Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

E-40 & Too Short

NYTT TEMA
LoveJones
LoveJonesInnlegg: 4879
02.11.12 14:06

Noen som har fått hørt samarbeidsskiva til disse to ennå, da? Er litt spent på å høre hva fans av 40-vannet og Hunden mener om sakene. Jeg hørte nemlig gjennom albumet nå og likte ikke en eneste låt! Bare dvaske klubbproduksjoner, hele veien. Da hjelper det ikke med funky flows her og der for min del.

CrazyNoise
CrazyNoiseInnlegg: 5924
03.11.12 14:37

I utgangspunktet synes jeg dette høres spennende ut, men både Too Short og E-40 har gått så langt bort fra stilen jeg falt for back in the days at jeg er under middels entusiastisk når jeg har tenkt meg om. Dessverre. Men lyden er sikkert knall, det er bare at jeg synes begge er blitt så kjedelig med åra. Klubb-beats er dritkjedelig

Yawn
YawnInnlegg: 695
05.11.12 01:26

Gutta kommer jo ut med to skiver på tirsdag; "Function Music" og "Mob Music". Det er den førstnevnte som tydeligvis har lekket, og jeg hørte raskt i gjennom den på en streaming- side i kveld. Kan si meg enig i at dette var rimelig døllt med tanke på beatsa, det er tydelig at gutta med dette albumet prøver å slå an blant tenåringer som var for unge til å få med seg "Hyphy"- bølgen, eventuelt de med senskader fra all ecstasy- bruken.. Gleder meg likevel "Mob Music", det er tross alt to legender vi prater om her..

LoveJones
LoveJonesInnlegg: 4879
05.11.12 16:13

Jaså, fikk det for meg at Function Music var dobbeltskiva i sin helhet. Får gi Mob Music en sjanse da, kanskje de holder det litt mer gully på den.

yoyosucka
yoyosuckaInnlegg: 460
06.11.12 12:37

Har trua på den Mob Music skiva i alle fall, den function skiva tror jeg blir trasige saker. Den låta med Kurupt og Battlecat er i alle fall helt vill. Lett en av årets låter for min del. Battlecat går bananas på talkboxen der! Får hive denne på nedlastning og legge inn en bestilling på amazon.

CrazyNoise
08.11.12 17:20

Har hørt gjennom snippets med dårlig lyd på amazon fra Mob music, og bortsett fra 1-2 låter så synes jeg dette høres ut som noe skikkelig dritt. en ting er sikkert, og det er at det i hvert fall ikke er noe forsøk på å lage mobb beats igjen. Dette er jo bare de samme kjipe club/hyphybeatsene. Faen som de gamle heltene dumper ned i søla med årene.

CrazyNoise
14.11.12 09:26

Noen som har hatt tid til å sjekke ut?

freemasun
freemasunInnlegg: 4284
14.11.12 15:47
CrazyNoise: Noen som har hatt tid til å sjekke ut?

Nei. Ikke tid. Alt for mange andre slipp som frister mer. Med fare for å spore av diskusjonen - to skiver fra 9th Wonder, Fizzyology, Dice Game, Roc Marciano +++. Og mer skal det komme. Djizes.

Yawn
YawnInnlegg: 695
22.11.12 00:50

Sjekka snippets fra "Mob Music" i kveld, som tidligere nevnt i denne tråden er ikke dette noe ideelt utgangspunkt for å bedømme en skive, men jeg synes dette høres betraktelig bedre ut enn "Function Music". Lydbildet er rett og slett "tykkere", ser på Wikipedia at gamle helter som Sam Bostic, Rick Rock og Studio Tone har produsert her. Denne cd`en får mine hardearned riksdaler..

Ny video forøvrig:

CrazyNoise
22.11.12 22:10

Blir nok både mob og function music etter hvert, men siden det ikke er noen limitert deluxesuperduperutgave som har begge skivene så blir det å vente til prisen har falt litt

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg