Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

White Mic and Agentstrik9: Vegetable and Alien

NYTT TEMA
CrazyNoise
CrazyNoiseInnlegg: 5938
30.12.12 22:30

White Mic fra Bored Stiff har hooket opp med snålingen Agentstriknine og akkurat lagt ut The Vegetable and the Alien til gratis nedlasting på bandcamp

Jeg synes jo disse prosjektene er stilige, og Agentstriknine er en kul kar. Last ned og fortell meg hva dere synes.

LoveJones
LoveJonesInnlegg: 4879
02.01.13 00:17

Var finfint, det her. Jeg likte jo The Vegetable and the Ferret veldig godt også.

Litt overraskende med MF Grimm på featuringsen!

CrazyNoise
02.01.13 09:10

Det er ikke ofte jeg ser MF Grimm på noen vestkystutgivelse, men White Mic hadde jo også fått med seg Sadat X på Fightin Off Success tidligere i 2012

gooodBye
gooodByeInnlegg: 1965
04.01.13 02:38

Har lasta ned. Gleder meg til å sjekke ut!

CrazyNoise
04.01.13 09:58

White Mic lover å lage hardcopies av denne også. Tipper den blir lagt ut på accesshiphop slik som alle de andre skivene

gooodBye
04.01.13 19:29

Konge! Denne må jeg få meg, da jeg ikke fikk meg V&F på CD .

gooodBye
22.01.13 23:24

DAMN! Hører på denne i skrivende stund, og denne skiva er ikke mindre enn genial. Holy fuck.. Folket må ikke sove! Last ned denne og The Vegetable & The Ferret.

CrazyNoise
23.01.13 09:58
gooodBye: DAMN! Hører på denne i skrivende stund, og denne skiva er ikke mindre enn genial. Holy fuck.. Folket må ikke sove! Last ned denne og The Vegetable & The Ferret.

co-sign på den. Den er feiende flott.

Gjør som meg og bestill en Bored Stiff T-skjorte på accesshiphop og få med Vegetable and the Alien på CD for free. De selges ikke separat.

Agentstriknine kommer endelig med nytt album denne våren. Hurra!

gooodBye
23.01.13 23:58

Man fikk med gratis CD på hver Bored Stiff-artikkel de solgte. Ble ingen t-skjorte denne gang, men det blir vel gjerne en Bored Stiff og en White Mic-skjorte neste kjøp!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg