Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sizzurp. hvor kan jeg kjøpe?

NYTT TEMA
Fashen
FashenInnlegg: 192
07.10.05 15:53
lurer på om noen vet om det går an å kjøpe denne drikken i uk? (sizzurp)
prøvd forgjeves å finne det i norge sverige etc. kun funnet i tyskland
please help me! :)

You can hate all you want,im here forever!
2die4
2die4Innlegg: 4528
07.10.05 16:33
Får man flow av å drikke den?
Fashen
07.10.05 16:51
si det si det. må testes. :P

LoveJones
LoveJonesInnlegg: 4879
07.10.05 22:32
Eh, hvorfor skal du prøve det? Jeg har i hvert fall veldig lite lyst til å prøve den drikken der, etter alt jeg har hørt om den. Dropp hele greia og drikk øl i stedet.
CrazyNoise
CrazyNoiseInnlegg: 5932
08.10.05 09:29
Hvorfor skal du på død og liv drikke syrup, eller sizzurp? Utblandet codeine. Du må ikke høre så mye på idolene dine, selv om de høres tøffe ut. Sizzurp høres ut som et merke designet for å tjene penger på raptrend, akkurat som Ciphas hip hop stepper i selectkatalogen
Fashen
08.10.05 11:34
sizzurp er ikke inblandet codeine. drikken som dj screw etc drakk
konstant er syrup som er hostesaft (codeine) og noe annen dritt.
sizzurp er en helt vanlig drikk. og selvfølgelig laget kun for og tjene
penger. men er det feil også nå da? driter i hvem som lager det
bare hørt rykter om at det smaker som purple haze og da må det jo
testet og sammenlignes!
jeg har lyst til og sjekke det ut for moro skyld.
hvem vet. kanskje det smaker helt jævlig og da drikker jeg det kun den ene
gangen. men har uansett funnet ut hvem som selger i uk så da
blir det testing om noen uker..
"Sippin on Sizzurp dat purple stuff"

Throwed1
Throwed1Innlegg: 301
08.10.05 15:24
Jeg går ut ifra at du ikke snakker om tradisjonell Texas-sizzurp, men DipSet's egenproduserte alkoholholdige "Sizzurp"-drikk. Prøvde å se etter den når jeg var i USA, men så ikke noe til den, selv om Jim Jones har sagt at den er overalt og at den har stor suksess.
jubal
jubalInnlegg: 5836
09.10.05 14:31
Hvem selger det i UK?Mulig TheLad blir nødt te å kjøpe med en flaske te mæ.....

Regner med du har "Sippin' On Sizzurp Vol. 1 - Getting drunk on music" mixtapen...Med DVD....

Ho ho - må le av haters`a ass.....
LoveJones
09.10.05 16:04
Ok, da misforsto jeg. Trodde du snakka om den fucka drikken som Screw og de folka der har ødelagt seg på... Dipset-drikken kjenner jeg ikke til, men kanskje ikke det beste navnet å velge...?
Fashen
10.10.05 10:33
http://www.mkjohnsimport.com/enter-sizzurp.html
engelske importøren av sizzurp og sizzurp stash
de vet hvem som selger i uk vett. ;)
ja har seff tapen. men ikke med dvd! :(
joda fett navn og velge. det andre heter syrup. og ifølge ting jeg har
lest gjør det så kropp/hjerne funker ca 50% saktere i noen timer.
høres ikke bra ut. hehe

jubal
jubalInnlegg: 5836
10.10.05 14:52
Blei ikke no klokere jeg - hvem/hva/hvor selger Sizzurp i UK?

Hvis det ikke blir alt for mye BF2 spelling i kveld - skal jeg vurdere å laste opp dvd`en te`ræ ;-)

DIPSET ALL FUCKIN DAY!!! ;-)
Fashen
10.10.05 15:58
linken jeg skrev er til engelske importøren som leverer til butikker i
england. altså de har liste over alle retailers på nett eller tlf.
ja dvd`en hadde vært rått. :D

slimd
slimdInnlegg: 8
28.03.09 02:50

Du kan jo kjøpe den på Polet her i norge da i nettbutikken:  http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_PerformSearch-Prod;pgid=re5SGLuOu_M000INAcH7Dpfw0000Ki8laWEI?query=sizzurp&image.x=0&image.y=0

ackryte
ackryteInnlegg: 2477
28.03.09 11:53

Bra thread digging. Anbefaler Cosylan. Legen pleier ikke å ha noe problem med å skrive resept hvis du sier du er forkjølet. Det er ikke kodein, men etylmorfin. Nesten bedre det assa.

RapName
RapNameInnlegg: 7499
28.03.09 23:26

Cosylan er sykt.

ackryte
29.03.09 04:46

Jeg tulla altså. hvis noen skal dope seg anbefaler jeg 20g muskat.

FamilyGuy
FamilyGuyInnlegg: 140
29.03.09 15:12

Ja, eller litt tørka bananskall!

EmileIvanhoe
EmileIvanhoeInnlegg: 132
11.05.09 14:04

Har bestilt inn denne for a good summer night, men det å drikke en "søt likør, med tropisk smak" bart kan bli litt mye utover kvelden.. Noen som har en oppskrift på noe godt?

Fant denne siden med noen oppskrifter, men vanskelig å få tak ingrediensene her til lands..

ackryte
11.05.09 21:09
EmileIvanhoe: Har bestilt inn denne for a good summer night, men det å drikke en "søt likør, med tropisk smak" bart kan bli litt mye utover kvelden.. Noen som har en oppskrift på noe godt?

Mest av alt blir det jentete å drikke søt likør med tropisk smak.

EmileIvanhoe
EmileIvanhoeInnlegg: 132
11.05.09 23:09

Tss.. Så lenge det smaker godt, så får det være så "jentete" det bare vil.. Tiden da man trengte machokred for å være g kar er way gone..

Fashen2009
Fashen2009Innlegg: 72
13.05.09 11:20
slimd: Du kan jo kjøpe den på Polet her i norge da i nettbutikken:  http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_PerformSearch-Prod;pgid=re5SGLuOu_M000INAcH7Dpfw0000Ki8laWEI?query=sizzurp&image.x=0&image.y=0

glemte helt denne tråden her jeg,kjøpt for lenge siden fra polet da de etter mye mas :P la det inn i sortimentet sitt,det smaker desverre ganske grusomt så jeg gidder ikke kjøpe flere flasker av det :P hehe

LoveJones
13.05.09 12:41

Holder dere på med det greiene her enda? Gøyal tråd.

Ellers føler jeg at alkoholfronten er det eneste klart definerte området der man fortsatt må passe maskuliniteten sin litt. Den guttebass som tar opp en rusbrus på fest blir ikke sett pent på.

Fashen2009
Fashen2009Innlegg: 72
13.05.09 13:53

bare legge til at det var ikke sizzurp som i codein drinken da. men diplomats sin. som forøvrig smakte en blanding av cognac og råtten frukt :P haha ja man blir uthengt godt hvis man drikker rusbrus på fest.i thailand derimot! da var det minst 100forskjellige rusbruser på supermarkedet rett der vi bodde. og smirinoff ice var 5.9%alkohol og smakte 100ganger bedre en den norske (L)

gooodBye
gooodByeInnlegg: 1965
14.05.09 01:15

Nei, da smakte den 1,2 prosentpoeng bedre:-)

slimd
01.06.09 12:19

hehe, helt enig der vanskelig å si hva den egentilg smaker

slimd
01.06.09 12:22

muskat smaker helt jævlig, eller blander du det i noe??

LoveJones
01.06.09 15:40

VGD HH's rustråd...?

Kaffe og sigaretter i kombo er uansett det verste man kan misbruke. Blir helt fucka i kroppen, om 50 år er det sikkert forbudt begge deler.

ackryte
01.06.09 19:12
LoveJones: Kaffe og sigaretter i kombo er uansett det verste man kan misbruke. Blir helt fucka i kroppen, om 50 år er det sikkert forbudt begge deler.

Kaffe + sigg er jo gullkombo. Men merker at kroppen sliter litt nå etter mange uker med stort inntak av Brasero pulverkaffe. Eksamenslesing føkker opp kroppen skikkelig (maten til SIT har en del av skylda her). Håper et par dagers fyll får meg i stand igjen denne uka.

Swingpjatt
SwingpjattInnlegg: 6202
01.06.09 20:43

Fins det noe dop som stopper tiden? Skulle gjerne hatt det akkurat nå…

Anyhow, keep sippin on that sizzurp.

LoveJones
01.06.09 21:46

Mye dop som stopper tiden, men bare i ditt eget hue. Så du får vel igjen for det senere, hvis du har dårlig tid før f.eks. eksamen (gjetter jeg riktig?)

Bare jeg som har ferie? Sånn går det når man studerer tøysefag på NTNU Dræggis. Men blir folk av meg óg. Kunst og kultur får oss gjennom krisen!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg