Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

We Love The 2000's

NYTT TEMA
NoobSaibot
NoobSaibotInnlegg: 8436
17.11.17 18:52

Fy faen så gamle vi begynner å bli, gutter...

We Love The 2000's

Hadde vært dritkult å se Nelly, men jeg tar neppe turen til Oslo for det. Word on the street er at når Trondheim Spektrum blir ferdig utbygd vil denne typen show komme hit også, så jeg smører meg nok med litt tålmodighet.

NoobSaibot
NoobSaibotInnlegg: 8436
18.11.17 18:43

Kan ta lagoppstillingen for de som ikke gidder å klikke på linken:

Nelly
Wyclef Jean
Cascada
Basshunter
Italobrothers
A1
DJ Sammy
Infernal
Big Brovaz
Dina
Günther
Amy Diamond
Cape
Lasgo
Kate Ryan
DJ Aligator Project
Las Ketchup
Kobojsarna
Spritneybears
Fragma
Da Buzz
L8r
Galaxee
2PM
Spin Up

Er vel en del drit her også, samt mange jeg ikke vet hvem er. Spritneybears, fy faen... Tror aldri jeg har hatet en gruppe like mye som jeg hatet dem. Jeg hadde forlatt lokalet når det var deres tur til å spille. Søppel, søppel, søppel.

Er forresten det å stille opp på et slikt show å innrømme at man er over toppen?

Ruudiculous
RuudiculousInnlegg: 865
19.11.17 11:03

Med sin deltagelse på et slikt opplegg så kan vi i alle fall gratulere Nelly og Wyclef Jean med at de nå har blitt amerikansk raps svar på Scooter og DJ Bobo.

Eller rap? Wyclef har forsåvidt alltid vært bedre når han klimprer på gitaren og synger enn når han driver med rapping. Egentlig den eneste på den lista som jeg kunne tenkt meg å se - men da ville jeg nok heller foretrukket en helaftens konsert, og ikke bare 2-3 låter skvist inn i mellom masse annet ræl.

Når det gjelder one-hit wonders, teen-pop, eurodance og slikt, så er jeg egentlig mye mer positivt nostalgisk til 90-tallet, selv om jeg bare var i barnehage- og barneskolealder på den tida. 00-tallet var liksom for det meste tenårene mine, og da var det musikken jeg skaffet meg selv - og ikke listemusikk - som farget min egen tidsånd.

Men jeg har riktignok aldri vært på noen av de We Love The 90's showene. Sikkert mest fordi jeg synes det er noe trist og stakkarslig over gamle has-beens som må ty til en turné hvor 90% av publikummet som møter opp vil høre musikken din av utelukkende nostalgiske årsaker (og ikke fordi de beundrer deg og musikken din), for å kunne ha til smør på brødskiva.

Så på spørsmålet om det å stille opp på et slikt show er å innrømme at man er over toppen, så vil jeg nok gi et rungende "ja".

Jeg ser jo f.eks. at Wyclef tydeligvis har kommet ut med nytt album i år, uten at det er en kjeft som har giddet å omtale det.

(Innlegget ble redigert 19.11.17 11:04)

Frank.N.Steen
Frank.N.SteenInnlegg: 1255
30.12.17 14:45
NoobSaibot: Nelly
Wyclef Jean
Cascada
Basshunter
Italobrothers
A1
DJ Sammy
Infernal
Big Brovaz
Dina
Günther
Amy Diamond
Cape
Lasgo
Kate Ryan
DJ Aligator Project
Las Ketchup
Kobojsarna
Spritneybears
Fragma
Da Buzz
L8r
Galaxee
2PM
Spin Up

Etter å ha tatt en lynkjapp titt på oppstillingen til We Love the 90s og deretter sammenlignet med We Love the 00s, må en vel greit konkludere med at sistnevntes to fremste headlinere (Wyclef Jean og Nelly) stiller nok "noen" flere hakk sterkere enn 90s med Scooter og Hanson!, men ser man under 00s to store navn, er det sjokkerende mye ræl som har blitt dytta inn (2PM og Spin Up) visste ikke at disse eksisterte lengre, og her må vel We Love the 90s sies å ta igjen en del i "kvalitet" med deres rekke av "fillers" der DJ Quicksilver, Robin S, Dr. Alban og Mr. President ja til og med Vengaboys og Dr. Bombay står seg langt sterkere på (papir) enn L8r, Spritneybears, Galaxee, 2PM, Spin Up, vet ikke en gang hvem Kobojsbarna (sikkert skrevet feil) er en gang osv.

En gang i tia ville jeg vært overlykkelig over nyheten om at Scooter tok seg turen innom Norge, men nå, vel er det vel mer småtrist enn stort/spennende men kan selvfølgelig forstå at pengene skal melkes inn og de som liker slike konsertarrangementer vil nok fråtse i nostalgi og minner, men jeg tror det holder for min del med å dra frem noen Absolute Music skiver fra midten av 90-tallet, og kanskje sette på en Scooter skive. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester