Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva synes dere om at Lil' Weezy er ute?

NYTT TEMA
godt_vann

godt_vann
05.11.10 15:16

Hva synes dere om at Lil Wayne er ute av fengsel?

Arsenal_FotballClub

Arsenal_FotballClub
05.11.10 15:42

Helt for jævlig. Det betyr jo at han kan lage musikk igjen :(

DontGetIt

DontGetIt
05.11.10 16:27

Det synes jeg er kjempemessig. Weezy F. Baby, the key to the ladies.

Cunninlynguits

Cunninlynguits
05.11.10 22:02
godt_vann: Hva synes dere om at Lil Wayne er ute av fengsel?

Hvem sa du? 

godt_vann

godt_vann
05.11.10 22:56
Cunninlynguits: Hvem sa du? 

Lil' Wayne... en av dagens beste artister.

LaCangura

LaCangura
06.11.10 00:18

Lil'Wayne er bare en blek kopi av kongen Eazy E. Det er grunn nok alene til å få livsvarig fengsel.

mr_gerbik

mr_gerbik
06.11.10 00:44

eazy-e er bare en blek kopi av melle mel. det er grunn nok alene til å dø av aids.

LaCangura

LaCangura
06.11.10 00:51
mr_gerbik: eazy-e er bare en blek kopi av melle mel.

Ser ikke likheten. Eazy hørtes ut som en unge da han rappet, og så nesten slik ut. Weezy kjører samme greia og prøver å høres mest mulig ut som om han ikke har fylt 13år.

RapName

RapName
06.11.10 04:10

Jeg er spent og trist. Trist fordi han vil pøse ut låter for å fortsatt være relevant, men også spent fordi jeg tror Wayne har nådd toppen og herfra er det kun nedoverbakke. Artister som er avhengig av enorm reklamebusjetter og et startegisk markedsføringsteam for å opprettholde populæriteten sin vil til syvende å sist forsvinne og glemmes.

Lil Wayne er et produkt og som alle produkter vil han gå ut på dato før eller senere, i motsetning til artister med et virkelig talent. Class is permanent.

CrazyNoise

CrazyNoise
06.11.10 12:18

Lil wayne var en gang spennende men ble mer og mer posterboy/gimmick-rapper. Om han er innenfor eller utenfor murene spiller ingen rolle, for han er yesterdays news.

Cunninlynguits

Cunninlynguits
06.11.10 13:41
godt_vann: Lil' Wayne... en av dagens beste artister.

Vel, deg om det :)

Lil' Wayne har aldri appellert til meg på noen måter, så om han er ute eller inne bryr meg laaaangt inni... øret.

Om mannen dog skulle begynt å lage litt Hip-Hop music så skal nok ikke se bort ifra at jeg kunne ha sjekket det ut

-Sexyboy-

-Sexyboy-
06.11.10 18:49

Gode nyheter!

gooodBye

gooodBye
07.11.10 17:00

HUFF.

Arsenal_FotballClub

Arsenal_FotballClub
07.11.10 18:17

LiL Wayne er en tragedie, det kan vi vel være enige om?

godt_vann

godt_vann
07.11.10 18:57
Arsenal_FotballClub: LiL Wayne er en tragedie, det kan vi vel være enige om?

Vel, deg om det. Vi har alle hver vår smak.

For min del er Eminem og Lil' Wayne de to beste... kanskje ikke for deg ;P

DontGetIt

DontGetIt
07.11.10 20:51

Hvorfor synes du Wayne er tragedie? 

phb

phb
07.11.10 20:59
K-Dub

K-Dub
07.11.10 21:04
Cunninlynguits: Om mannen dog skulle begynt å lage litt Hip-Hop music så skal nok ikke se bort ifra at jeg kunne ha sjekket det ut

Har du hørt de to første i The Carter-rekka?

DontGetIt

DontGetIt
07.11.10 21:16
K-Dub: Har du hørt de to første i The Carter-rekka?

Du kan samtidig høre om han har hørt alle de andre albumene minus Rebirth. 

yoyosucka

yoyosucka
07.11.10 21:33

Gi dere da, the block is hot, carter 1 og carter II er jo solide saker. Har ikke troa på neste skiva i serien, men jeg blir nok å sjekke ut. Noen solide låter på carter III også, så mannen kan enda.

Arsenal_FotballClub

Arsenal_FotballClub
08.11.10 11:53
DontGetIt: Hvorfor synes du Wayne er tragedie? 

The Carter 1 og 2 var helt ok album, jeg sikter til de senere årene hvor han nærmest alene har klart å dra hip hop så til de grader ned i søla med drittprodusert drittmusikk.

DontGetIt

DontGetIt
08.11.10 12:14
Arsenal_FotballClub: The Carter 1 og 2 var helt ok album, jeg sikter til de senere årene hvor han nærmest alene har klart å dra hip hop så til de grader ned i søla med drittprodusert drittmusikk.

Lights Out?

Tha Block Is Hot?

CIII? 

Alle mixtapes, gjestevers og gratismusikk han pøste ut i 07-08?

Wayne har mistet fokus, men det jeg anser som hans siste "ordentlige" album(anser Rebirth som søppel og et sideprosjekt han forhåpentligvis har fått ut av systemet) var jævlig bra. All hatingen på denne mannen har nådd et latterlig nivå. Du snakker om "de senere årene". Vel, det er ikke mer enn to år siden han var verdens mest innflytelsesrike rapper. Det var ikke bare hype. Det var fordi han er pur kvalitet.

(Innlegget ble redigert 08.11.10 12:15)

DontGetIt

DontGetIt
08.11.10 12:17
RapName: Artister som er avhengig av enorm reklamebusjetter og et startegisk markedsføringsteam for å opprettholde populæriteten sin vil til syvende å sist forsvinne og glemmes.

Jeg vet ikke om du fikk med det at han føk rett til topps i USA mens han satt i fengsel? Etter å ha solgt 1 million skiver første uke i 2008 er han fortsatt like relevant. Dette er ingen døgnfluerapper ala Waka Flocka Flame og Gucci Mane.

CrazyNoise

CrazyNoise
08.11.10 15:35
DontGetIt: det er ikke mer enn to år siden han var verdens mest innflytelsesrike rapper

Hvordan har Lil Wayne hatt innflytelse? Er det mange som har tatt etter? satte han ny standard? Har folk hermet etter ham?

Noob_Saibot

Noob_Saibot
08.11.10 15:52
yoyosucka: Gi dere da, the block is hot, carter 1 og carter II er jo solide saker.

Er Tha Block Is Hot solide saker? Jeg har kjedet meg begge gangene jeg har hørt gjennom det, men det begynner å bli en stund siden nå. Jeg fant vel bare lytteverdi i tittellåta, samt "Drop It Like It's Hot" (før Snoop Dogg stjal det).

yoyosucka

yoyosucka
08.11.10 16:23

Hvis du liker Cash Money så ja, det er en fet skive. I retrospekt så ser jeg nå at jeg tenkte på 500 degreez, men the block is hot er fortsatt en helt grei skive så det står jeg for.

DontGetIt

DontGetIt
08.11.10 17:18
CrazyNoise: Hvordan har Lil Wayne hatt innflytelse? Er det mange som har tatt etter? satte han ny standard? Har folk hermet etter ham?

ALLE prater om Wayne. ALLE i gamet har en mening om han. Han er respektert, og stort sett alle rappere som nevner han gjør det i positive ordelag. Hvem har vært innflytelsesrik de siste årene om ikke han har vært det? 

United_boy

United_boy
08.11.10 17:36
DontGetIt: ALLE prater om Wayne. ALLE i gamet har en mening om han. Han er respektert, og stort sett alle rappere som nevner han gjør det i positive ordelag. Hvem har vært innflytelsesrik de siste årene om ikke han har vært det? 

Du overvurderer Lil Wayne..

Cunninlynguits

Cunninlynguits
08.11.10 17:40
K-Dub: Har du hørt de to første i The Carter-rekka?

Har ført II'ern, likte ikke den noe særlig. Men skal se om jeg får tid til å få hørt litt på de 2 første, om det er verdt det :)

RapName

RapName
08.11.10 18:29
DontGetIt: Jeg vet ikke om du fikk med det at han føk rett til topps i USA mens han satt i fengsel? Etter å ha solgt 1 million skiver første uke i 2008 er han fortsatt like relevant. Dette er ingen døgnfluerapper ala Waka Flocka Flame og Gucci Mane.

Jeg fikk med meg det, men jeg regner med at du også fikk med deg at han datt som en stein på iTunes i løpet av et par dager. Veldig enkel forklaring på det egentlig. Det er noen hundre tusen wayne stans som løper og kjøper med en gang singler/album dropper og skaper en veldig høy plassering på listene. Men etter de første dagene avtar interessen veldig fordi de som faktisk er interessert i å kjøpe allerede har kjøpt.

Jeg sammenligner ikke Wayne med de du nevner, da Wayne faktisk er i stand til å lage en god sang om han faktisk prøver + har litt flaks, men jeg mener fortsatt at hans "prime" er over. Han vil nok selge ganske mye av C4 også, men han vil ikke være i nærheten av det C3 presterte.

Klikk for å gå tilbake til toppen