Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Silje Stang inn i Idol

NYTT TEMA
kirkk
kirkkInnlegg: 97
06.04.06 08:37
Her er nyheten

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/idol/article603569.ece

JessILike
JessILikeInnlegg: 680
07.04.06 17:01
Endelig en 'normal' og langt fra fjåsete programleder som jeg forventer at vil gjøre en bra jobb =)
tusseline
tusselineInnlegg: 169
07.04.06 21:00
Det ble som du forventet, Silje Stang KAN å være programleder. Skjønner ikke hvordan han turte å be henne som gjesteprogramleder. Ved hans side viser hun hvor dårlig han faktisk er.
knurr84
knurr84Innlegg: 9898
07.04.06 21:01
Silje Stang har gjort en bra jobb. Beste gjesteprogramleder hittil.

gir en 5+
spurs88
spurs88Innlegg: 1247
07.04.06 21:02
Ja, lett å merke at hun er en erfaren programleder, i motsetning til de tidligere gjestene.
Dex_Dexter
Dex_DexterInnlegg: 1763
07.04.06 21:56
For programmets skyld burde de holdt seg unna Silje. Det skinner så vannvittig igjennom at han fyren virkelig ikke er en god programleder. Silje er bunnsolid, ikke overraskende
il_postino
il_postinoInnlegg: 17735
07.04.06 21:57
Silje definitivt mest proff - og kveldens vinner! ;))
Dødstrist
DødstristInnlegg: 28245
07.04.06 21:59
Hva hjelper det når skribentene er så ræva? Stakkars sier jeg bare.
sertono
sertonoInnlegg: 37608
07.04.06 22:00
Enig, Silje er proff, men idol er jo et litt sånn fjortisprogram, for å utrykke meg som en slik, så derfor er det ikke så farlig med en Sandra, en Marion osv...Uansett, Silje eier podiet...
MiNiMeG
MiNiMeGInnlegg: 4499
07.04.06 22:09
knurr84 skrev:
Silje Stang har gjort en bra jobb. Beste gjesteprogramleder hittil.

Veldig enig. Overkjørte Kåre Magnus fullstendig.
Ingeborg_87
Ingeborg_87Innlegg: 850
07.04.06 23:20
Det var direkte herlig å se noen som kunne sakene sine ordentlig, i stedet for de amatørene de har hentet inn tidligere. Frisk pust i Idol, sier nå jeg. :D herlig!
kibby
kibbyInnlegg: 36908
08.04.06 11:03
jepp, overkjørte Kåre Magnus og kjørte showet!

Heia Silje Stang ;-)
cityofangels
cityofangelsInnlegg: 54
08.04.06 11:26
Endelig SILJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super bra, men som det er sagt før i tråden hun fikk virkelig Kåre Magnus til å se dårlig ut. Inn med Silje ut med alle andre.
Miggie
MiggieInnlegg: 2793
18.04.06 13:31
tusseline skrev:
Det ble som du forventet, Silje Stang KAN å være programleder. Skjønner ikke hvordan han turte å be henne som gjesteprogramleder. Ved hans side viser hun hvor dårlig han faktisk er.

Det er vel sikkert ikke han som ber henne, det er vel sikkert Tv2-arrangørene som planlegger det... Og Kåre Magnus er en midt-på-treet programleder (selv om han er litt kjekk da).

Og må innrømme at jeg ble skuffet da jeg fikk høre om Silje Stang. Har INGENTING i mot henne, men hun sa jo selv at 80-tallet var et grusomt tiår og det sier jo litt hvorfor hun ikke passet i den temakvelden...

Hun er en god programleder, som i Torsdagsklubben, men i Idol var hun litt harry... Ikke vondt ment... Men seff, har sett MYE VERRE programledere henne...
Miggie
18.04.06 14:12
HVORFOR VIL INGEN SVARE PÅ INNLEGGENE MINE?? HVA ER DET SOM GJØR MINE INNLEGG SÅ FORFERDELIGE I FORHOLD TIL ANDRES (ved tanke på at det finnes folk som skriver langt verre ting)...
tusseline
tusselineInnlegg: 169
18.04.06 16:46
Er det jeg som skal svare på dette eller? =)

Du har nok rett i at det ikke er Kåre Magnus som bestemmer gjesteprogramleder. Men uansett er det litt rart at de som bestemmer dette velger en gjest som er så utrolig mye bedre enn han.

Hvorvidt Silje Stang passet som programleder i Idol og på denne temakvelden er nå en ting, men jeg syns alikevel at hun var utrolig mye bedre enn det han er. Hvis hun i tillegg ikke passet inn i dette programmet sier vel det enda mer om han...

Men for ikke bare å være negativ; Kåre Magnus er bedre i årets utgave av Idol enn det han var i fjor.
Miggie
18.04.06 18:33
Er det jeg som skal svare på dette eller? =)

Du har nok rett i at det ikke er Kåre Magnus som bestemmer gjesteprogramleder. Men uansett er det litt rart at de som bestemmer dette velger en gjest som er så utrolig mye bedre enn han.

Hvorvidt Silje Stang passet som programleder i Idol og på denne temakvelden er nå en ting, men jeg syns alikevel at hun var utrolig mye bedre enn det han er. Hvis hun i tillegg ikke passet inn i dette programmet sier vel det enda mer om han...

Men for ikke bare å være negativ; Kåre Magnus er bedre i årets utgave av Idol enn det han var i fjor.

Ja, det er bare DU som skal svare på dette her, du ble utvalgt, jeg vet ikke hvorfor, hehehe, nei da... :)

Jo, du har rett, Kåre Magnus er bedre i år enn i fjor, han har et år mere med kompetanse... Men mange av hans medprogramledere (med unntak Berte Rommetveit, som er helt grusom, hun minner meg om en bitchy dame jeg kjenner) har jo vært lengre enn ham.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg