Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

R U STill Down?

NYTT TEMA
Swingpjatt
SwingpjattInnlegg: 6203
09.08.19 14:45

Hvor mange av oldboys vgdhh-gjengen snoker fortsatt her inne? Og hører dere fortsatt like mye på hip hop?

CrazyNoise
CrazyNoiseInnlegg: 5938
12.08.19 11:29

Snoket her i dag for første gang på flere måneder.

Hører på hiphop? Oh yes.... sjekk ut IG-kontoen min Flowjob2322 for uhemmet selvskryt og showoff

freemasun
freemasunInnlegg: 4326
12.08.19 15:53

Henger da fortsatt i andre hjørner av huset da denne delen plutselig var fullstendig øde!

Fortsatt like mye? Det siste året har vært på høyde med da man mekket mixtapes her inne, for å være helt ærlig. Mye spennende nå om da'n!

Ruudiculous
RuudiculousInnlegg: 1037
12.08.19 17:32

Snoker fortsatt på VGD noen ganger i uka, og av gammel vane så scroller jeg alltid først ned til "Musikk, TV og film" seksjonen for å se om det har kommet noe nytt i Hip Hop forumet, selv om jeg for lengst har blitt vant til at det vanligvis er flere måneder siden siste innlegg ble postet. Og nå kan det jo fort bli innlegget jeg skriver akkurat nå som blir liggende som "Siste innlegg: 12.08.2019" frem til november, desember eller noe sånt.

Hører dere fortsatt like mye på hip hop?

Hip-hop er fremdeles det jeg hører mest på ja, men er rævva på å holde meg skikkelig oppdatert på nye ting ... hovedsaklig fordi det er så langt mellom hver gang jeg hører noe nytt som virkelig fenger meg.

Mitt hip-hop-konsum dreier seg mer om de gode gamle sakerne som aldri skuffer, tetting av alle endeløse hull i samlingen, utforsking av diverse eldre uoppdaget gull (noe som CrazyNoise sin Instagram-konto ser ut til å kunne være et bra tilskudd til), eller å gjennoppdage ting fra min tid som hardcore hip-hop-hode. Seneste gjenoppdagelse etter minst ti år siden forrige lytt: Blackalicious sitt 17 år gamle Blazing Arrow album, som jeg ikke var overbegeistret for den gangen jeg kjøpte det. Men da jeg plukket den ut fra hylla for noen uker siden, så viste jo den seg som en helt fantastisk plate!

freemasun
14.08.19 15:43
Ruudiculous: og av gammel vane så scroller jeg alltid først ned til "Musikk, TV og film" seksjonen for å se om det har kommet noe nytt i Hip Hop forumet, selv om jeg for lengst har blitt vant til at det vanligvis er flere måneder siden siste innlegg ble postet. Og nå kan det jo fort bli innlegget jeg skriver akkurat nå som blir liggende som "Siste innlegg: 12.08.2019" frem til november, desember eller noe sånt.

Samme gamle vanen også her, uten at man nødvendigvis gjør noe med det.

Men skal i alle fall ikke la din melding bli den siste!

Jeg har gjort noen gjenoppdagelser selv, sånn som tidlig Jedi Mind Tricks, og litt eldre Native Tongues, Jungle Brothers osv. Det jeg mener med høyt konsum av hip-hop den siste tiden, høres det ikke nytt, utforskes/oppfriskes det gamle. Blitt smått inspirert av diverse Netflix-serier og -dokumentarer (Rapture, Hip-Hop Evolution, The Get Down), som ikke plager meg i det hele tatt!

(Innlegget ble redigert 14.08.19 15:44)

CrazyNoise
16.08.19 15:08

Fikk jo et godt flashback til glansdagene for VHDHH med denne tråden her. Føler vel snart et behov for diskusjonsgrupper utenfor facebook, for de har en tendens til å bli kjipe og uinteressante med tiden.

Hehe, IG-profilen min er det bare å følge med på. forsøker å legge ut bilder av skiver jevnlig. Det er ganske så mange samlere som legger ut skrytebilder på IG, og det er utrolig hva folk har, eller rettere sagt, verden tilsammen har samlet.

CrazyNoise
16.08.19 15:08

Veldig hyggelig å treffe dere igjen, da!

Swingpjatt
SwingpjattInnlegg: 6203
19.08.19 23:57

Uansett hvor mange avsporinger musikksmaken min tar så ender jeg alltid tilbake til hip hop. 

freemasun
20.08.19 14:11
CrazyNoise: Føler vel snart et behov for diskusjonsgrupper utenfor facebook, for de har en tendens til å bli kjipe og uinteressante med tiden.

Nevnte det i en annen tråd her; det følger som oftest det samme mønsteret, diskusjonene ender opp i skittkasting, eller sammenlikning med Eminem, Pac eller Nipsey Hussle. Man kan prøve å bidra så mye man klarer i en konstruktiv diskusjon, men oftere enn ikke ender man opp med ekkokammer på Facebook, dèt er en tendens som er kjip og som gjør diskusjonene uinteressante.

Klikk for å gå tilbake til toppen