Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

hvordan døde??

NYTT TEMA
Ian_rush
Ian_rushInnlegg: 871
29.06.07 19:38
Pac
Proof
biggie

Hvordan døde dem??
2die4
2die4Innlegg: 4528
29.06.07 19:44
Søk etter de tre på wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Main_Page

Tråd stengt.
Jnormann
JnormannInnlegg: 425
29.06.07 19:51
2die4 skrev:
Søk etter de tre på wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Main_Page

Tråd stengt.
----------------------------------------------------------

Greit svar egentlig det med wikipedia.. men skjønner ikke helt hvorfor du mener "tråd stengt" etter dette..? Eller det vil si, jeg skjønner hva du mener, men hva om vedkommende faktisk ikke er int. i å surfe hit og dit, eller andre faktisk er int. i å skrive et lite innlegg om hva som faktisk skjedde...

Man kan jo finne ut av nesten hva som helst med å søke på google, men mange velger å spørre her inne heller..
2die4
29.06.07 19:56
"gjeeeeesp"

Jeg gjorde han en stor tjeneste. Hvem er det som gidder å skrive utfyllende her i tråden om ved to tastetrykk på wiki får all den informasjonen han trenger? Om han er interessert i å høre mer her så lar han seg høre fra, men vanligvis svarer de med "Ok" og skriver ikke mer i tråden.
Jnormann
29.06.07 20:04
Hehe.. muligens av samme grunn som at du og jeg gidder å sitte her å skrive disse teite innleggene;)
2die4
29.06.07 20:31
*kremt* *kremt*

Jeg måtte jo svare deg..så jeg er unnskyldt.
-makaveli-
-makaveli-Innlegg: 2822
29.06.07 20:57
Alle ble skutt...
MurdaG
MurdaGInnlegg: 2757
30.06.07 00:33
Tupac: Etter en boksekamp i Las Vegas kom pac og hans crew i en slåsskamp mot en Southside crip, de julte han opp, litt senere skulle de til en klubb der de skulle feire at Mike Tyson vant boksekampen, da de stoppet på rødt lys kjørte en cadillac ved siden av passasjersiden, og fyrte løs, Tupac ble skutt 7(?) ganger, og kula "graza" hodet til Suge Knight, Tupac overlevde 7,8,9,10,11 og 12 September, og døde den 13.

Biggie: Etter et eller annet slags award i Las Vegas dro Biggie og gutta til afterparty, deretter kjørte de tilbake og også stoppet på rødt lys, en bil kjørte på samme måten og avfyrte skudd, Biggie døde der og da tror jeg.

Proof: Jeg har ikke hjerte til å lese hele historien, jeg knekker sammen hver gang, jeg tror han hadde fight på nattklubb og bodyguarden til han ene fyren så Proof med våpen gå mot klienten, så han avfyrte skudd mot Proof og ble frifunnet, denne historien er jeg ikke sikker på, sikkert noen som kan rette på dette.
RapName
RapNameInnlegg: 7499
30.06.07 02:48
Proof var på et såkalt "after hour spot" da han kom i klammeri med en av utkasterne. Proof trakk et våpen og skjøt han to ganger i maveregionen (hvis jeg ikke husker feil). Vennen til den skutte (han var også utkaster) trakk våpenet sitt og skjøt ett skudd rett i hode til Proof og Proof døde momentant... Mannen som Proof skjøt døde noen dager senere på sykehus, mens Proof's drapsmann måtte i retten. Om det ble reist tiltale for mord vet jeg ikke, men han ble i hvert fall ikke dømt for det. Han fikk derimot en kraftig dom for å bære våpen han ikke hadde bæretilatelse for. Hvor mange år det var vet jeg ikke, men aktoratet i saken mente det sto til 13 års fengsel etter tiltale, mye p.g.a tidligere lovbrudd.
Om det var det amerikanske rettsystemets "third strike and you're out" som felte han vet jeg ikke, men det låter ikke usansynlig.

RapName AKA RapGame med 1580 tidligere innlegg!

Glory, glory, we got our trophy back!
Jnormann
30.06.07 15:35
Ser du hva jeg mener nå 2die4? ;)
2die4
30.06.07 16:28
Svarene han har fått her kan fremdeles ikke erstatte svarene han får ved å trykke på linken min og skrive inn navnet på artisten i søkefeltet.
Klikk for å gå tilbake til toppen