Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sandra...du e bærre flenk!!!

NYTT TEMA
noldus2
noldus2Innlegg: 4
15.03.04 23:58
Hei te alle dokker "møfrøan" som dissa ho Sandra...dokker sku gå inn i dokker sjøl å sett dokker sjøl i hennes posisjon. Da hadde d nokk blitt litt andre utsagn fra dokk ja!!! Ho søte lille snille Sandra kan du før F.... ikke klandres før at ho Ahn gikk ut. D va jo ei retferdi utstemming...der de TO som fikk minst stæmma ikke gikk videre...så ta d opp med de som IKKE stæmte på ho Ahn...
Ho Sandra e bærre 16 år gammel...gi ho en te sjanse..vess dokker e så trangsinna at dokker ikke grei d så ska dokker bærre stekk te bake te hulan dokkers å bli der...stemmen hennes e jo heller ikke ordentli utvikla ennu uansett...
Sandra æ heia på dæ...STÅ PÅ...
Klæm fra en gutt på 16 i Bodø med slekt i Mosjøen,(Dolstadsjøen)
kooz og klæm
Lykke til videre!!!!!
knutandre
knutandreInnlegg: 3
16.03.04 00:19
jeg er enig med deg sandra er best hu er bare konge + konge søt :):):)
Kjipps
KjippsInnlegg: 1001
16.03.04 00:25
GO SANDRA ;-)
KongAleks
KongAleksInnlegg: 329
16.03.04 00:35
Ja! Sandra er helmaks :)))) Ahn derimot, FU!
vidar
vidarInnlegg: 31316
16.03.04 00:36
koz og klemz
MelKeKu
MelKeKuInnlegg: 2363
16.03.04 00:39
noldus2, åpningsinnlegget ditt var ikke så bra. Brøt en regel med en gang:
"Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk."

- Innlegget ditt er verken på norsk, svensk, dansk eller engelsk :-P
noldus2
noldus2Innlegg: 4
16.03.04 12:04
Æ sriv på det språke æ snakka...åå d e jo norsk så blææ
photobooth
photoboothInnlegg: 856
16.03.04 13:05
heia sandra! hun er kul!
KomaLama
KomaLamaInnlegg: 82
16.03.04 13:24
Ærlig talt!!!!
Det er en føkkings sang konkurranse! Det er greit å ha utstråling, men Sandra beviser jo gang på gang at hun ikke klarer å intonere. Greit å kunne synge bra i dusjen, men det holder ikke når man skal bli et såkalt "idol". Å kunne prestere noe og levere en vare som holder GOD kvalitet skal høres bra ut, ikke bare se bra ut. All respekt til Sandra, hun er bare 16 osv osv men hun er ikke bedre til å synge enn feks Ahn. Slutt å forsvar sang stemmen hennes hvertfall! Hun er sikkert kjempe grei som person, men må ta sangtimer!

KOzeOverDoZe

STian
SuperErik
SuperErikInnlegg: 19135
16.03.04 13:26
Sandra er søt,pen,sjarmerende og hele den regla der..
men hun kan jo ikke synge.. dessverre.
Andrues
AndruesInnlegg: 277
16.03.04 13:33
NETTOPP! se på SYKE MENNESKER...

Rettet til alle som er sur for at Ahn gikk ut og Sandra ble igjen:
Stem og hold kjeft... går det ikke som du vil så ikke klag! dere er som fjortisser selv! "jeg skal ha det min vei og ikke etter hva alle andre mener" er nok tanken som går rundt i hodene deres!

GO SANDRA!
Electro
ElectroInnlegg: 10321
16.03.04 13:35
Jeg liker Sandra, synes hun synger greit.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg