Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

New hawt ish 2017....

NYTT TEMA
Swingpjatt
SwingpjattInnlegg: 6192
27.04.17 15:04

Har ikke kommet ut så alt for mye spennende rapmusikk i år, men har likt albumene fra Run the Jewles, Oddisee, Gibbs, Kendrick og Badass. Har også kommet ut en noen flotte enkeltsanger. Ble inspirert av vinterværet for noen dager siden til å lage en spilleliste:

NHI 17 Mix

Favorittlåt hittil: Kendrick Lamar - FEEL
Favorittalbum hitil: RTJ3

CrazyNoise
CrazyNoiseInnlegg: 5899
28.04.17 09:21

Jeg synes det tikker ut jevnlig med spennende skiver, også i 2017. Har spesielt likt collabo-albumet til Big Tone og Dee Cisneros som er skikkelig grom mobbshit. Ghetto Graduite 4 av Lil Raider er også staslige greier

Swingpjatt
28.04.17 09:54

Hva med den nye til Devin? Har ikke fått hørt gjennom skiva, men den virker ganske allright.

CrazyNoise
02.05.17 10:19
Swingpjatt: den nye til Devin

Jeg synes den er skikkelig fet. Gidder ikke å sammenlikne med de første skivene, men sammenliknet med skivene etter To the x-treme så er denne veldig bra! En høydare i 2017 for min del

Ruudiculous
RuudiculousInnlegg: 865
03.05.17 15:38

Verden trenger Brother Ali, og han kommer med nytt album om to dager.

Own Light (What Hearts Are For)

Min favorittlåt så langt i år, og en fantastisk musikkvideo.

Ruudiculous
The_Kwames
The_KwamesInnlegg: 2576
10.05.17 11:37

Bra tråd,her får jeg vel følge med

Brother Ali sin var fin,særskilt vakker video og

Sofonda

The_Kwames
The_KwamesInnlegg: 2576
16.05.17 19:59

Paid In Full--Eric B & Rakim

nei!!

https://www.youtube.com/watch?v=fXDNRfv4qGY

Kwame

Ruudiculous
05.06.17 22:42

Mo' hawt gubbe-rap ish!

Og denne synes jeg faktisk var seriøst hawt også. Men artig hvordan Ice Cube på denne - i likhet med flere av de andre tilfellene hvor han har sluppet nye vers/låter de siste årene - høres ut som Killer Mike ... som vi jo i over 10 år nå har pratet om at han minner om en ung Cube. 

CrazyNoise
06.06.17 09:28
Ruudiculous: Mo' hawt gubbe-rap ish!
Og denne synes jeg faktisk var seriøst hawt også. Men artig hvordan Ice Cube på denne - i likhet med flere av de andre tilfellene hvor han har sluppet nye vers/låter de siste årene - høres ut som Killer Mike ... som vi jo i over 10 år nå har pratet om at han minner om en ung Cube.

Jeg har ikke hørt de tre nye låtene til Death Certificate, men bare det å legge tre nye låter først på en jubileumsutgave av det beste albumet sitt, lukter vondt. Tre låter før introen.... helt idiotisk

CrazyNoise
06.06.17 09:29

Jeg har storkost meg med Toronto-rapperen Es den siste tiden. Dette er skikkelig nostalgisk rap for oss over 30. We are only getting older sier vel sitt. men det er råfett!

Swingpjatt
07.06.17 08:30

Ruud, har du fått med deg at Organized Noize har gitt ut EP?

Ok liten EP, men denne sangen er feiende flott:

We The Ones ft. Big Boi, CeeLo Green, Sleepy Brown, Big Rube 

PS: The Art of Otrganized Noize dokumentaren er nå tilgjengelig på norske netflix, har ikke fått sett den selv.

NoobSaibot
NoobSaibotInnlegg: 8436
09.06.17 19:15
Swingpjatt: The Art of Otrganized Noize dokumentaren er nå tilgjengelig på norske netflix, har ikke fått sett den selv.

Visste ikke om denne, tusen takk for tipset! Har sett den nå. Meget interessant og ikke minst oppløftende. Ikke noe hadde vært bedre enn om Organized Noize og Dungeon Family for øvrig kom tilbake med uforminsket styrke.

Ruudiculous
10.06.17 17:56
Swingpjatt: Ruud, har du fått med deg at Organized Noize har gitt ut EP?

Det hadde jeg ikke. Takk for tipset!

Går fortsatt rundt og lurer på hvordan den sta og konservative "nekter å betale for strømmetjenester" ræva mi en eller annen gang skal få sett dokumentaren. Har ikke funnet noe som helst piratkopierte greier heller siden den kom ut.

GetBye
GetByeInnlegg: 28
08.12.17 04:28

Brother Ali sitt album er muligens årets album for min del!

freemasun
freemasunInnlegg: 4104
08.12.17 10:12

I år var året hvor jeg skulle få skikkelig sansen for Tyler, The Creator. Heftig stemme på han der. Flower Boy-skiva er akkurat passe "flamboyant". Hørt mye på Tyler.

DAMN. har jeg hørt oppsiktsvekkende lite på, You'll Only Live 2wice fra Freddie Gibbs skuffa litt, selv om ei av hans feteste låter noen gang er der.

Årets beste må bli Apollo Brown & Planet Asia - Anchovies. Og da har jeg enda ikke hørt skikkelig på Brother Ali, CunninLynguits eller Open Mike Eagle.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester