Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

TV2 og unge talenter

NYTT TEMA
russell_martin
russell_martinInnlegg: 17863
09.08.15 23:18

Idol er underholdning som fenger folk og er blitt en av gullkalvene til TV2.

Når spotlighten slukner så takler idolartistene det forskjellig. Noen takler det dårlig og får psykiske problemer.

Det er selvsagt ikke TV2 sin skyld, men jeg tror de bør heve aldersgrensen og ha et profesjonelt team på "stand by" for å kunne utøve hjelp.

Jeg ble mildt sagt rystet av å lese Chinook sin historie på hennes facebookside hvor hun er åpen om ei svært tung tid.

Jeg vil ikke poste her, men for dere som har facebook er det jo bare å lese på Chinook Lamers sin facebookside.

https://www.facebook.com/ChinookLamers?fref=nf

Mister_Morisette
Mister_MorisetteInnlegg: 3216
21.08.15 01:08
russell_martin: Det er selvsagt ikke TV2 sin skyld, men jeg tror de bør heve aldersgrensen og ha et profesjonelt team på "stand by" for å kunne utøve hjelp.

Heving av aldersgrense har vært en debatt lenge. Hvem husker ikke all hetsen som seksten år gamle Sandra Lyng Haugen fikk i 2004 og den var visst ganske grov? Enig at aldersgrensen burde vært hevet, men det er ikke ensbetydende med at en eldre person ville også fått en psykisk knekk.

Either way, det er ikke rart hvis man får en psykisk nedtur av å delta på slike programmer. Overgangen fra å være anonym til å bli kjent kan være stor og dessverre er det ikke all oppmerksomhet som er positivt. Det er trist at det skal overføres til mobbing. Men den som oppsøker rampelyset må være klar over at medaljen har en bakside og den er ofte tøff.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg