet?

EseletFraMidtøsten
25.04.18 21:41

Skulle tro det var nok av spennende verdenshistorie å lage film av. Men massene bestemmer hva det lønner seg å lage.. Det sier kanskje noe om aldersgruppen som frekventerer kino oftest.

(Og ser du på Marveltråden på siden her med 1210 innlegg, om hvilke Marvelfimer vi kan vente oss, så må jeg si det ser dårlig ut.)

(Innlegget ble redigert 25.04.18 21:50)

Royu
RoyuInnlegg: 10240
25.04.18 21:48

Temmelig sikker på at det har blitt laget flere filmer om verdenshistorien enn superheltfilmer. 

De lager filmer som selger å da er det lettere å lage en superheltfilm fordi de vet at det mest sannsynlig selger bra uansett om den er bra eller dårlig, enn å lage en film som f.eks Dunkirk som MÅ bli bra for å lokke veldig mange.

En film som Hostiles er f.eks ikke bra nok for norsk kino.

EseletFraMidtøsten
25.04.18 21:53

Enig i det. Og det er vel også helt naturlig. Nå skal det sies at denne superheltsjangeren virkelig fikk sitt gjennombrudd samtidig med at datateknologien gjorde sitt innhogg på filmmarkedet. Nå lages det «13 på dusinet», som vi eldre sier;)

Greystoke
GreystokeInnlegg: 79
26.04.18 12:32
EseletFraMidtøsten: Så bra. Har trua på denne. Hvor fikk du sett den?

Som en torrent, dessverre. Hadde fortjent å bli satt opp på kino.

Zidane
ZidaneInnlegg: 5649
28.04.18 16:57

Jeg har sett den, jeg begynte å kjede meg etterhvert, så jeg ble ganske trøtt husker jeg. :O

Ikke Christian Bale`s beste. Jeg storgledet meg, men....

Jeg er faktisk en veldig stor fan av Christian Bale, han er min favorittskuespiller, men Knight of cups, The promise, The flowers of war, American hustle og The hostiles er ikke mine favorittfilmer av han, jeg har ikke klart å se dem ferdig engang, bortsett fra American hustle som hvis jeg husker riktig så så jeg den ferdig. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester