Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Musikkforretning for Hip Hop

NYTT TEMA
NeverSummer

NeverSummer
28.08.01 11:32
Jeg lurer på hvor dere kjøper cd/vinyl hen...
Alle dere som hører på rap/hiphop
Da mener jeg ikke massedistribuerte cd'er av artister som Wu-Tang Clan, Snoop Dogg, Xzibit, Eminem, 2pac også videre...
Mener undergrunnsartister som :
Blacklicious, Freestyle Fellowship, Aesop Rock, MF Doom, Kool Keith, Godfather Don, Thirstin Howl III

Noen som har noen gode råd og tips om butikker i Oslo eller utlandet ?
Eller bestilling via internett, noe som har erfaring med hvordan det blir med toll og porto på disse ?

klm9

klm9
28.08.01 11:35
Sjekk Bennies på Aker Brygge, skal ha veldig bra HIP HOP avdeling, etter hva jeg har hørt. Siden jeg ikke har noen peiling på stilen har jeg ikke sjekket dette selv, men alt av sjeldenheter jeg har ønsket har dem skaffet, (eller hatt) God sevice, god peiling!

KLM, day for night
xsupercow

xsupercow
28.08.01 11:38
Bennies er bra. Stress har noe. so Real har også en del. samt at du kan risikere å finne mye gull på RåkknRåll.
concretecrew

concretecrew
28.08.01 14:20
Sun Rekords and Kans?
doktork

doktork
28.08.01 14:28
I tillegg til de som er nevnt, tror jeg kanskje Batacuda kan ha en del.

dr.K
spøkelseskladden

spøkelseskladden
28.08.01 14:34
Hva heter sjappa som ligger i Strøket (mellom torggt. og storgt.)? Den er kanskje nevnt, men jeg kommer ikke på navnet...
Calm

Calm
28.08.01 14:35
Er det ikke en liten sjappe som heter Voices of wonder også, som har masse vinyl?
spøkelseskladden

spøkelseskladden
28.08.01 15:27
Voices of Wonder har lagt ned butikken for å konsentrere seg om plateselskapet. SUn records overtok lokalet på 'løkka...
Calm

Calm
28.08.01 16:10
"spøkelseskladden skrev:
Voices of Wonder har lagt ned butikken for å konsentrere seg om plateselskapet. SUn records overtok lokalet på 'løkka..."

Er den sjappa no tess, og selger de vinyl?
doktork

doktork
28.08.01 16:11
Øøøh. Er det Filter? Har de plater?

dr.K
NeverSummer

NeverSummer
30.08.01 10:45
Det hjelper meg ingenting å si butikknavn, hvis dere ikke sier hvor de ligger hen, og hva de har for noe !?
Ingen av dere som har erfaring med å bestille på nett altså ?
doktork

doktork
30.08.01 14:18
Sorry. Batucada ligger i Thorvald Meyers gate, på Grünerløkka. Rett ved Olaf Ryes plass. Tror de har mest house og nu-jazz og sånt, men jeg vet at de også har noe hip hop. Det går i hvert fall an å sjekke.

dr.K
spøkelseskladden

spøkelseskladden
31.08.01 11:17
SUN ligger i markveien på 'løkke v/Birkelunden.
So real v/ So What i "bakgården " til Grensen 9

hmmm... mener og minnes at "da greatast produsa in nisseland" Tommy Tee åpnet en sjappe for en god stund siden. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg