Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kanye West & Jay-Z - Watch The Throne

NYTT TEMA
DontGetIt
DontGetItInnlegg: 3471
28.08.10 09:51

Kanye West har annonsert at de to brødrene skal slippe en EP sammen med fem låter. Power (rmx) er den første låten, mens Monster(feat. Rick Ross, Nicki Minaj & Bon Iver), visstnok skal være den andre.

Med flere låter i "Power"-klasse kan dette fort bli episk.

DontGetIt
23.09.10 13:55

23. november ryktes å være datoen for dette albumet. Neste låt om et par uker!

DontGetIt
03.10.10 12:24

Pete Rock:

That came as a surprise to me because Jay-Z and I had never worked together. I used to go to Jay-Z sessions to hang out, and once he asked me to help clear a Nas sample, but other than that… When the engineer called and said, ‘Pete, I got a surprise for you,’ and I heard Jay rapping over my beat, I was like, ‘Wow!’

It was great to hear Jay over a Pete Rock beat. Wow. He says my name on the shit and everything!

LoveJones
LoveJonesInnlegg: 4879
05.10.10 00:13

Haha, ydmyk type. Spesielt med tanke på at Pete Rock er en legende ganger hundre sammenlignet med Jay-Z.

Litt skeptisk til at Jay skal legge vers over en Madlib-beat. Det blir liksom feil, en kulturkræsj. Men sikkert morro for Madlib.

Swingpjatt
SwingpjattInnlegg: 6202
08.10.10 21:40
LoveJones: Litt skeptisk til at Jay skal legge vers over en Madlib-beat. Det blir liksom feil, en kulturkræsj. Men sikkert morro for Madlib.

Madlib skal vist ha beats på den nye skiva til Young Jeezy også! Ser poenget ditt, men veit ikke om jeg er enig i at det er "feil", og ville aldri kalt det kulturkræsj. Hvis Jigga rapper over en av de særeste beatene til Madlib så vil det antagelig bli ganske dårlig, men Lib har jo en grei rekkevidde når det gjelder beats, så jeg har troa på at det er mulig at det blir bra.

Tooth
ToothInnlegg: 1493
08.10.10 22:23

what!..Jeezy over Madlib? Spennede...ganske ydmyk den kommentaren til SoulBrother No.1, men jeg tror nok Jigga kan regnes som en like stor legende som Pete Rock. To bautaer innen rap som det blir kult å høre sammen, selv om jeg heller ville hatt den komboen for tjaa; 10-15 år siden.

LoveJones
LoveJonesInnlegg: 4879
09.10.10 14:27
Swingpjatt: Hvis Jigga rapper over en av de særeste beatene til Madlib så vil det antagelig bli ganske dårlig, men Lib har jo en grei rekkevidde når det gjelder beats, så jeg har troa på at det er mulig at det blir bra.

Jo, men med "kulturkræsj" mener jeg kulturkræsj i ordets rette betydning - jeg liker å se for meg Madlib sitte ved platesamlingen sin i Los Angeles og røyke joints, mens Jay-Z kjører rundt i limousine i New York, deler sigarer med fiffen og reklamerer for Gucci-shades. Jeg vil ikke at disse to verdenene skal blandes.

Swingpjatt
14.11.10 22:09

Bink on Twitter (@BINKDOG)

"JUST GOT THE WORD FROM YEEZY TO GO IN MY BAG FOR THIS KANYE & HOV ALBUM!!! THE JOINT IM DOING NOW IS INSANE!!! OOOO"

"THESE HORNS ARE MAKING 1900 HUSTLER SOUND SOFT!!! STUPID!!!"

#chainheavy. Belive me I had that shit sounding even crazier!! Ye and I got shit for jay-z that crushes. Hope yall ready -q-tip

RapName
RapNameInnlegg: 7499
14.11.10 22:33

Jævlig spent på å høre dette, tror det blir enten eller.

DontGetIt
23.11.10 10:06

Kanye West & Jay-Z - That's My Bitch f. Elly Jackson (of La Roux) (prod. Q-Tip)

http://www.mediafire.com/?s22dgt8d6of5gf1

DontGetIt
08.01.11 14:22

Kanye West & Jay-Z - H.A.M. dropper på nettet 11.01-2010. Visstnok første singel fra albumet.

Dette prosjektet kommer til å bli helt episk, det er jeg sikker på.

(Innlegget ble redigert 08.01.11 14:23)

United_boy
United_boyInnlegg: 676
09.01.11 01:56
DontGetIt: Kanye West & Jay-Z - H.A.M. dropper på nettet 11.01-2010. Visstnok første singel fra albumet. Dette prosjektet kommer til å bli helt episk, det er jeg sikker på.

Føler det på samme måte. Om gutta gjør sitt beste, så blir dette lett episk.

United_boy
Myril
MyrilInnlegg: 19505
11.01.11 08:53

Helt ok, ikke noe spesielt over denne sangen, dessverre

CrazyNoise
CrazyNoiseInnlegg: 5938
11.01.11 14:20

Var jo en drittlåt, jo. får Dres Kush til å høres ut som T.R.O.Y. i forhold

ackryte
ackryteInnlegg: 2477
11.01.11 15:07
United_boy: Kanye West & Jay-Z - H.A.M

"Go get some toilet paper 'cause your lyrics is butt". Kanye gidder ikke rappe engang. Jay-Z er irrelevant. Beaten er stressende og wack.

RapName
RapNameInnlegg: 7499
11.01.11 16:39

Hva faen er det her for noe dritt? Kanye er faen meg uberwack når han ikke har en skikkelig beat i skjule seg bak.

Skal ikke begynner med Jay engang, dette var patetisk.

Jeg tror alikevel noe av dette projektet kan bli dope, kan godt hende begge tar seg sammen når de skal spytte på Pete Rock, madlib eller Q-tip beats.

(Innlegget ble redigert 11.01.11 16:40)

DontGetIt
11.01.11 18:17

Var vel en liten nedtur det her ja. Selv om Lex Luger har vært meget bra på beaten i det siste skjønner jeg ikke hvorfor Yeezy velger denne i stedet for noe fra sin egen katalog. Har kun hørt låten en gang da, er jo mye mulig den vokser på meg.

CrazyNoise
CrazyNoiseInnlegg: 5938
11.01.11 20:39
RapName: Kanye er faen meg uberwack når han ikke har en skikkelig beat i skjule seg bak.

haha, du skrev det jeg hadde tenkt til å skrive til slutt i innlegget mitt.

Swingpjatt
11.01.11 20:48

Deler ikke helt hatet til folket her, men samtidig så har jeg ikke noe behov for å sette på låten igjen.... Hvis S.K.I.N.K.E hadde vært en filler så hadde det ikke plaget meg såå mye, men det at dette er singelen er vel ikke akkurat det beste tegnet....

Bring on PR og Lib sangene!

(Innlegget ble redigert 11.01.11 20:50)

Tooth
ToothInnlegg: 1493
11.01.11 21:55

Har ikke hørt beaten før idag, men er enig med Swing i at såå ille var ikke dette. West funker som vanlig dårlig, men jeg synes Jigga leverer greit og hvis operavibbene spesielt i slutten av låta hadde vært tonet ned hadde beaten vært ganske feit. Etter 03.00 min faller den. Har en følelse av at Ye har mast seg til det heeerlige piano-mellomspillet. Fail.

Tipper valget av denne låta har mye med BMF-suksessen å gjøre.

DontGetIt
18.01.11 13:05

Etter en uke med låten - har noen av dere endret syn på låta? Den har vokst på meg i hvert fall, men det største ankepunktet for meg er fortsatt Kanyes rapping og at det skulle vært flere vers. Lex Luger får etterhvert godkjent + for produksjonen, but where is that Madlib..

(Innlegget ble redigert 18.01.11 13:06)

United_boy
01.03.11 17:27

Var det ikke et rykte om at albumet skulle komme i dag? Men det var vel bare et rykte antar jeg... Ser ut som at det tar tid før vi før albumet, men kan kanskje være bra at gutta tar seg tid med dette prosjektet.

DontGetIt
20.04.11 13:45

Hva skjer med dette egentlig?

DontGetIt
07.06.11 08:26

1. Lift Off f. Bruno Mars & Beyoncé
2. Murder To Excellence
3. Illest Mother(f**ker) Alive
4. Why I Love You So (Guilt Trip)
5. That Shit Crazy
6. Living So Italian
7. Who Gonna Stop Me?
8. Whole Lifetime
9. We Are Young
10. Anthem

Er visstnok flere låter enn disse som kommer med på den endelige tracklista. Etter å ha hørt Bad Meets Evil tror jeg denne skiva vil være ganske mye bedre.

United_boy
07.06.11 09:55

Hvor fant du tracklisten? Jeg synes det er litt kjedelig at Bruno Mars var med, men greit nok. Håper det blir noen spennende gjesteartister med eller at Jay-Z og Kanye West styrer hele showet alene.

(Innlegget ble redigert 07.06.11 09:56)

DontGetIt
07.06.11 10:03
United_boy: Hvor fant du tracklisten?

Her.

Hvordan det?

United_boy
07.06.11 10:45
DontGetIt: Her. Hvordan det?

Neida, jeg bare lurte. Kult å se at det skjer noe med prosjektet.

Swingpjatt
07.06.11 21:15

6. Living So Italian
9. We Are Young

Litt tåpelig å dømme bare etter titlene, men

COME ON!

Klikk for å gå tilbake til toppen