Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Svensk Idol fra 2006

NYTT TEMA
Cassie2006

Cassie2006
01.03.07 14:38
Noen som så svensk Idol i fjor?

Det gjorde jeg nemlig!

Synes det var bra, selv om det ikke var like bra som fjorårets norske sesong. Erik og Markus var greie nok helt til de siste programmene hvor de virkelig blomstra. Johan var kjekk og flink, men litt anonym til tider.
Felicia var også søt og flink og synge, men hadde ikke så mye karisma.
Jonas (eller Snäkan som de kalte ham) var kul og skulle ha kommet lengre, samme med Danny, som gikk fra å være en anonym fløtepus til å bli en virkelig artist.
Jessica skulle også ha kommet lengre.
Cissi og Linda var de kule og rocka jentene som tapte seg i finalerundene.
Sara og Natalie var helt greie, uten å si noe mere om de.

Jaja.
Chrialdo

Chrialdo
01.03.07 16:21
Er du tilbake ja Miggie?
Cassie2006

Cassie2006
02.03.07 11:53
Må nok skuffe deg... Er nok ikke Miggie, nei.

Ser at Miggie startet Oppsumering av alle sesongene-tråden. Tror du virkelig at denne Miggie hadde logget seg inn som en annen bruker og skrevet igjen sine meninger på en oppsummeringstråd som han/hun hadde skrevet sine meninger før og skrevet annerledes meninger bare for at andre brukere skal tro at det er en ny bruker? Høres litt ulogisk ut, i grunnen.
Chrialdo

Chrialdo
02.03.07 16:33
Ja du har jo gjort det før Miggie. Hvorfor skulle du ikke gjøre det igjen?

For å si det slik: Det er VELDIG lett å se at du er Miggie... VELDIG lett!

Du kom tilbake som en 18 år gammel jente denne gangen? Kreativt..og litt "disturbing".
kibby

kibby
02.03.07 17:00
"Cassie2006 skrev:
Ser at Miggie startet Oppsumering av alle sesongene-tråden. Tror du virkelig at denne Miggie hadde logget seg inn som en annen bruker og skrevet igjen sine meninger på en oppsummeringstråd som han/hun hadde skrevet sine meninger før og skrevet annerledes meninger bare for at andre brukere skal tro at det er en ny bruker? Høres litt ulogisk ut, i grunnen."

Ikke så ulogisk med tanke på at han gjorde det BÅDE under "Miggie", "Martin_84", "Guttorm" og "DanFabian"

hjelp!

VikingF
02.03.07 17:04
Begynner ikke folk å bli litt lei av å snakke om "Miggie" i enhver tråd på dette forumet snart? Hva så om Cassie er Miggie eller ei? Dette forumet er ment for å diskutere idolkonseptet, ikke èn spesifik debattant.
Chrialdo

Chrialdo
02.03.07 18:29
Det er fordi at det er så latterlig det han driver med. Sikkert ikke lov heller.
VikingF

VikingF
02.03.07 19:55
Chrialdo skrev:
Det er fordi at det er så latterlig det han driver med. Sikkert ikke lov heller.

VikingF:
Hva er det som ikke er lov? Å delta på forumet?
Chrialdo

Chrialdo
02.03.07 23:08
-Å bevisst gå inn for å være en annen person å dra opp 50 gamle tråder som han har startet selv under et annet nick. For ikke å snakke om den klikken han hadde under DanFabian-nicket.

Er en grunn til han har blitt utestengt 4-5 ganger vettu..
VikingF

VikingF
03.03.07 00:00
Chrialdo skrev:
-Å bevisst gå inn for å være en annen person å dra opp 50 gamle tråder som han har startet selv under et annet nick.

VikingF:
Det er ingen lov (eller regel) som forhindrer ham i å opptre under et annet nick. Jeg trodde et øyeblikk du mente at det ikke var lov for en utestengt å registrere seg igjen med et annet navn. Hadde det vært poenget ditt (noe jeg ser at det ikke er), så hadde jeg sagt at det er VGD-systemets problem, siden de ikke registrerer brukernes IP-adresse, og heller ikke IP-banner de som utestenges. Uten et slik system, så kan hvem som helst registrere seg på nytt med et nytt brukernavn. Det er ingen regel som sier at den aktuelle brukeren da må forklare hvem han var tidligere på forumet, så slik sett er det fullt lovlig.

Når det skal sies er jeg litt enig med deg i at Cassie likner såpass mye på (good ol') Miggie både i måten hun skriver på og hvilke tråder hun svarer i, at jeg vil slå fast at det mest sannsynlig ER Miggie, men sålenge forumet fungerer som det gjør, og Miggie ønsker å delta i det, så synes jeg han skal få lov til det. Past is past. Hvis han har lært seg noe om hvilke "interne spilleregler" (angående spamming, reaksjoner, etc...) som fungerer på VGD, og velger å følge disse fremover, så synes jeg han fint kan få lov til å delta her. :-)
Chrialdo

Chrialdo
03.03.07 00:05
Er enig i at så lenge han følger "reglene", så kan han godt spille en jente eller hva han vil. Men alle andre gangene han har laget nytt nick, så har han spammet noe grenseløst på musikk-forumet, ved å dra opp gamle tråder som han laget med sitt tidligere nick.

I tillegg så var jo det de angrepene han hadde på meg med DanFabian nicket.

Alt dette tilsier at det ikke kan unngå å nevnes at han kommer tilbake som en 18 år gammel jente. Litt latterlig kan du si...
Chrialdo

Chrialdo
03.03.07 00:18
Forresten så skal det sies at jeg gir faen i idol. og henger ikke på idol-forumet, men leser mye på musikk-forumet, og den spammingen er jekli irriterende.
VikingF

VikingF
03.03.07 00:18
Jeg er tildels enig, men han bør få en ny sjanse til å vise forbedring her på forumet. Det blir litt vanskelig hvis samtlige forsøk på å poste fører til en kommentar angående hvem han (muligens) var tidligere.

Det var egentlig hele poenget mitt. Dette er en tråd om Idol Sverige 2006, ikke om forumidentiteten "miggie".
Chrialdo

Chrialdo
03.03.07 00:20
Han har vel fått mye mer enn en sjanse..

menmen jeg mener hvertfall at tatt i betraktning av de tidligere situasjonene med fyren,og angrepet mot meg, så var det ikke ulogisk at jeg kommenterte at han kom tilbake som en 18år gammel jente.
z-z

z-z
03.03.07 00:44
Ja, synes han begynner og være litt plagsom jeg, med alle nickene og trådene... selv jeg som ikke er med og debatterer men kun leser er litt lei av akuratt det....
Cassie2006

Cassie2006
03.03.07 17:06
Til z-z: Hvis du er lei av enkelte brukers tråder og innlegg, så kan du enkelt og greit bare la være å lese det og kommentere det, fordi på et forum skal man diskutere sak, ikke person (noe som heldigvis VikingF har forstått, tusen takk forresten).

Og selv om det skrives mye dritt som ikke er seriøs på en debattside, betyr det ikke at man nødvendigvis har rett til å skrive dritt.

Jeg er ingen perfekt person og innrømmer at jeg har skrevet litt dritt på forskjellige forumer (mest i beruset tilstand, egentlig), men jeg har lært av mine feil.
kibby

kibby
03.03.07 18:06
så du innrømmer endelig at du er Migge/Martin/Guttorm/DanFabian?
Chrialdo

Chrialdo
03.03.07 22:26
Selvfølgelig er det Miggie..

Nå er det ikke lenge før han begynner å spamme og komme med drapstrusler mot meg hehe:)

Forresten Miggie: Hva trodde du at du kom til å tjene på å komme med trusler? Trodde du at jeg kom til å bry meg?
Fikk en veldig god latter jeg;-)
z-z

z-z
04.03.07 00:48
Jeg gidder faktisk komme med et innlegg til....

Det er umulig og lese på idolforumet uten at vi legger merke til deg og dine uttalige nick og tråder... det florerer jo... Jeg skal kanskje ikke diksutere personen her, men jeg må få lov til og komme med mine synspunkter når personen er en del av saken....

Og med tanke på at jeg kun leser på forumet, og nesten ikke er med og debatterer tør jeg nesten ikke tenke på hvor mange som kanskje er enige med meg..

Jeg skriver ikke dritt jeg, jeg sier hva jeg mener og er ikke det en debattside er til for da...???
Cassie2006

Cassie2006
05.03.07 14:48
Til Z-Z: Hvorfor skriver du kun om natten?

Ikke for å angripe deg eller noe, men jeg føler allikevel at du diskuterer den personen, fordi denne tråden handler om Svensk Idol 2006, ikke om en bruker.

Jeg sier ikke at du skal like alle brukerne her og det er sikkert mange som er enige i det i akkurat det, men jeg synes det er litt rart at du som bare leser og ikke debatterer skal si noe sånt, eller ikke akkurat rart da, men du skjønner hva jeg mener, ikke sant?

