Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Wisnu - Den nye storfavoritten!

NYTT TEMA
emma89
emma89Innlegg: 381
20.04.06 18:32
Wisnu er mannen som kom fra ingenting, og har utviklet seg fra gang til gang, og er blitt kjempegod!!

En ny Kurt dette ass!

Stem på han folkens! Han fortjener ikke å komme i stolen! Dette er en av de få av årets idolfinalister som fortjener platekontrakt!

.... Men hva mener dere?
anormal
anormalInnlegg: 931
20.04.06 18:33

helt enig at han er best, men du kan bare glemme at han vinner.

lahppon
lahpponInnlegg: 506
20.04.06 18:35
Heller Marita, Jonas og Aleksander
anormal
20.04.06 18:36

heh, du kan virkelig ikke mene at marita har bedre sangstemme, eller noe som helst, enn Wisnu?

VikingF
VikingFInnlegg: 4376
20.04.06 18:50
emma89 skrev:
Wisnu er mannen som kom fra ingenting, og har utviklet seg fra gang til gang, og er blitt kjempegod!!

En ny Kurt dette ass!

Stem på han folkens! Han fortjener ikke å komme i stolen! Dette er en av de få av årets idolfinalister som fortjener platekontrakt!

.... Men hva mener dere?

VikingF:
Jeg er helt enig med deg, men som det ble skrevet over her så er sannsynligheten for at Wisnu er Idol 2006 ekstremt liten.

Men han kan jo med litt god flaks kanskje nå topp 4 eller topp 3 da, og det er jo heller ikke så verst! :-)
anormal
20.04.06 18:59

men det vil tjene ham å ikke vinne.

sheykup
sheykupInnlegg: 260
20.04.06 21:39
Wisnu går nok ut temmelig snart, dessuten er han vel ingen storfavoritt??? La heller Ørjan vinne Idol, eller kanskje også Marita =)
emma89
20.04.06 21:44
Ørjan og Marita!!??

Wisnu er MYYYYE bedre enn dem! Han synger bedre og er mye flinkere på scenen...=)

Forresten håper jeg at Ørjan ryker på fredag...
sheykup
20.04.06 21:46
Wisnu går nok ut temmelig snart, dessuten er han vel ingen storfavoritt??? La heller Ørjan vinne Idol, eller kanskje også Marita =)
sheykup
20.04.06 21:47
sheykup
sheykup
sheykup
sheykup
sheykup
emma89
20.04.06 22:24
Gi deg med å legge ut samme innlegg mange ganger!!!=O

Skjønner hva du mener nå..

Og jeg er uenig;)
VikingF
VikingFInnlegg: 4376
20.04.06 23:06
sheykup spammet:

VikingF:
Av de som er igjen nå, er vel de to de med minst talent.
Ewan
EwanInnlegg: 536
21.04.06 00:27
Wisnu er ingen ny Kurt, og det er for så vidt ingen av de andre heller. Wisnu er heller ingen storfavoritt, han er en av dem som står i fare for ryke ut først av de som er igjen. Wisnu er bra og har utviklet seg, men de er det andre som har gjort også.
soelvd
soelvdInnlegg: 28671
21.04.06 15:28
emma89 skrev:

En ny Kurt dette ass!

.... Men hva mener dere?
--------------
Hvis det kun hadde vært "soul og r'n'b-fans" som stemte så hadde han vunnet.. Men nå e det nå sånn at de som stemmer, stemmer litt etter utseende, litt etter tøff stemme og litt etter hva de presterte under semi'n (heier på de fra første stund, uten å gi de andre en sjangse) ... Og da vinner nok ikke Wishnu..samme hvor bra soul-uttrykk han har.. Han er ikke sjarmerende nok!
sunbim
sunbimInnlegg: 201
21.04.06 16:01
Jeg synes wisnu virker meget sympatisk og sjamerende, litt sjenert kanskje men det er bedre enn andre som er typisk sjøldiggere.

Wisnu og Jonas er de jeg mener er best. Dessverre har FRP bygget opp under og fått legimitert en viss skap-rasisme her i landet, så jeg tror ikke Wisnu vinner.
soelvd
21.04.06 16:09
Tror ikke Wishnu vinner pga. utseende...
Niikita
NiikitaInnlegg: 19510
21.04.06 17:30
soelvd skrev:
Tror ikke Wishnu vinner pga. utseende...

Men Kjartan vant pga utseende ????
soelvd
21.04.06 17:31
Nei,.
Niikita
21.04.06 17:34
Da er det ikke utseendet som er avgjørende kan vi fastslå :)
Er nok heller at har man en grei stemme, og haugevis av sjarm, utstråling, og gjerne humor, så går det i boks.
soelvd
21.04.06 17:37
Nei, jeg står fremdeles fast på at utseende vil knekke Wishnu.. Jo, Kjartan vant jo og sånt, men det bety ikke at det vil skje i dette tilfelle.. Et godt eksempel er Christian i fjor. Ville han kommet så langt uten utseende? Dessuten har vi mange fine i år.. Vivian tar mange av guttas stemmer, og Aleksander, Ørjan og Jonas tar jentenes..
Niikita
21.04.06 17:59
Wishnu er helt klart en av de som har mest sjarm på scenen, men jeg tror at stemmen hans blir kjedelig i lengden. Og sånn ellers på intervjuer så skiller han seg ikke så veldig ut. Ørjan, har en bra stemme helt klart, man kan virke litt passiv på scenen til tider synes jeg, men har jo de øynene da, men er ikke kjekk uten caps da hehe. Vivian er flink ho, men skiller seg ikke ut når det gjelder andre synge damer, så jeg tror ikke ho vil få noen stor karriere når det dreier seg om musikk.
Det kommer til å bli sånn som Jorun om ho vinner, bare det at Jorun hadde mer særpreg i stemmen.

Aleksander blir nok for vanlig. Den jeg liker best er Jonas. Han er en underdog og sånn liker han å være. Han vil komme langt pga stemmen, ikke pga at han har stilt opp i hytt og pine i sladreblader. Forresten kjempekoselig at han og Oda har funnet tonen.

Christian kom så langt pga utseende ja og en helt grei stemme, men har man en stemme som virkelig skiller seg ut, så vil man komme langt uansett utseende, sånn som Kurt gjorde.
soelvd
21.04.06 18:08

Christian kom så langt pga utseende ja og en helt grei stemme, men har man en stemme som virkelig skiller seg ut, så vil man komme langt uansett utseende, sånn som Kurt gjorde.

Der sa du det jo nærmest selv... Wishnu harikke så spesiell stemme at han vinner uansett.. Dermed, selv om han stiller likt i synginga som mange andre, så vil han li felt fordi han ikke har et sååå bra utseende.. synd...
Suma
SumaInnlegg: 381
21.04.06 19:16
sunbim skrev:
Jeg synes wisnu virker meget sympatisk og sjamerende, litt sjenert kanskje men det er bedre enn andre som er typisk sjøldiggere.

Wisnu og Jonas er de jeg mener er best. Dessverre har FRP bygget opp under og fått legimitert en viss skap-rasisme her i landet, så jeg tror ikke Wisnu vinner.
--------------------------------------------------------------------------------------------

Hmmm...sier du det? Stemmer FRP jeg, men stemmer også på Wisnu ;)

~Life is not measured by the number of breaths we take,
but by the moments that take our breath away~
emma89
21.04.06 21:00
åååååå!!!

Wisnu var helt UTROLIG bra i dag!!!!

Stem på han folkens!! Han er RÅÅÅ!
Vissenvass
VissenvassInnlegg: 2399
21.04.06 21:08
Fatter ikke at Wisnu har vært i stolen i det hele tatt....... Han har en fantastisk stemme, men vinner ikke fordi han er for ensidig i låtvalget og synger R & B,k noe som fenger et mindretall av den norske befolkningen... Spesielt fjortiser. Fortjener en god plassering, men den med mest særpreg vinner, og det er JONAS!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg