Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

X.O. Experience

NYTT TEMA
LoveJones
LoveJonesInnlegg: 4879
11.02.09 16:38

Dro fram denne skiva for å varme opp litt før 2xh. Ikke min favoritt av Tha Alkaholiks, men er den ikke litt undervurdert? Husker jeg syntes Big Paulie var litt for hard i anmeldelsen sin da den kom (nå ser jeg han ga 3.5, var det ikke 2.5?) og når jeg hører på den nå synes jeg fortsatt det er en fin plate.

Man har jo "Best U Can", produsert av Neptunes ganske tidlig i deres karriere, samt mange andre party anthems.

Gleder meg til alt på festivalen, men Beatnuts og Tha Liks er helt klart dem jeg har mest forhold til.

fluokids
fluokidsInnlegg: 193
11.02.09 18:25

Nei, husker den anmeldelsen fremdeles, og det har alltid vært 3.5. Husker jeg vurderte å kjøpe den pga Big Paulie sin positive kritikk, men glemte det helt og fikk ikke skaffet det før i fjor høst. Er enig med deg i at det er en finfin plate.

ackryte
ackryteInnlegg: 2477
11.02.09 19:01

Beatnuts blir kveldens høydepunkt for min del. Har bare hørt de mest kjente sangene av Alkaholiks, men tror musikken deres passer ypperlig live.

Nå håper jeg bare jeg kan overtale noen flere folk til å joine på 2xH..

Swingpjatt
SwingpjattInnlegg: 6192
11.02.09 19:54

Ser mest fram til Jeru og Beatnuts, men Tha Liks blir garantert koselig det også (på betong altså, ikke 2xh).

Goin' Crazy fra X.O. er rå.

(Innlegget ble redigert 11.02.09 19:55)

CrazyNoise
CrazyNoiseInnlegg: 5899
12.02.09 15:06

Synes alkaholiks er en staslig gruppe, jeg. Er vel kanskje mest glad i debuten men det er utrolig masse morsomt der. sistealbumet var muligens litt unødvendig. Derimot så er soloalbumet til Tash bunnsolid.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg