Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lil Wayne - I Am Not A Human Being 2

NYTT TEMA
Salihovic
SalihovicInnlegg: 7855
21.03.13 20:31

Mannen som ifølge enkelt medier har svevd mellom liv og døden (som senere er avkrefta av Mack Maine og Birdman) har gitt ut nytt album (offisiel dato er 26.mars) ved navn I Am Not A Human Being 2. 

Etter en gjennomlytt er det ingen tvil, Weezy kan fortsatt levere som faan på micen. Jeg var så nærme og miste troen på Weezy, men det albumet her er en ordentlig banger hele veien gjennom. Sjekk det ut. Leaka igår kveld til nettet

moddom
moddomInnlegg: 4443
21.03.13 23:06

Wayne blir bare verre og verre - både som rapper og helsemessig.

moddom
moddomInnlegg: 4443
Salihovic
22.03.13 16:19

Hvem faan bryr seg om hva som blir sagt, sålenge det blir sagt fett? Tar fet flow over ba lyrikk ANYDAY. 

Ruudiculous
RuudiculousInnlegg: 1042
23.03.13 13:21
Salihovic: Hvem faan bryr seg om hva som blir sagt, sålenge det blir sagt fett? Tar fet flow over ba lyrikk ANYDAY.

Er faktisk litt enig i dette. Lytter selvfølgelig til lyrics, men at rapperen HØRES kul ut (flow, stemme, deliveries) er det mest avgjørende for om jeg liker vedkommende eller ikke, samme hvor bra/dårlig tekstene er.

....selv om Lil Wayne ikke akkurat er den jeg tenker først på når det gjelder å lage kvalitet ut av mer stil enn substans.

Salihovic
23.03.13 13:24

Jeg synes godeste Weezy er back to his good days her. Mista troen basert på den dritten han har levert siste åra, men det her er meget meget bra greier

DontGetIt
DontGetItInnlegg: 3471
25.03.13 10:31
Salihovic: Hvem faan bryr seg om hva som blir sagt, sålenge det blir sagt fett? Tar fet flow over ba lyrikk ANYDAY.

Enig i dette - til en viss grad. Problemet her er at Wayne har blitt mye dårligere til å snakke dritt, og det handler utelukkende om sex i alle slags former, anal, oral osv. Før var han mer oppfinnsom, og mye av greiene han sier nå kunne en barneskoleelev kommet opp med. Dette var ingen dårlig skive, men jeg har nettopp gitt den terningkast tre nettopp fordi han ikke klarer å variere hva han snakker om lengre. Alle låtene handler stort sett om det samme. 

Sett dette opp mot CII og III - det når ikke nyklassikerne hans til anklene. Dessverre. Vi får holde oss til de enkeltlåtene som fungerer..

LoveJones
LoveJonesInnlegg: 4879
26.03.13 20:32
moddom: For de som ikke orker å høre på albumet: The 40 Most Ridiculous Lyrics on Lil Wayne's "I Am Not a Human Being II"

HAHA, kan ikke si jeg ble særlig overbevist av skiva, men dette er jo top notch.

Takke meg til de fjollete rimene til Weezy, kontra selvhøytidelige linjer a la Papoose - sånn apropos den andre tråden.

Salihovic
31.03.13 03:36

Sett i lys av litt flere gjennomhøringer så skal det sies at jeg ikke er like imponert, et par sanger som er helt rå. Men det stabile nivået Weezy hadde før har han ikke lengre. Var nok bare jeg som var desperat etter mange, mange år med skuffelser fra Weezy F Baby

The_Kwames
The_KwamesInnlegg: 3203
31.03.13 12:42

Har lyttet til Lil,og jeg har alltid ment,ved siden av Kanye,att det er ikke noe pes greier,for å si det mildt temmelig dårligt,ikke liker jeg rappen til Lil og ikke har jeg noen gang hatt sansen for dette,hadde da mer trua på de kvinnelige som Azealia,ble litt skuffet der og

tida er inne for Britisk Funk & Soul,mye mer spennende der

Lil Wayne,er vel en opphypa greie som med Kanye,med ungdommen som har oppdaget ny musikk,er vel ikke værre enn det,som TV alderen er blitt i dag...for den sagts skyld har heller ikke sansen for Jay Z,så er midt standpunkt sagt

Excuse me

Kwame

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg