Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Film som ikke er mulig å finne

NYTT TEMA
The_Kwames

The_Kwames
28.12.20 15:06

Jeg er jo litt sånn å leite etter,gjerne en skuespiller eller rariteter....f.eks Charles Bronson og Susan George...men tråden er å finne rariteter..noen med på dette,alt utenom Ole Søltoft og stjernetegn filmene..her er 2 filmer...nei 3 jeg lurer på om de finnes å få tak i 2020?

https://www.imdb.com/title/tt0066996/?ref_=nm_flmg_act_41

m/Susan George...jepp hu i fra "The Straw Dogs"

Her høres ut som mer erotikk egentlig,som jeg føler Susan George havnet opp i på begynnelsen av,eller slutten på 60-tallet..70

...men denne er jo i all verden over 2 timer fra 77..helt ukjent for meg

Tintorera (1977)

Noen som egentlig har hørt om denne med Charles Bronson(Jepp Bronson) mot Susan George i denne?

Twinky (1970)

Jeg lurer,sistnevnte kunne jeg samlet på,siden jeg mangler endel Bronson filmer selv ennu

Og i Ninja tiden med Sho Kosugi...så er Susan George med ? mye senere i karrieren i 1981 i denne..

Enter the Ninja (1981)

------

Det som er rariteter her,er å finne filmer som man ikke reknet med var laget,eller overrasket..noen som vet om disse rariteter..herunder ikke Stallone eller Schwarzenegger

Sofonda

Frank.N.Steen

Frank.N.Steen
28.12.20 15:47
The_Kwames: Og i Ninja tiden med Sho Kosugi...så er Susan George med ? mye senere i karrieren i 1981 i denne.. Enter the Ninja (1981)

Denne har jeg faktisk, på norsk DVD (SME utgave), men dessverre kuttet versjon, noe som jo er helt tåpelig, da volden i filmen er mer cheesy/komisk enn særlig "fæl". 

Denne må jeg nok oppgradere, eller søke opp en ukuttet versjon (om det finnes), for mye morsom og tøff action og kampsport scener. Tror jeg rata den med en snill 7/10, og faktisk en av de mer givende ninja-filmene fra 80-tallet, om en da er glad i b-filmene til Cannon Films. Oppfølgeren Revenge of the Ninja (1983) er vel faktisk bedre, og tøffere. Mens den tredje, Ninja III: The Damnation, eller noe slik, har jeg tilgode å få sett, men alltid hatt lyst til.

Kanskje desto mer, etter å ha sett Electric Boogaloo: The Wild, Untold Story of Cannon Pictures (2014), der hadde en artig del om nettopp disse ninjafilmene.

The_Kwames

The_Kwames
30.12.20 14:16

Prøver å finne "Tintorera" og "Twinki aka Lola" men ikke sjangs...så enden på visa jeg kikket på "Whitney" dokumentaren...og da ble jeg trist,for en nydelig dame og så trist avslutning...jeg har en historie tilbake i 1985,herunder der jeg bur da, hennes debut album kom ut...som jeg tar litt senere i 1985 av Whitney Houston

Kwame

LSP-4445

LSP-4445
30.12.20 17:36
The_Kwames: jeg kikket på "Whitney" dokumentaren...og da ble jeg trist,for en nydelig dame og så trist avslutning.

Ja sett begge de 2 store Whitney dokumentarene som har kommet siste årene,utrolig tragisk livs historie for en meget talentfull dame.Kan lure på hvordan ting hadde vært hvis hun aldri hadde møtt Mr Brown.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg