Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

VIBE

NYTT TEMA
senty86

senty86
19.08.01 17:56
Er det noen som vet om dette bladet finnes i Norge?
Et abonnement koster 12.99 $ eller noe saant, men det
koster saa mye for shipping....

ps Skolen begynner i morgen (oh no!)
concretecrew

concretecrew
20.08.01 15:16
Vibe er ikke noe bra blad i det hele tatt. Det er mest bare mote og r&b og kliss (og selvsagt uhorvelig mye reklame), og litt hip-hop innimellom. De beste hip-hop-bladene er Hip-Hop Connection og XXL. Mulig norske Kingsize er bra, men jeg har ikke fått tak i det.
senty86

senty86
20.08.01 22:26
Jeg syns at VIBE var ganske bra (bedre enn TOPP ihvertfall!)
Hvor gaar det ann aa kjoepe Hip Hop Connection og XXL (og Kingsize) da???
Paa Narvesen?
concretecrew

concretecrew
21.08.01 23:07
Øh. Topp. Haha. ALT er bedre enn Topp. XXL finner jeg på Narvesen selv her oppe i distriktsnordnorge. Hip Hop Connection skal hvertfall være tilgjengelig i litt større Narvesen sørpå. Det er et engelsk blad som er litt mer kritisk og litt mindre glossy enn de amerikanske Vibe/Source. XXL faller kanskje også inn i kategorien til Vibe/Source da ... Source er jo også egentlig bedre enn Vibe da ... :) håper du ikke blir FOR forvirra her. Poenget her er at Source og XXL er hvertfall tilgjengelig overalt, og HHC på større kiosker. Kingsize er ikke skikkelig etablert enda, men neste nr. skal visst få distribusjon av Narvesen på større steder.
senty86

senty86
22.08.01 07:52
ok thnx
Eireen

Eireen
30.08.01 08:22
Check out Narvesen på Nationaltheateret!(Den store oppe ved t.banen..) Jeg er nesten sikker på at de har VIBE der...De har i alle fall en god del annet! Spør etter Helena i kassa. Hun er bladansvarlig og fixer det meste!
senty86

senty86
30.08.01 17:55
nationaltheateret? Hvor er det hen da? i Oslo? Jeg bor i Grimstad, så det blir vel kanskje litt vanskelig for meg å få tak i det da...
thnx anyway...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg