Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva synes dere om Lil Wayne's nye album?

NYTT TEMA
godt_vann

godt_vann
11.10.10 21:53

Hva synes dere om Lil Wayne's nye album?

Merkelig at det ikke er laget en tråd om "I Am Not A Human Being"-albumet enda...

Selv må jeg si det var skikkelig bra! Jeg har funnet min desidert største favoritt av låtene, og det er "Bill Gates". Weezy er fantastisk!

Tooth

Tooth
11.10.10 21:59

...har ikke sjekket det ut og vil trolig heller ikke gjøre det. Fikk en stygg overdose av fyren for et par år siden og er på detox. Kos deg.

godt_vann

godt_vann
11.10.10 22:01
Tooth: ...har ikke sjekket det ut og vil trolig heller ikke gjøre det. Fikk en stygg overdose av fyren for et par år siden og er på detox. Kos deg.

Jajaja, Eminem er kongen! Det mener jeg også... ingen i verden er bedre enn Eminem, og han har vært den beste siden han kom på banen. Han er min største favoritt!

Men viktig å kose seg med den herlige musikken til Weezy også da, eller hva?!?!??!?!?!?!?!

Barca_united

Barca_united
11.10.10 22:08

Dritfett album. Når nok ikke opp til det han har levert tidligere, men han begynner å finne en ny stil etter et litt mislykket "Rebirth".

Er også enig i at Eminem er kongen, men de feteste låtene er Weezy med på. Tenker da på Drop the World og No Love spesielt, og det kan virke som om de to har store planer på gang i (forhåpentligvis) nær fremtid.

I Am Not A Human Being, Right Above It, Single og What's Wrong With Them er nok favorittene mine, selv om alle sangene er geniale.

godt_vann

godt_vann
11.10.10 22:14
Barca_united: Dritfett album. Når nok ikke opp til det han har levert tidligere, men han begynner å finne en ny stil etter et litt mislykket "Rebirth". Er også enig i at Eminem er kongen, men de feteste låtene er Weezy med på. Tenker da på Drop the World og No Love spesielt, og det kan virke som om de to har store planer på gang i (forhåpentligvis) nær fremtid. I Am Not A Human Being, Right Above It, Single og What's Wrong With Them er nok favorittene mine, selv om alle sangene er geniale.  

Enig, et veldig, veldig bra album!

Ja, Drop The World og No Love er herlige låter. Jeg har en drøm om at de samarbeider på et album seg i mellom en gang i fremtiden. Fantastiske sammen, fantastiske hver for seg.

BILL GATES :-D besteeee!!!!!!! deilig

Tooth

Tooth
11.10.10 22:22

...Eminem?..var det uttrykket "detox" som fikk deg inn på det sporet? Sorry mate; aldri hørt et helt album av Marshall Mathers, men joda; han kan rappe. Det kan jo Wayne også, men som sagt; fikk en overdose av kammerat Wayne og holder meg unna inntil videre.

godt_vann

godt_vann
11.10.10 22:28
Tooth: ...Eminem?..var det uttrykket "detox" som fikk deg inn på det sporet? Sorry mate; aldri hørt et helt album av Marshall Mathers, men joda; han kan rappe. Det kan jo Wayne også, men som sagt; fikk en overdose av kammerat Wayne og holder meg unna inntil videre.

Ah, så du er ikke en ekte rap-elsker altså? :) Ikke noe galt med det kompis, men tror du har det i deg og vil nok komme til å elske Eminem's og Wayne's musikk.

Tooth

Tooth
11.10.10 22:42

...nei du har nok rett i det - ingen ekte rap-elsker.

CrazyNoise

CrazyNoise
11.10.10 23:26
Tooth: ...nei du har nok rett i det - ingen ekte rap-elsker.

er hva jeg alltid har trodd om deg, haha. Du ække real asså. Gå hjem og plukk frem Lady Gaga-skivene dine i stedet.

...Årets.....

LoveJones

LoveJones
12.10.10 00:10

Kul tråd!

DontGetIt

DontGetIt
12.10.10 18:34
godt_vann: Merkelig at det ikke er laget en tråd om "I Am Not A Human Being"-albumet enda...
hanz3n

hanz3n
12.10.10 19:07

Chill musikk, fete beats.

Men han har gått over i en slags Kid Cudi-style (bare snakking)

-Sexyboy-

-Sexyboy-
19.11.10 15:49

Syns albumet er veldig bra, gir det en sterk 4'er.

Liker spesielt godt What's wrong with them, Popular, That ain't me og Right above it.

RapName

RapName
19.11.10 17:18

Haha, dette var tråden sin det.

/mitt eneste bidrag

Klikk for å gå tilbake til toppen