Jeg prøver som sagt å ikke å angripe deg eller noe lignende og jeg anklager deg ikke for å skrive dritt eller noe, men jeg føler at man ikke skal diskutere brukerne og selv om det skrives mye negativt om enkelte brukere både her og andre debattsider, så betyr det ikke at man har rett til det. Jo da, en debattside er til for å skrive meninger, men helst ikke om brukere. Det står det jo også på reglene.

Og Chrialdo: Det kan jo hende at folk forandrer seg og lærer av sine feil. Og hvis du ikke er her på Idol-forumet, så kan du la denne Miggie være i fred
.
Har lagt merke til at når denne Miggie startet en tråd som handlet om Farmen utenom "Farmen: Da er vi i gang igjen"-tråden, skrev du til ham: "Skriv nå for (f-ordet, du skjønner hva jeg mener, sant?) i tråden som omhandler Farmen, din tosk", mens en annen bruker som startet en tråd utenom Farmen, kjeftet du ikke på.

Hvis ikke det er trakassering av brukere, vet ikke jeg og det er ikke lov å banne på et forum.
Ikke ta dette ille opp, fordi jeg vil ikke starte "krig" med deg.
Chrialdo

Chrialdo
05.03.07 18:33
Herregud... Det er så utrolig opplagt at du er Miggie at hvis du ikke skjønner det selv, så må du være dum! Du kan like godt innrømme det...

Å når det gjelder farmen-tråden, så har ikke jeg fått med meg andre farmen tråder. hadde jeg sett det, så hadde jeg sikkert kommentert den også.

Kutt ut sprøytet nå Miggie.. alle vet at det er du...

Cassie2006

Cassie2006
05.03.07 20:38
Så du har ikke sett andre Farmen-tråder? Hva er dette da?

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=170&Group=Tv%2Dprogram&ThreadID=1171664&Thread=Utfordrer+inn+i+Farmen&Page=-1#17309217

Du er snar til å kommentere det andre gjør feil, men du ser ikke selv at du gjør feil. Du har ingen rett til å drive og provosere folk (ja, for det er det du gjør) på den måten, selv om du skriver at man skal tåle en del her.
Chrialdo

Chrialdo
05.03.07 20:45
Grunnen til at jeg ikke reagerte der er at terskelenmin for deg er betydelig lavere.

Dette er pga alle spammetrådene du har hatt inne på musikk bla.a.

Og i tilleg så skal ikke du snakke høyt om å ikke tåle ting. Det er jo du som ikke tåler noe. De trådene du hadde med DanFabian var jo rettogslett latterlig.

Så bare innrømm det alle vet: Du er Miggie/Guttorm/Martin84/DanFabian.
Cassie2006

Cassie2006
05.03.07 20:58
Igjen, det betyr ikke det at du har rett til å tre fram som du vil. Det er ikke fint å stadig irritere seg over en bruker. Det er forskjellsbehandling

Som jeg skrev, Chrialdo, jeg vil ikke starte noe "fight" med deg, noe som tydeligvis du ønsker, men som jeg også skrev; det hender at folk lærer av sine feil, sant?
Chrialdo

Chrialdo
05.03.07 21:05
du lærte jo ikke de 4-5 første gangene...

Forøvrig er ikke du verdt energien jeg bruker på å "fighte" med deg en gang..

En ting lurer jeg på: Hvorfor kom du tilbake som en 18år gammel jente Miggie?
Paul07

Paul07
05.03.07 21:09
Hei Miggie:) Bor du i bergen?:) :)
Cassie2006

Cassie2006
05.03.07 21:13
Nei, men noen personer lærer litt tregere enn andre, sant? Og noen ganger har alkohol noe å si i bildet, for å si det sånn...

Jeg er vanligvis en person som ikke vil noen som helst vondt og ikke fighte, så jeg håper nå at du lar meg være i fred, ok? For jeg vil ikke fighte med deg.

Ha en god kveld
Chrialdo

Chrialdo
05.03.07 21:15
At du ikke ville fighte med meg burde du tenkt på før du kom med de latterlige trusslene.

Å skylde på fylla er jo bare tragisk...
Cassie2006

Cassie2006
05.03.07 21:19
Er vi ikke ferdige med den saken nå da??

Nå har jeg vist tegn til våpenhvile og det burde faktisk du også!! Ellers kan du bare la være å skrive!
Chrialdo

Chrialdo
05.03.07 21:20
slutter å skrive når jeg har lyst å slutte å skrive...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg