Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tilfeldige Tanker pt. fordi det trengs

NYTT TEMA
KillerKåre
KillerKåreInnlegg: 2956
04.01.07 16:06
Okei, jeg blir bare oppgitt av å komme inn her å se alle de ubrukelige trådene som bare ligger å slenger rundt til ingen nytte.

Så derfor oppretter jeg denne tråden.

Her er det lov til å skrive så mye piss du vil AKA tilfeldige tanker.
I stedenfor å lage et topic som dette:
-----------------
"50 Cent"
...er dritkul az!dype tekster azz! GGGGGGG-UUUNIIIITTTT!!!! lol:P
-------------
Skriv det heller her!
Fortell hva du har gjort i dag, noe lattis som har skjedd, hva du tenker på i skrivende stund..hva enn det måtte være. La oss få dette stedet_litt_mer seriøst.

Dessuten, alle vet jo at Tilfeldige Tanker er et must på ethvert forum så jeg håper dette blir en hit også her:)

Jeg kan starte med å fortelle at nå er jeg endelig ferdig på jobb for i dag! Ikveld skal jeg i bursdag og gæffle taco, jeg gleder meg!

Så dere løs people!
KillerKåre
KillerKåreInnlegg: 2956
04.01.07 16:07
Hævette..skriveleif i overskriften
Bizzle
BizzleInnlegg: 302
05.01.07 12:44
Mulig jeg er helt på bærtur,men er det ikke sånne ting som er poppis å prate om på backstage?
malaikaen
malaikaenInnlegg: 17124
05.01.07 14:59
Du er heeeelt på bærtur!

Jeg vil gjerne dele en hemmelighet med alle her inne, når jeg først er her.
Jeg liker Akon(, så lenge han ikke lager smurfestemme!) Sist jeg sa dette til noen ble jeg gjort til latter. KAN DU SKJØNNE!
-Massimo
-MassimoInnlegg: 289
05.01.07 15:02
Har også en hemmelighet. Jeg har faktisk begynt å like Lloyd Banks:-O Utrolig, men sant.
malaikaen
malaikaenInnlegg: 17124
05.01.07 16:13
Ser ut som den lille fjompen av en fan har fått det som han vil.
young_gunna
young_gunnaInnlegg: 214
05.01.07 17:40
hvorfor kan du ikke holde deg til h-h.no der det tydligvis er et 'must'

er jo ikke noe bedre enn 50 cent topicsa =/
hvar
hvarInnlegg: 4500
06.01.07 16:21
Akon vokser paa meg. Men han b0r spille kortene sine riktig i minst ett aar til f0r Lonely-opplegget gaar i glemmeboken. Det innebaerer f.eks ingen flere samarbeid med en falmende Slim Shady.
Swingpjatt
SwingpjattInnlegg: 6192
06.01.07 16:22
Syns det var en god tanke Killa, men tror ikke det kommer til å funke her inne. Flertallet her inne vil diskutere, eller rett og slett skrive, om favoritt artistene sine og den slags. Hvis vi skulle hatt en "Tilfeldige Tanker" tråd her, så ville den vært den eneste mange her hadde posta i.

Men det greine om å skrive om hva du har gjort i dag hører hjemme på Backstage, men alt som har med hip hop og dette forumet å gjøre kunne vi ha hatt her...
Cunninlynguits
CunninlynguitsInnlegg: 722
08.01.07 02:12
Jeg kan ikke fordra Akon! Bare sånn at dere veit det =D

"I'm here to bring terror to the bling-era"
Andrej_
Andrej_Innlegg: 28
08.01.07 10:45
hahaha
GhettoGutt
GhettoGuttInnlegg: 671
08.01.07 15:36
Slike søpletopics hører hjemme på søpleforum som hip-hop.no.
Swingpjatt
04.03.07 19:30
Rock har på seg Helly Hansen jakke på "Nocturnal" coveret, morro.
Dufsen
DufsenInnlegg: 10332
04.03.07 21:34
Den mest spilte rap-sangen (på pcen, hører aller mest på mp3-spilleren) er Nice & Smooth med "Sometimes I Rhyme Slow"

------------------------
Feminister suger ikke...
De nekter
ackryte
ackryteInnlegg: 2477
04.03.07 22:51
Helly Hansen er også å spotte i videone til Xzibit - "Paparazzi" og remixen til Luniz - "I Got Five On It". Og Q-Tip nevner også merket på Mobb Deeps "Drink Away the Pain".
Swingpjatt
04.03.07 23:14
Xzibit har på seg samma jakka på coveret til "At the Speed of life" også.
LoveJones
LoveJonesInnlegg: 4879
04.03.07 23:22
Bruker han samme jakka to ganger? That's ghetto.
Tooth
ToothInnlegg: 1493
05.03.07 13:35

...Helly Hansen var jo stort på mid-90 tallet- Rokka det sjøl...det var så hiphop du fikk det...

Tooth aka skurk
Swingpjatt
2die4
2die4Innlegg: 4528
08.03.07 23:30
Rokka du både Helly Hansen boots og lue? Jeg rokka begge deler.
LoveJones
09.03.07 00:02
"Hadde aldri trodd at jeg skulle se disse to henge sammen."

Haha, nei, det der var litt spesielt... Hva faen gjør P Kwiddely i et sånt rom? Det ser ut som en kjeller hvor en eller annen tenåring bor i. Jeg trodde Diddy hadde regler for sånt.
Swingpjatt
11.03.07 22:42
LoveJones skrev:
Haha, nei, det der var litt spesielt... Hva faen gjør P Kwiddely i et sånt rom? Det ser ut som en kjeller hvor en eller annen tenåring bor i. Jeg trodde Diddy hadde regler for sånt.

Fra El-P sin blog

"THE NEW RAWKUS RECORDS. SAME ASSHOLES THEY ALWAYS WERE.

so the other day me and my band took a picture with puffy. he had been in our rehearsal spot in brooklyn the entire week and we thought it would be something we would regret if we had missed the chance to get a flic with dude. this is for many reasons. there are the obvious points of irony (el-p and puffy in the same room together!?!?!?! but how? why?), as well as the fact that he is simply one of the most famous people in the world. so we went in to the hall and asked him if he would take a picture with us. he was on a conference call but told us as soon as he was done he would come in to our room and take a flic. yeah right, we thought. so 15 minutes pass and we had all but forgotten about it. we were in the middle of rehearsing TPC when the door swings open and puff walks in. i had a full band there so we just kept going with the song. diddy chilled in the corner dancing (i shit you not) and waving his hands in the air. when we finished he came over and we took a flic. he shook everyones hand, smiled, was gratious, asked for a cd then bounced. a true gentelman (at least to us). we couldnt wait to get home and put the picture up on our respective myspace pages. i have met a lot of people but there was something so hilarious and wonderful about this picture. maybe it was that we were all genuinely having a great time. the smiles you see are not sarcastic or smarmy, they are real smiles from a group of guys having a blast. and of course... el-p and puffy????? so up on myspace it went. out to all our friends it went. a proud and hilarious, unexpected moment of very differet musical worlds converging. one of the those rare funny/fun/cool moments that come out of no where and is completely unexpected but great.

in steps WWW.RAWKUS.COM.

these twisted, corrupted shit eaters who stole money from everyone they worked with, fired their staff a few days before christmas, signed amazing artists and never put their records out, blocked artists they had under contract from signing to other labels even after they had driven their label in to the ground and werent even functioning, sycophanttically attempted to attach themselves to anyone in the mainstream they possibly could, etc. etc. etc...

well here they are again. the "new" rawkus. launching again for any sad sap of an artist who wants to wake up one day and realize they are getting screwed, for any staff member who wants an honest pay only to eventually realize they are disposable. the "new" rawkus. the ones who are literally dispersing questionairs in europe to fans asking what type of music they should be releasing. the "new" rawkus. so these motherfuckers take the picture that was taken with my camera and post it up on their site with a news piece entitled something to the effect of: "company flows el-p and puffy?" that's it. as though the picture is some sort of statement about me. as though the picture is proof of me "selling out". then they have one of their staff members go around to various message boards like OKAYPLAYER and the post about it in any and every post about my new album. oh yeah? you like the el-p record? check out this picture of him and puffy! oh word? you think el is a dope producer? check out this picture of him and puffy!

the "new" rawkus, eh? great start, fellas. jump start your new era with a half assed smear campaign against the guy that literally delivered you the first album that jumpstarted your entire label. a guy you stole dough from, dissrepected, etc.

this is the kind of spirit that coarses through the clotted, stinking lifeblood of that label, and this is why i believe in my heart of hearts that the label is as corrupted and doomed as it ever was. there is no picture of me that exists that can wipe away the guilt of the way these guys operated and clearly continue to operate. there is no moment or image that can take away the fact that while you were whoring yourselves and destroying everyone that worked with you and believed in you i was doing what i thought was right, and still do.

how insulting. how pathetic. how mean spirited and how completely useless and missguided. get off my dick.

i would sooner spend an eternity hanging with puffy than involve myself with the douche bags behind rawkus, be it the old one or the "new" one. as far as im concerned you can keep that picture up there forever. please do. that one moment was more entertaining and fun and genuine than the enitre sum of our business relationship."
Swingpjatt
17.03.07 18:40
Intervju med RZA. Snakker om Roland-MV 8800. Nevner også noe om at han kanskje skal ha en beat på Detox.
http://www.rolandus.com/products/productdetails.aspx?ObjectId=848&skip=true&page=video&file=mv_8800_rza_interview.flv
LoveJones
19.03.07 17:40
What's the deal with Timbaland?

Når jeg ser han på skjermen, så får jeg assosiasjoner til en litt malplassert, godslig pappabjørn. Han er kroneksemplet på en produsent som gjør lurest i å holde seg bak miksebordet. Selv om han ikke er like irriterende som Jazze Pha, så har han ingenting å gjøre i en musikkvideo, ikke kan han verken rappe eller synge heller. Selv Magoo er bedre, hvor ble det av ham, egentlig?

Vil også legge til at jeg ikke en gang produksjonene hans imponerer meg noe særlig, og Justin Timberlake gjør meg fortsatt kvalm uansett hvor mye pop-kred han får av folk om dagen.
ackryte
ackryteInnlegg: 2477
19.03.07 20:58
What's the deal with LoveJones, sutrer mer enn Andy Rooney.

Magoo er skal være med på en sang på Timbo-albumet. Hva er så ille med Timberlake da? Er ikke noe jeg sitter å hører på sånn til daglig, men er jeg ute på byen er jeg mer enn happy hvis jeg hører noen Timbaland-rytmer.

Synes du han kan være med i videoer hvis han blir kvitt Frankfurter-pølsene i nakken?

20.03.07 01:17
Jeg har prøvd å se etter pølsene når jeg har spotta (dobbeltbetydning) han på skjermen, men har ikke lagt merke til dem.

Ok, på byen kan Timbo-duoen fungere, men det er det.
Swingpjatt
21.03.07 18:40
Ser fram til albumet med denne nye supergruppa.

http://img405.imageshack.us/img405/7438/ninjarappershc4.jpg
Swingpjatt
24.03.07 16:21
Kane driter seg ut og mister mikrofonen
http://www.youtube.com/watch?v=FJAr3snB38A

....
mrmasun
mrmasunInnlegg: 3714
24.03.07 16:27
Swingpjatt skrev:
Ser fram til albumet med denne nye supergruppa.

Hvor er den fjerde aka. Chamillionaire?
Swingpjatt
24.03.07 17:35
De fleste Nas Mixtapene som er der ute:
http://changetolink.com/dPatA

Alt er dessverre lastet opp på rapidshare, så det blir mye venting hvis du skal laste ned alle.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester