Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Smoke Buddah!!

NYTT TEMA
xsupercow

xsupercow
30.08.01 12:42
Redman laget jo en klassiker med denne herlige låta på Muddy waters. En av Redmans beste. Og sampelet er hentet fra Ricky James utrolig herlige låt, Mary Jane. Og det er denne jeg vil fram til. Det er den mest perfekte kjærlighetslåta som noensinne er skrevet. For hvem har egentlig ikke innledet et dypt og intenst forhold til Mary?

I'm In love with Mary Jane
She's my main thing
She is the only one.......

xsupercow - who loves Mary too......
Eireen

Eireen
30.08.01 13:22
tips...hør på den gamle D`angelo cd`n. Siden vi snakker om Mary Jane liksom...
xsupercow

xsupercow
30.08.01 13:45
Eireen....

?....jeg har den gamle D'angelo. Veldig mye bedre enn den siste. Men har ikke fått med meg de helt det du sikter til, tror jeg. Må hjem og høre nå.....
Eireen

Eireen
30.08.01 13:57
Husker ikke helt om det er track 1 eller 2, men det forstår du når du hører etter...og teksten står jo i coveret...Brown sugar...
xsupercow

xsupercow
30.08.01 14:05
Brown Sugar er nr 1 ja. Har faktisk aldri hørt etter teksten. Men av tittelen å dømme ville jeg egentlig tro han synger om hero.....men det er vel kanskje å dra det litt for langt ; )
Eireen

Eireen
30.08.01 14:09
tja..det er vel egentlig det, men syntes nå teksten er helt grei alikevel..en slags liten kjærlighetserklæring liksom...
xsupercow

xsupercow
30.08.01 14:11
.....og hva er vel bedre enn å deklarere kjærligheten sin til noen man virkelig elsker.....?

(drar jeg det langt nå? Low life?)
Eireen

Eireen
30.08.01 14:19
hehe...personlig er nok mary jane mer innenfor min retning...hehe
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg