Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

2018

NYTT TEMA
nadajan
nadajanInnlegg: 11431
22.09.18 14:03

Et dødt forum?

Stenia
SteniaInnlegg: 2874
23.09.18 01:15
nadajan: Et dødt forum?

Det burde ligget under tv-program. Fordi det er jo det det er. Er det noe spesielt med Idol kanskje ?

kytec
kytecInnlegg: 46825
23.09.18 01:22
Stenia: Det burde ligget under tv-program. Fordi det er jo det det er. Er det noe spesielt med Idol kanskje ?

Ein gong var det kanskje så mykje fart på ido-trådene at det overdøvde tv-program forumet (som kanskje ikkje er spes vanskelig)

I dag er det ingen som bryr seg ein døyt om idol.

Eg er faktisk overrasket over at dritten fortsatt går på TV. 

Kan umulig ha mange seere. 

Stenia
SteniaInnlegg: 2874
26.09.18 01:10
kytec: Eg er faktisk overrasket over at dritten fortsatt går på TV.

Jeg synes det er et bra gjensyn.

Eksberten
EksbertenInnlegg: 28794
15.11.18 00:17
kytec: Ein gong var det kanskje så mykje fart på ido-trådene at det overdøvde tv-program forumet (som kanskje ikkje er spes vanskelig)

Idolorumet har faktisk 300 sider, noe som betyr at det er bortimot 9000 forskjellige tråder. Bare i 2004 da forumet ble opprettet finnes det godt over 3000 tråder. De 500 eldste trådene handler stort sett om det store idolsjokket da Ahn Wu ble sendt hjem og Sandra Lyng Haugen fikk være med videre.
Ingrid Gjessing, som fikk mye pepper som programleder den sesongen, har innrømmet at hun lagde en bruker (ikke i eget navn) på vgd for å forsvare seg selv :-)

Senere havnet idolforumet på utdebattert. Men så var det vel en som mente at nå var det på tide å fiske det frem igjen (var vel forrige idolrunde), bare fordi idol var tilbake på tv.

Klikk for å gå tilbake til toppen