Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
En av de mest wannabe og ræva filmene jeg har sett.
En katastrofe av en film, ja. Så 15 minutter av den på tv i sta, og det at Kevin er ett år yngre enn hva han var sommeren før sier vel sitt om seriøsiteten til dette makkverket.
Hvem i all verden utsetter seg for slike filmer når det nærmest er opplest og vedtatt at de er skikkelig dårlige? Se heller originalen 10 ganger etter hverandre så skal jeg vedde på at du sitter igjen med en bedre følelse.
Over 6 milliarder mennesker og du lar deg påvirke av 6,892 som har stemt.
Herregud..................
Hehe, du er så glup.
Juleironi ;)
Forsåvidt enig i karakterene, så filmen på Tv3 i går og synest ikke filmen var noe særlig.
Den første og den andre er gode filmer.
Okidoki, da skal den ses for å kunne ha en mening!
Immense film. Tror Mike Weinberg kan bli en skuespillerlegende en gang i fremtiden. Vanvittig talent.
Tror jeg dropper denne. 3'eren var så dårlig at det er liten grunn til å fortsette med dette. Nei, det er best å holde seg til klassikerne.
Tørr ikke tenke på hvor dårlig 5ern er
litt uenig, Jeg syns den er helt ok, de 2 første er jo klassikere, nr 4 er så dårlig at den får nr 3 til å se ut som et mesterverk.
Jeg har kun sett de to første, og merker allerede på 2'eren at kvaliteten synker, om ikke så mye. Så nummer 3 og 4 holder man seg virkelig unna.:)
Da har jeg bare enda mindre grunn til å se den. Skal innrømme at 3'eren ikke er på langt nær den dårligste filmen jeg noengang har sett, men den var kjedelig likevel.
Vil tippe at Jan Thomas liker 2-ern best........
En av de dårligste filmene jeg har sett..... guttungen er aldri alene hjemme i filmen.......
Film nr 3 er jo rene mesterverket sammenlignet med denne. Topp 5 verste rævfilmer jeg har sett tror jeg.
Noe av det verste med dette makkverket er at man har tatt utgangspunkt i de samme karakterene fra de to første filmene.
Prøv å se 5'ern. Skikkelig mesterverk ;)
Virker som den er bedre enn film nr4 uten at jeg har lyst til å se den.