Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sarkodie

NYTT TEMA
The_Kwames
The_KwamesInnlegg: 3106
16.09.17 07:05

En rapper sikkert ingen her på forumet har hørt om..men det er greit,Ghanesisk og rapper bra..egentlig veldig bra,gjerne med sang

Sarkodie - Adonai ft. Castro (Official Video)

Sarkodie - Pon Di Ting ft. Banky W (Official Video)

Sarkodie - Lies ft. Lil Shaker (Official Video)

Kwame

dette var artigt

https://www.youtube.com/watch?v=OxVaY0af4gc

The_Kwames
09.02.19 04:56

Rap på det aller beste

https://www.youtube.com/watch?v=-3_pAazPExA

Sofonda

The_Kwames
20.08.19 16:03

Ny sak i rap som jeg liker fra Ghana

https://www.youtube.com/watch?v=DYbqVmxGQwc

Sofonda

freemasun
freemasunInnlegg: 4326
20.08.19 16:24
The_Kwames: fra Ghana

Du dette var jo ikke så halv-gærnt.

The_Kwames
21.08.19 10:51

Lei av Amerikansk Rap,så ikke Jamaica...hvor da..jo Ghana,dog denne var styggsexy

OB - Odo Mu Criminal ft. Sarkodie [Raw] (Official Video)

Sofonda

The_Kwames
21.08.19 10:58

Selvsagt er Ghana langt fremme fra tidligere High Life til i dag Hip Life musikken..liker best High Life stilen (Blandet med Gospel,Soul) Hip Life er jo noe som ungdommen liker da(Rap+reggea+funk+soul)

Mr Eazi - Skintight ft Efya ( Official Video )

Og jeg er lei minimalistisk støy rap,jeg elsker RAP når det er følelser med i bildet og beat...sikkert alderen min da

Kwame

The_Kwames
21.08.19 11:11

Efya er ny upcomind litt nord for ekvator i det musikalske landet,der Canada,amerikanerer reiser ned for å frigjøre seg fra den litt stakkato amerikanske dansen til å danse med følelser..men opps! jeg datt litt ut her..selv i min alder elsker jeg dans

sjekket denne ut,og artigt,om ikke Rap,så er det jo hærligt å se dansedamene som de er

Efya - Mamee ft. Mr Eazi

Sofonda

The_Kwames
21.08.19 11:19

Og enden på visa,ja ser det jo litt retro kanskje,men flott det..her filmet i Capecoast noe mer vest fra Accra i Ghana

https://www.youtube.com/watch?v=DPIOEheFoHs

Skepta & Whizkid

Kwame

The_Kwames
21.08.19 11:42

får vel ta litt slow ala PM Dawn/Soul II Soul+synging fra Ghana med 2 låter+Pluss mitt fineste øyeblikk innen High Life

R2Bees - Could This Be Love ft. Efya (Official Video)

Samt jeg vil være så snill og minne avdøde Ebony,som døde i trafikkulykke ifjor,for en fin combo dette var

Kurl Songx - Feeling ft. Ebony (Official Video)

og til slutt denne nydelige låten,mer i folkemusikken der nede

A.I. - ANGER MANAGEMENT (Official Music Video)

Kwame

The_Kwames
06.09.19 12:18

Ja så tilbake til rein Rap igjen,fra Ghana,og må si jeg får noe flashback tilbake i tia,i denne formen for Hip Life,artigt dette her

YAA PONO FT SHEGEE & SUGAR KWAME

Yaa Pono - Mmoasem

Ja som sikkert mange har skjønt,er ikke mye vestlig Rap lengere,går i Ghana og Nigeriansk,mye friske greier,må jeg si

Kwame

The_Kwames
10.09.19 08:52

Her kan man vel si de har samlet gjengen i Ghana på Rap,men på en eller annen måte mistet jeg intressen litt,kan være att jeg ikke forstår Ghanesisk,synes Yaa Pono,er mega tøff,her samles Ghanesiske slags Wu Tang gjengen,går jo unna da..men,men

Sarkodie - Trumpet ft. TeePhlow, Medikal, Strongman, Koo Ntakra, Donzy & Pappy Kojo (Official Video)

og kan jo ett testament over Afrika i dag,værsegod

DJ Slim x Yaa Pono - Like God (Official Video)

Sofonda

The_Kwames
10.09.19 09:03

Mulig Ghana ligger litt tilbake i tid,men jeg datt mer eller mindre ut i år 2000,sånn er livet,jeg savner Funken i Rappen,men greit nok,og her er Queen of Ghana i en vel Dancehall sak,vil jeg si

SHEGEE STYLA Ft Rashid Mettal -LETS GO

Shegee temmelig dyktig kv.rapper

Sofonda

Klikk for å gå tilbake til toppen