Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Idol er tilbake for 9. gang...

NYTT TEMA
Mister_Morisette

Mister_Morisette
21.08.15 01:01

Liker faktisk Markus Bailey. Synes han virker sympatisk, jordnær og lun. Trivelig type og faktisk genuint snill. Ikke fullt så frenetisk og overenergisk som Blipp.

Men håper for guds skyld at vi slipper å se samme dommerpanel. La oss håpe at Tv2 kan recaste noen nye dommere.

kibby

kibby
21.08.15 23:39
Mister_Morisette: La oss håpe at Tv2 kan recaste noen nye dommere.

Vil gjerne beholde Gunnar Greve.

Mister_Morisette

Mister_Morisette
22.08.15 14:47
kibby: Vil gjerne beholde Gunnar Greve.

Eeeeh... Han har forbedret seg siden begynnelsen, men synes han er langt fra den beste dommeren Idol har hatt. Kunne gjerne hatt Amund Bjørklund, Asbjørn Slettemark (faktisk), Thomas Strzelecki  og Benedicte Adrian tilbake, hvis man skal ta utgangspunkt i tidligere dommere. Selv Bertine Zetlitz var en ok dommer.

kibby

kibby
19.09.15 00:52

For noen dommere...

Men veldig fornøyd med Gunnar Greve, som setter norsk Idolrekord :)

Mister_Morisette

Mister_Morisette
30.12.15 21:57
kibby: For noen dommere... Men veldig fornøyd med Gunnar Greve, som setter norsk Idolrekord :)

Greve har forbedret seg, men han er langt i fra den klassen som de beste Idol-dommerne har vært. Kan godt være de andre kommer til å overraske, men vil ikke ha forhåpningene for høye. Tipper de kommer til å være for politisk korrekte.

jonas

jonas
22.01.16 21:22

Og da var første program sendt og nobody gives a shit. (For å si det som dommerne ville gjort, eneste jeg sitter igjen med er irritasjon over at de hele tiden tyr til engelske uttrykk når vi har finfine norske som duger like godt)

Mister_Morisette

Mister_Morisette
25.01.16 19:10
jonas: eneste jeg sitter igjen med er irritasjon over at de hele tiden tyr til engelske uttrykk når vi har finfine norske som duger like godt)

Indeed.

Etter å ha ufrivillig sett på forrige sending på Tv2Sumo (for å vurdere selv), synes jeg at nivået er middelmådig. Mange flinke og som har artistpotensiale, men få som virkelig har karisma, utstråling og skiller seg ut.

Og skjønner ikke hvorfor Wroldsen har fått så mye pepper. Selv om jeg har uttrykt min mening om henne, var hun ikke slem mot deltakerne i forrige episode.

Men Bailey klarer seg bra som programleder.

(Innlegget ble redigert 25.01.16 19:14)

Sarella

Sarella
26.01.16 04:05
Mister_Morisette: Og skjønner ikke hvorfor Wroldsen har fått så mye pepper.

Ikke jeg heller, beste dommeren siden Tor Milde, endelig litt morsomt å følge idol igjen :)

Mister_Morisette

Mister_Morisette
26.01.16 12:33
Sarella: Ikke jeg heller, beste dommeren siden Tor Milde, endelig litt morsomt å følge idol igjen :)

Eeeeh...

Jeg har allerede konstatert at hun var i utgangspunktet grunnen til at jeg ikke ville følge med på Idol. Men siden hun fikk så mye pepper, valgte jeg å se på sendingen for å se om det var fortjent. Og nei, det var ikke det. I alle fall det som ble vist.

Og objektivt sett synes jeg ikke Ina utmerket seg som dommer. Hun var helt grei, verken mer eller mindre. Tor Milde var heller ingen god dommer, var lite konstruktiv, saklig og nyansert.

robinmusikk

robinmusikk
27.01.16 11:54

Om dere liker hip hop burde dere sjekke ut artist profilen min;)

https://www.facebook.com/robinmusikk/?fref=ts

kibby

kibby
27.01.16 23:54
Mister_Morisette: Jeg har allerede konstatert at hun var i utgangspunktet grunnen til at jeg ikke ville følge med på Idol. Men siden hun fikk så mye pepper, valgte jeg å se på sendingen for å se om det var fortjent. Og nei, det var ikke det. I alle fall det som ble vist.

Samme her. Hun var en bitch, men JFK og "slemme-Tor" var mye verre i sin tid.

Men det spørs om jeg gidder å følge med videre. Eneste med potensiale var hun uten hår (Juliane?) og han siste, August.

Mister_Morisette

Mister_Morisette
28.01.16 01:40
kibby: Samme her. Hun var en bitch, men JFK og "slemme-Tor" var mye verre i sin tid. Men det spørs om jeg gidder å følge med videre. Eneste med potensiale var hun uten hår (Juliane?) og han siste, August.

Indeed. Men i utgangspunktet synes jeg det kan sies om de fleste dommerne generelt. Selv om det var noen av dem som ble stemplet som den stygge ulven, synes jeg personlig at de fleste av dommerne kunne være kvasse nå og da; Tone-Lise Skagefoss, Morten Ståle Nilsen, Anneli Drecker (dog hun ble snillere etterhvert), Hans Olav Grøttheim og ikke minst Asbjørn Slettemark.

Jeg har hittill blitt svært lite imponert over deltakerne. Få som virkelig har dèt.

ynnory

ynnory
28.01.16 02:11
Mister_Morisette: Asbjørn Slettemark.

Denne tatoverte "julenissen" dukker jo opp mange steder og tror at han kan alt om det meste. Nei, dette styrer jeg unna. I alle fall Slettemark-karen!

Manbitecat

Manbitecat
28.01.16 16:51
robinmusikk: Om dere liker hip hop burde dere sjekke ut artist profilen min;) https://www.facebook.com/robinmusikk/?fref=ts

Idiot

Mister_Morisette

Mister_Morisette
04.03.16 22:13
robinmusikk: Om dere liker hip hop burde dere sjekke ut artist profilen min;) https://www.facebook.com/robinmusikk/?fref=ts

No offense, men hadde ikke dette vært mere passende i hip hop-forumet?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg