Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Burt Reynolds er død

NYTT TEMA
BigGeorge
BigGeorgeInnlegg: 23986
06.09.18 21:43

En skikkelig Hollywood skuespiller,

Vil alltid huske han fra "Deliverance" med pil og bue i voldtektscenen. En favorittfilm.

Så han første gang ii en film om amerikansk fotball. Som fange som spilte mot fangevokterne.

Takket nei til mange roller blant annet i Gjøkeredet og Star Wars og die Hard. Var tiltenkt rolle i Gudfaren, men Marlon Brando ville heller ha Al Pacino.

(Innlegget ble redigert 06.09.18 21:45)

bjarsvei
bjarsveiInnlegg: 1743
06.09.18 21:47

Inn i en annen tilstand

Hoppidioten
HoppidiotenInnlegg: 1066
06.09.18 21:50

Smokie and the bandit filmene er topp klasse.

bjarsvei
bjarsveiInnlegg: 1743
06.09.18 21:54

God skuespiller som har vært leeenge borte fra film...

0gg0
0gg0Innlegg: 28461
06.09.18 22:00
bjarsvei: God skuespiller som har vært leeenge borte fra film...

Han har da spilt i flere filmer de senere årene. Nå sist i en Tarantinofilm. Svært aktiv kar.

Kul_Djevel
Kul_DjevelInnlegg: 80485
06.09.18 22:06
BigGeorge: En skikkelig Hollywood skuespiller, Vil alltid huske han fra "Deliverance" med pil og bue i voldtektscenen. En favorittfilm. Så han første gang ii en film om amerikansk fotball. Som fange som spilte mot fangevokterne. Takket nei til mange roller blant annet i Gjøkeredet og Star Wars og die Hard. Var tiltenkt rolle i Gudfaren, men Marlon Brando ville heller ha Al Pacino.

Personlig har jeg aldri hatt sansen for han som skuespiller.

Uansett. R.I.P

Kul_Djevel
Kul_DjevelInnlegg: 80485
06.09.18 22:08
BigGeorge: Takket nei til mange roller blant annet i Gjøkeredet

Hvis det var rollen til Jack han var tiltenkt, så er jeg glad for at han takket nei. Jack N var nemlig stor i den rollen.

Roshambo
RoshamboInnlegg: 4286
06.09.18 23:08
BigGeorge: Var tiltenkt rolle i Gudfaren, men Marlon Brando ville heller ha Al Pacino.

Ville heller ha Pacino er vel en ganske grei understatement, Brando avskydde jo Reynolds. Det var vel et eller annet event Reynolds stilte opp på og ifølge Brando latet som han støttet indianernes sak, kun for publisitet. Brando var som kjent veldig engasjert i USAs behandling av indianerne. Syns forresten en ung Reynolds ikke var så ulik Brando av utseende. Han var riktignok aldri den helt store skuespilleren, men en Hollywood-legende kan han vel likevel kalles.

Kumite
KumiteInnlegg: 5671
06.09.18 23:15

Rip Bandit! 

PaulBearers_urne
PaulBearers_urneInnlegg: 2213
07.09.18 08:45

Kunne blitt 007 i '71.......var også bekjent av Presley

King_Kenny92
King_Kenny92Innlegg: 3295
07.09.18 09:49

Husker han best fra de 2 første Smokey and the bandit filmene. Hvil i fred. 

Hitherto
HithertoInnlegg: 1005
07.09.18 15:04

So it goes.

Vil nok huske ham best som tøffing på 70/80-tallet. Cannonball Run var en av mine første filmfavoritter.

Stenia
SteniaInnlegg: 2508
08.09.18 01:44
Roshambo: Syns forresten en ung Reynolds ikke var så ulik Brando av utseende. Han var riktignok aldri den helt store skuespilleren, men en Hollywood-legende kan han vel likevel kalles.

Selv har jeg aldri sett noe særlig på filmer med Reynolds i, men jeg var til tilstede da mannlige slektninger gledet seg til film.

Brando var defintivt kjekkere, selv da han ble feit.

Reynolds gikk vel på en smell en gang med facelift-opperasjon. Som så mange andre fra Hollywood.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg