Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

konserten ikveld.....

NYTT TEMA
xsupercow

xsupercow
30.08.01 12:30
De fleste har vel fått med seg at D-12 spiller ikveld. Men det jeg nettopp oppdaget, var at Outsidaz var support. HVORFOR I HELVETE ER DET IKKE BLITT INFORMERT OM SLIKT TIDLIGERE? Da hadde jo tilogmed jeg, prøvd å få meg noen billetter.........faen ta dere, hvem dere nå enn er.
Eireen

Eireen
30.08.01 12:53
HVA!?! Kødder du?? Har ikke jeg hørt noe om heller! FUCK!
dekviteogdeblå

dekviteogdeblå
30.08.01 13:25
Et annet spørsmål som har ikke noe med saken å gjør: D-12 står i VG list med sangen Purple Pills.......skulle det ikke være Purple Hills????? De det sangen hetter...eller er det vordi noen digger piller i VG lista?!

dekvitogdeblå
>go natural....fuck chemical
Eireen

Eireen
30.08.01 13:33
Sangen heter originalt Puple pills, men de måtte lage en sensurert versjon av den som heter purple hills...verden er gal!
Video: hills
på albumet: pills
dekviteogdeblå

dekviteogdeblå
30.08.01 13:38
Ahhh now i understand.....Stupid Americans again. fucking hypocrids

Takk for svare
xsupercow

xsupercow
30.08.01 13:49
Nemlig. FUCK.

Leste annonsen i avisA idag. D-12, med et stort UTSOLGT over. Under, så har de plutselig funnet det for godt å opplyse oss om at Support er Outsidaz.........latterlig.

Og det er det samme med Weezer's Hashpipe (som forøvrig ikke handler så mye om hashisj, men om transeksuelle prostituerte?), som har fått den treffende tittelen Halfpipe.
Almladra

Almladra
30.08.01 13:57
Herregud D12 er dårlig. folk følger jo den gruppa bare pga Eminem, og han har jeg fått nok av. Han er elendig.
xsupercow

xsupercow
30.08.01 15:57
Almaldra.....

åpne øya da.....det er ingen her som har sagt at D-12 er noe bra. Poenget er at Outsidaz er support, og det blei ikke ymtet et ord om før det var utsolgt.
biatchy

biatchy
30.08.01 19:27
Hadde du seriøst vært intrisert hadde du kanskje vært smart nok til å dra inn på d12 sidene.. og der står d hvem som er supportere...
ellers har jeg sett d flere steder, så jeg skjønner ikke hvordan dere har misset d..

*drømme* jaja .... rockefeller der skulle man vært i dag...
xsupercow

xsupercow
31.08.01 08:45
For jeg er ikke seriøst interessert i D-12. Jeg synes de tilnærmet stinker. Og jeg har faktisk ikke fått med meg at Outsidaz var support...........my bad, kanskje.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg