Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

K-Rino og South Park Coalition

NYTT TEMA
CrazyNoise
CrazyNoiseInnlegg: 5899
25.04.05 14:07
Er det noen som har hørt noe med K-rino? Han er en rapper fra Texas som regnes som sørstatenes Rakim. Han var en av de første som ga ut rapskive fra Houston, med gruppa The Real Chill i 87. Senere så har han gitt ut en EP sammen med Dope E fra The Terrorists (tidlig rap-a-lot) under navnet COD. Av egne skiver så har han gitt ut Stories From The Black Book, Danger Zone, K-Rino, No Mercy, The Hitt List, Ten Year Run og nå nylig Fear No Evil. Han stiftet også South Park Coalition som er et kollektiv av Texas-rappere, bla.a med Ganksta NIP.
Hvis dere kommer over noen av skivene hans så anbefaler jeg å plukke dem opp. Han faller typisk mellom de berømte stolene. Tekstene er ikke gangsta for de som kun vil ha det, og siden han kommer fra Houston så avfeies han som gangsta-rapper av de som ikke har kjennskap til ham. Er det noen andre som har hørt noe av ham?
Dirtysouth
DirtysouthInnlegg: 832
25.04.05 15:37
Har No Mercy liggendes, en kul nok skive..

Hører også på SPC. De har gitt ut en del ganske så flotte saker egentlig, fin blanding av hardcore og dyster stemning med kule tekster.
Må si jeg liker Ganksta NIP aller best av de gutta.
Tror den gjennomsnittelig rapfan finner dette noe sært, iallefall ved første lytting but thats their loss..

Skal sjekke ut de andre tinga du nevner, skal si du har bra taste når det kommer til rap..ser mye kult nevnes fra din side.
CrazyNoise
25.04.05 15:54
Tingen er at jeg har hørt med ham om hvor mye han tar for en konsert. K-Rino var i Finland for en måned siden og hadde konsert. Det hadde jo vært helt vilt dersom han kunne kommet hit også. Han skulle ha 3500 dollar for konserten pluss flybilletten og hotell. Jeg har verken tid eller kunnskap til å kunne arrangere noe slikt, så jeg måtte krøpet på mine knær til noen andre (hvem da?) for at de skulle booket ham.
Men hvis det er slik som jeg tror det er, at det blir for sært for folk her i Norge + at veldig få har hørt om ham, så ender en vel opp med enda færre folk på konserten enn på Luniz i fjor...
DMGRigormortiz
DMGRigormortizInnlegg: 1
14.03.18 10:12

Gamle tråd som fortjener seg en plass opp igjen! K Rino, desidert tidenes beste lyriske rapper! Pga medias East vs West i statene er dessverre K Rino ikke like kjent som fortjent. Da han startet i 83 omtrent samtidig med geto boys. Ikke mange rappere som Kan si at dem har holdt på i 30år og om det er 10-15år mellom albumene, er dem fremdeles like rå - om ikke bedre! Respekt! 

Ruudiculous
RuudiculousInnlegg: 885
17.03.18 13:33

Oppdaget K-Rino gjennom dette forumet en gang i tida.

Skulle ikke forundre meg om det også var gjennom akkurat denne tråden.

Herlig rapper!

CrazyNoise
26.03.18 10:35

Kommer som vanlig et nytt album fra K-Rino neste måned. Sitter og venter på en EP han har gitt ut med en kar som heter Drastiko.

Synes fortsatt K-Rino er en råfet rapper. Blitt litt mye konspirasjonsteorier, anti-vaksine etc de siste årene men jeg velger å se bort fra slike tekster og digger det andre

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester